152. forduló, 154. forduló, Holdfény Katerina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 30. 15h:03'
EZ A 1062. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
1063. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 650 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3820
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

HOLDFÉNY KATERINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,56] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 4. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! A következő szempillantásban már ki is jön minden. Még jó, hogy letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 290.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 1 40 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

ek 7 22 8 t. energia kisütése: 7 22 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 úszás.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 280.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 260.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban gyíkfű, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal felnyársalod a vércápa uszonyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 21, gyógyulás: 10, összesen: -11 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 16, gyógyulás: 10, összesen: -6 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 230.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 28, gyógyulás: 13, összesen: -15 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 8, gyógyulás: 12, összesen: +4 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 195.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 12, összesen: -2 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa uszonyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 29, gyógyulás: 14, összesen: -15 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 14, összesen: +8 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 75.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
556 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 14, gyógyulás: 13, összesen: -1 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 19, gyógyulás: 18, összesen: -1 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 25, gyógyulás: 14, összesen: -11 ÉP}

Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}

Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 19, gyógyulás: 20, összesen: +1 ÉP}

Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! (-1 minden tulajdonságra, -7 max. életerő, -650 életerő, -16 max. varázspont.) Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe!
- Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elől álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni!
- Öö... Mennyi is a díj?
- Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel.
Áldva szerencsédet és a parti őrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt.
- Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyű megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.) [142,57] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ryuku csapásvezető. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +110 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [143,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy teljesen szétkorhadt ladikot. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 11 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [144,59] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[25 pontot használtál fel, van még 50.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[145,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku ostromteknős. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 17, gyógyulás: 23, összesen: +6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy főutcát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [146,61] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 024 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 44, gyógyulás: 21, összesen: -23 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [147,62] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 27.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[148,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [149,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 móri gyümölcsöt.

(Továbbmész...) [150,65] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [23 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 12 518 energia fejlesztése 12
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 1576 0 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 28, 10.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.)
A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz.
Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban.
Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el.
Jó kalandozást kívánunk!

KARAKTERLAP

Holdfény Katerina, egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr fanatikusa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 29 (46) Szint: 19 Merészség: 8/5 Magasság: 155 cm
IQ: 22 (28) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 18 (24) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 480/226 Jellem: semleges Tul. pont: -3
Szerencse: 24 (39) Varázspont: 493/27 Pénz: 15903 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 38/28 Pszi pont: 85/45 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 946 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 880 TP-t kaptál. Jelenleg 349 134 TP-d van. A következő szinthez még 100 866 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, ongóliant, hegyi góliát. A 126. fordulódban 41672 arany került a bankszámládra. 42297 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/64 (+242%) ökölvívás: 8/18 szúrófegyverek: 23/68 (+1%)
vágófegyverek: 7/34 ütőfegyverek: 12/25 (+4%) lőfegyverek: 12/95
dobófegyverek: 23/70 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
150,65 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 140,45

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/32 (+24%) 2. nyomkövetés: 35/3 (+15%) 3. mászás: 6/35
4. csapdakészítés: 21/72 (+30%) 5. csapdaészlelés: 2/65 6. gyógyítás: 9/45
7. titkosírás: 2/20 8. felderítés: 5/38 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 23/44 (+47%) 11. taumaturgia: 17/83 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/78
13. versengés: 2/88 14. harcművészetek: 4/72 15. zene: 1/41
16. szörnyismeret: 5/71 17. pszi: 10/73 (+24%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 7/60 20. bányászat: 14/58 (+30%) 21. testépítés: 3/71
22. úszás: 9/88 (+63%) 23. főzés: 5/90 24. csapatmunka: 1/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) vámpirizáció (#1) (12,0)
tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> 9907. szövetség (#9907)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 78 TU. szükséges még: 12 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1055 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
400 arany (#50) 2 gyógykenőcs (#313) 1 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
(142,57) 47. jellempróba, Tharr oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(143,58) bávatag golombár (#165), Leah oltár, ladik (#1244)
(144,59) bávatag golombár (#165)
(145,60) ryuku ostromteknős (#362), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(146,61) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, érclelőhely, kétfejű trollok (#163)
(147,62) élőholt tigris (#766), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár
(148,63) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), 50. jellempróba, Tharr oltár
(149,64) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 48. jellempróba
(150,65) Tharr oltár, 31. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek