152. forduló, 154. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 29. 12h:02'
EZ A 547. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
548. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,73] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku kopját (200 arany), 1 pengepajzsot (2350 arany), 1 galachmitot (400 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 1. napján találkozol Dante. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy őrült varázsló trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Vadászatod meghozta eredményét (+1 vérpont). [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

ef 1 506 energia fejlesztése 1
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 1 vérpontot. [7 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod a mérg. ubuk dobónyilat, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[105,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Látsz egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [105,71] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült élőholt quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 273.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 263.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[104,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
19 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 6 mozogsz nyugatra
[103,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kérődző etra jobb első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Mandibulakaszával megvágod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! [30 pontot használtál fel, van még 213.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[102,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb vállát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku buzogány (ld. enc.). 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [101,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. [20 pontot használtál fel, van még 193.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,68] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Jó lenne valami kaját keresni. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Bon'Sai'Kaine-nel. Sheran kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy olimpiai ezüstmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[10 pontot használtál fel, van még 153.]

kt 554 10 elkészíted az 554. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 tünde nyilat. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [60 pontot használtál fel, van még 93.]

kt 108 15 elkészíted a 108. tárgyat (15 darabot)
Legyártottál 15 nyílvesszőt. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 mozogsz keletre
[101,68] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy nekrofunt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 18, 19.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KOPJA (694. TÁRGY)
A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához.

PENGEPAJZS (425. TÁRGY)
A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem.
A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd mint a hold sápadt ezüstje. Elenios eljövendő papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 27 (33) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 22 (28) Támadás: 21 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 35 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 322/322 Jellem: jó (330) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (17) Varázspont: 341/32 Pénz: 0 arany Kép. pont: 9
Vérpont: 8/0
Eddig összesen 684 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 778 TP-t kaptál. Jelenleg 260 480 TP-d van. A következő szinthez még 79 520 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, velociraptor, áeratikus hasnyák. Jóllakottság: 62%. A 153. fordulódban 15864 arany került a bankszámládra. 15864 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 22/87 (+9%) vágófegyverek: 11/96 (+16%)
ütőfegyverek: 10/89 lőfegyverek: 16/20 (+20%) dobófegyverek: 15/48

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,68 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1338 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/20 2. nyomkövetés: 27/47 (+17%) 3. mászás: 3/32
4. csapdakészítés: 10/47 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 27/50
7. titkosírás: 2/35 8. felderítés: 5/84 9. szörnyidomítás: 3/12
10. teológia: 14/8 (+7%) 11. taumaturgia: 15/59 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 7/15 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 6/3 (+22%)
16. szörnyismeret: 4/66 17. vadászat: 16/33 18. bányászat: 8/45
19. főzés: 7/45

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), borkonyó cserjét (#311) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), trikornis (#104), dombi yeti (#366), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 14. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 7 (limit: 1239), pontszámod: 89.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 22 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1750 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 acéltű (#334) 25 madártoll (#112)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 kaja (#2) 15 nyílvessző (#108)
1 ryuku buzogány (#696) 10 tünde nyíl (#554) 1 uzbány csőr (#169)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107
67
68
69
70
71
72
73
74
(100,68) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Bon'Sai'Kaine (5438. kalandozó)
(101,68) Tharr oltár, 47. jellempróba, nekrofun (#173)
(101,69) rájanyék (#58), Sheran rúnaköve, Elenios oltár, 48. jellempróba
(102,70) 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), ryuku légiós (#361)
(103,70) tavacska, Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), kérődző etra (#368)
(104,70) ryuku légiós (#361), patak, Chara-din rúnaköve, Dornodon oltár
(105,71) Dornodon oltár, élőholt quwarg (#202)
(105,72) phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, élőholt quwarg (#202), ryuku légiós (#361)

Üzenet küldése a karakternek