152. forduló, 154. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 13. 10h:29'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,28] koordinátán.
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

h 1602 27 13 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 13 vizet. A varázseszköz működésbe lépsz, és a haszontalan holmi helyett 13 kerek követ kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 308.]

ff 695 182 329 felt. fegyverváltás: 695 182 329
Felt. fegyverváltás: << ryuku szablya << vashegyű lándzsa << csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

ee 127 323 187 eladod a 127. tárgyat a 323. tárgyat a 187. tárgyat
Eladtál 1 mandibulakaszát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüsthegyű nyilat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mérgezett vasnyilat. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 308.]

v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 6 5787 t. energia kisütése: 6 5787
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 7 13 9 t. energia kisütése: 7 13 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 szerencsejáték.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ve 122 20 megveszed a 122. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 dözmöng szivet. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ve 69 20 megveszed a 69. tárgyat 20
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 4 szárnyas hernyót. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ve 21 10 megveszed a 21. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 ormánygőte csontot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ve 553 2 megveszed az 553. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 tünde íjat. 45 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ve 654 2 megveszed a 654. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 darázsfarkat. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ve 100 100 megveszed a 100. tárgyat 100
Mindössze 8 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 8 aranyló ugarhéjat. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 3 3 8 mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[77,65] A vidék sivatagosra vált. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Temető, 1 Mákrózsa főzet, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 440 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 46 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hmm, csak egy goldugar. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy phua-kúpot. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy óriás skorpió lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás skorpió testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [54 pontot használtál fel, van még 249.]

jlk 1911 jelszó kimondása 1911
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza jobb első lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza förtelmes hasát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza páncélos vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Több metódus is létezik a létsíkok közötti utazásra. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 234.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[77,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Quwarg szagot érzel! Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg szabotőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg szabotőr bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Látsz egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [76,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Csak egy homokvarány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a homokvarány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Úgy gondolod, hogy a közeledő érző szívű dromedár nem jelenthet komoly veszélyt. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,68] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[75,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dark Angel. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg szabotőr nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával felnyitod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [75,70] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Találsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Találd ki, mi az: négy testvér egy ingben.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dark Angel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,70] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás patkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával alaposan megvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Yodin Almarennel. Sheran hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy vérfürdető magszim trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[37 pontot használtál fel, van még 173.]

ek 122 241 t. energia kisütése: 122 241
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 153.]

id 241 200 idomítod a 241. szörnyet 153 pontért
Elkezdődnek a leckék a vadász quwarg számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 180 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [150 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 85 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 15, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 294 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY)
A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 20 Merészség: 5/4 Magasság: 104 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 307/279 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 386/99 Pénz: 612 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 15/2 Pszi pont: 75/48 EFejl: 23
Eddig összesen 997 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8522 TP-t kaptál. Jelenleg 470756 TP-d van. A következő szinthez még 129244 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 144. fordulódban 2522 arany került a bankszámládra. 2648 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/53 (+6%) vágófegyverek: 12/46 (+28%)
ütőfegyverek: 22/39 (+9%) lőfegyverek: 9/30 dobófegyverek: 23/74 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << csontpálca (#329) (240%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 165 időszaki: 113

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/26 2. nyomkövetés: 27/26 (+36%) 3. lopás: 1/60
4. mászás: 10/89 5. csapdakészítés: 11/99 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/27
7. gyógyítás: 30/31 8. titkosírás: 5/28 (+11%) 9. felderítés: 14/95 (+6%)
10. szörnyidomítás: 9/95 (+172%) 11. teológia: 19/79 (+15%) 12. taumaturgia: 21/37 (+2%)
13. szerencsejáték: 12/16 (+911%) 14. versengés: 9/93 (+27%) 15. zene: 7/34
16. szörnyismeret: 13/24 (+30%) 17. pszi: 12/53 (+7%) 18. zárnyitás: 1/4
19. vadászat: 8/23 20. bányászat: 18/24 (+25%) 21. főzés: 9/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), gyógykenőcsöt (#313) (max. 21 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), dűnekukac (#357)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
94 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 mandibulakasza (#127) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
3 aurach fog (#657) 1 csontszablya (#64) 1 darázsfarok (#654)
1 dözmöng szív (#122) 3 kaja (#2) 13 kerek kő (#19)
1 ork csodaszer (#1228) 10 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70)
6 spiritusz (#170) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 tünde íj (#553)
8 ugh méreg (#166) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,68) quwarg királynő (#153), Chara-din monolitja (#534), oltár
(75,69) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), quwarg szabotőr (#301)
(75,70) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, északi aurach (#350)
(76,67) homokvarány (#16), érző szívű dromedár (#753)
(76,70) szent tölgyfa (#393), Raia oltár, óriás patkányok (#42), alpesi tehén (#91), Yodin Almaren (5068. kalandozó)
(77,65) korinthai amőba (#420)
(77,66) quwarg szabotőr (#301), Chara-din monolitja (#534)
(78,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), élőholt quwarg (#202), óriás skorpió (#72), massza (#217)
(78,66) goldugarok (#65), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.03.10 13:49 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 10282. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek