152. forduló, 154. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 8. 9h:17'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna hajú, szürke szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 16 arasznyi, azaz 4 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Egy adamantit kesztyűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi karkötőt, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy regeneráló övet és egy rogalhal csuklópántot visel. Fegyverzetét egy végzetes szójer trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kyorg szolgasárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Gobó Munfann. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol egy göndör ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod fétisét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy smaragdvámpír trófea és egy szenzoros lápi rém trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mély Bíbor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, félszemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight földi és égi helytartója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy Mutáns koronát, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rothadó Agyhalál. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, piros szemű, hosszú szakállas troll férfival. Bőre babarózsaszín. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir-díjat visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Wartburg Tourist. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Fekete a bőre. Tharr esszenciájának örököse. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy árnytündér messiás trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Armekarion. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnyszőttest, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy kotét, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet és egy tűzhaj diadémet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Demoszthenész. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Demoszthenészt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
A 2. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy balkezes gyűrűt, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy őselemek köpenyét, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Folrang trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Eleven Pokolkirály. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon összeakadsz egy fekete hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr személyes tanácsadója. Egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy torz fülkarikát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy Shear'niz'il trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Csákányos Blendor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon összeakadsz Hantherni Larissával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy trófea nyakláncot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vámpírtőrt, bal kezében egy agyartőrt tart. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összeakadsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy teriadan karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok páncélt, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chris Huff. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 arany pikkelyvértet (400 arany kikiáltási áron), 1 mithril láncinget (280 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 arany pikkelyvért (eladási ár: 492 arany, ebből a kezelési költség: 49 arany), 1 mithril láncing (eladási ár: 370 arany, ebből a kezelési költség: 37 arany) ellenértékét.
Mos-Oi, amikor összefutottatok, adott neked 20 ében tobozt, 19 ében tobozt, 20 ében tobozt és 20 ében tobozt. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Egyértelműen férfi nyomok. A földön találsz egy tüsi vörös hajszálat és egy szőrszálat egy szakállból.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+429 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 700. hetének nyerőszámai: 11, 20, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy zoloboo sámán nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 567 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: használod az 500. tárgyat
Felhasználod a manakristályt. (+917 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

at 5392 7 TU-t adsz át az 5392. kalandozónak 7
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 7 TU árán átcsúsztatsz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

at 3885 30 TU-t adsz át a 3885. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 19 TU árán átcsúsztatsz 19 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 311.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kf 687 453 1345 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kf 463 519 467 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat az 519. tárggyal a 467. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy csillogó nyakéket, egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy obszidián karkötőt, egy pszi katalizátort, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zaeher. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 276.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 271.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: mágikus gyorsítás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,105] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom fűszeres gátvakondroládot. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy szőke hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy angyali sisakot, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kreiton palástot, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy Teremtő koronáját és egy tradicionális övet visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Rettegés Ura trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jaelithe a "Más". Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [192,105] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [193,106] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy raaba-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [17 pontot használtál fel, van még 219.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
[193,107] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [192,106] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Felfedeztél egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kreommat-liliomot. Látsz egy raaba-fát.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,105] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Találsz egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Találsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadított gorombillafarhátot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[18 pontot használtál fel, van még 201.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 567 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

kb 607 15 kiveszel a bankból a 607. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) trikornis herceg (#261), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), Jaelithe a "Más" (5650. kalandozó)
(192,105) Fairlight rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 255. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(192,106) grok-képződmény (#149), Leah oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(193,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214)
(193,107) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, Sheran oltár, quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)

[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Tguarkhan. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny (ld. enc.) és egy ametiszt medál (ld. enc.). 1630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 55, gyógyulás: 14, összesen: -41 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
[-55 varázspont.] [+7% tau] [15 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 mozogsz északra
[364,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A messzeségben füstoszlopot látsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősvortexet. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 180.]

kf 607 kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt, majd a nyakadba akasztod a vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

at 3885 15 TU-t adsz át a 3885. kalandozónak 15
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[365,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [366,64] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,63] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy pordémon vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy küklopsz került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a küklopsz bal lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (66 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a küklopsz testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a küklopsz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. Elhajítod a vacak varkaudar iszákos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő küklopsz trófeát. 3681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-32 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 98, gyógyulás: 60, összesen: -38 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 162.]

kb 578 578 578 kiveszel a bankból az 578. tárgyat (578 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 ében tobozt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

szk 229 keresed a 229. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orbitális mackósajtot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

h 578 250 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 32 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 3 iknegurint. (ld. enc.) [160 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 22, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT)
A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni.
Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell.
Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette.
A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY)
Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz...

GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával.

KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY)
A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek.

IKNEGURIN (541. TÁRGY)
Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 22 (30) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 54 Menekülés: 20 % Életkor: 98/101 év
Egészség: 26 (27) Életpont: 334/481 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (30) Varázspont: 917/612 Pénz: 30160 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 35/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 845 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9761 TP-t kaptál. Jelenleg 515507 TP-d van. A következő szinthez még 84493 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, küklopsz, ongóliant. A 152. fordulódban 76943 arany került a bankszámládra. 77327 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 27/16 (+7%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 24/56 (+5%)
dobófegyverek: 8/91

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/59 2. nyomkövetés: 49/29 (+36%) 3. mászás: 1/15
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 30/72
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 6/98 9. szörnyidomítás: 5/19
10. teológia: 41/64 (+85%) 11. taumaturgia: 62/87 (+80%) 12. szerencsejáték: 1/60
13. versengés: 11/75 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 7/64
16. szörnyismeret: 13/76 (+18%) 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 9/95
19. bányászat: 6/62 (+16%) 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) varázsenergia (#161) Symulf rúnája (#182)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
575 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
1 nyílvessző (#108) 3 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 sötét tekercs (#535) 16 víz (#27) 23 ében toboz (#578)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275) 1 fekete gyöngy (#99)
2 gyöngymangó (#135) 3 iknegurin (#541) 1 lótuszvirág (#447)
15 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 1 rejtőköpeny (#277)
1 ubuk tüske (#131) 15 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,66) ősvortex (#587), művészi porolit (#720)
(364,67) Tguarkhan (#212), térkapu (#452), nekrofun (#173)
(365,65) vaskohó (#155), Leah oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(366,64) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), küklopsz (#337)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.02.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek