Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 2. 9h:08' EZ A 508. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD 509. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: v 1 1 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: v 59 0 0 | elmormolod az 59. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 6 3411 | t. energia kisütése: 6 3411 |
ek 6 3411 | t. energia kisütése: 6 3411 |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szintszívó jobb vállát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szintszívó jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod az élőholt mágus nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [128,-42] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg harcos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 30 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a sírlidérc testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 29 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [128,-40] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kissé megkarcolgatod a törpemammut testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor súrolod a törpemammut testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a törpemammut bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel végigvagdosod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a karmos tankány testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a karmos tankány testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [128,-39] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Scipio lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranyláncot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 28 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 3 aranyad. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Kőkéssel megvagdalod a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a rőtmanó berzerker fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [130,-38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel kicsit megvagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a kétfejű troll testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még 6.]
ef 2 509 | energia fejlesztése 2 |
im | imádkozol |
be 256 | bemész a templomba |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 23 (26) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 266/81 | Jellem: | gonosz (156) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 221/1 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 20/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 21/28 | vágófegyverek: | 17/92 (+48%) |
ütőfegyverek: | 15/82 | lőfegyverek: | 17/62 | dobófegyverek: | 8/50 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
131,21 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/28 | 2. nyomkövetés: | 42/69 (+37%) | 3. lopás: | 4/60 |
4. mászás: | 10/69 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 16/47 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/95 |
7. gyógyítás: | 21/96 (+33%) | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 7/4 (+27%) |
10. szörnyidomítás: | 5/24 | 11. teológia: | 12/46 (+20%) | 12. taumaturgia: | 9/71 (+21%) |
13. versengés: | 3/96 | 14. zene: | 6/69 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 17/42 |
16. zárnyitás: | 3/35 | 17. vadászat: | 18/88 | 18. bányászat: | 16/32 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 80.64 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | grákóbőr (#41) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 4 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzsisak (#88) | 5 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | távcső (#42) | 13 | ubuk tüske (#131) | |||
4 | víz (#27) |
127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | |
-43 | |
|
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|