Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 16. 9h:16' EZ A 579. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD 580. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4471 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits jobb lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a vörös rakolits jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ff 181 516 | felt. fegyverváltás: 181 516 |
ffk 160 140 | felt.fv.kozkázata: 160 140 |
fkt 114 20 | felt. készítesz a 114. tárgyat (20 darabot) |
fkt 334 20 | felt. készítesz a 334. tárgyat (20 darabot) |
ek 7 12 4 | t. energia kisütése: 7 12 4 |
kf 1065 812 | kézbeveszed/felveszed az 1065. tárgyat a 812. tárggyal |
hu 249 138 96 | hulladék: 249 138 96 |
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 572 3 | bemész az 572. épületbe |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ea 34 1 | eladod a 34. tárgyat 1 |
ve 333 40 | megveszed a 333. tárgyat 40 |
ve 83 10 | megveszed a 83. tárgyat 10 |
ve 37 20 | megveszed a 37. tárgyat 20 |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 34 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bunthar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bunthar fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a bunthar jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Megszerezte az erdőben, hazavitte a kezében,
Mert nem találta meg, minél többet kereste, annál jobban érezte.
Mikor végül megtalálta, rögvest eldobta.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Andezit Tódor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [136,43] Füves síkságra érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [137,42] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [138,40] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 50, gyógyulás: 7, összesen: -43 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
RAKOLITS POR (669. TÁRGY) Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni. |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
Erő: | 20 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 261/141 | Jellem: | jó (308) | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 256/4 | Pénz: | 255 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 14/10 | Pszi pont: | 61/41 | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/61 | vágófegyverek: | 22/6 (+5%) | ütőfegyverek: | 18/77 (+12%) |
lőfegyverek: | 23/19 (+5%) | dobófegyverek: | 7/30 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (160%) << varkaudar szablya (#516) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/64 | 2. nyomkövetés: | 47/71 (+36%) | 3. lopás: | 3/29 |
4. mászás: | 6/40 | 5. csapdakészítés: | 11/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/39 |
7. gyógyítás: | 22/84 | 8. titkosírás: | 1/71 | 9. felderítés: | 2/32 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 5/19 | 11. teológia: | 18/33 (+24%) | 12. taumaturgia: | 24/79 (+416%) |
13. versengés: | 4/61 | 14. zene: | 32/88 | 15. szörnyismeret: | 14/15 (+34%) |
16. pszi: | 9/54 (+9%) | 17. zárnyitás: | 2/95 | 18. vadászat: | 13/56 |
19. bányászat: | 8/60 (+2%) | 20. főzés: | 5/70 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
elf (#2), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
203 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 5 | bumeráng (#249) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | 24 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | acéltű (#334) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | ragasztó (#83) | |||
12 | rákfatty váladék (#333) | 2 | rakolits por (#669) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 1 | tüske (#22) |