151. forduló, 153. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 24. 15h:03'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,35] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+94 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 4. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 224 123 108 eldobod a 224. tárgyat a 123. tárgyat a 108. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 1 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 188 189 51 eldobod a 188. tárgyat a 189. tárgyat az 51. tárgyat
Elhajítasz 1 mérg. ubuk dobónyilat. Elhajítasz 9 vas dobónyilat. Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 237 140 195 eldobod a 237. tárgyat a 140. tárgyat a 195. tárgyat
Elhajítasz 2 tankány karmot. Elhajítasz 1 denevér szimbólumot. Elhajítasz 1 obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 117 158 193 eldobod a 117. tárgyat a 158. tárgyat a 193. tárgyat
Elhajítasz 2 ezüst nyakláncot. Elhajítasz 1 ezüst karkötőt. Elhajítasz 2 aranygyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 180 396 16 eldobod a 180. tárgyat a 396. tárgyat a 16. tárgyat
Elhajítasz 2 ezüst gyűrűt. Elhajítasz 4 álomport. Elhajítasz 12 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 133 652 212 eldobod a 133. tárgyat a 652. tárgyat a 212. tárgyat
Elhajítasz 2 csuklyavirágot. Elhajítasz 2 darázsszárnyat. Elhajítasz 4 dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 106 99 267 eldobod a 106. tárgyat a 99. tárgyat a 267. tárgyat
Elhajítasz 6 fabontót. Elhajítasz 3 fekete gyöngyöt. Elhajítasz 6 fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 201 304 33 eldobod a 201. tárgyat a 304. tárgyat a 33. tárgyat
Elhajítasz 6 gyíkfüvet. Elhajítasz 1 kőszemet. Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 103 125 97 eldobod a 103. tárgyat a 125. tárgyat a 97. tárgyat
Elhajítasz 1 magszim belet. Elhajítasz 2 mandibulapengét. Elhajítasz 1 rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

dd 70 14 15 eldobod a 70. tárgyat a 14. tárgyat a 15. tárgyat
Elhajítasz 2 rézdarabot. Elhajítasz 13 sünmedve tüskét. Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

m 1 mozogsz északkeletre
[132,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ki-Nyú Vacc előtt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 274.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nyuhaj karbin jobb csápját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van még 246.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[133,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal első lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 293-322.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 662 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44592.
Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [134,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Reno Rainess irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [135,31] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy csontváz lord áll veled szemben.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Sorvadsz (-2 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 216.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[136,30] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [136,29] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a zombi mester nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [137,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt sullár. {támadása: 25.}

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár farkát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár jobb első lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az élőholt sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi mester.

Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 14 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 666 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45052.
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 186.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kőlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel előtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 8 1 mozogsz 8 1
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő).
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő).
Belépsz a tágas építménybe. Valamilyenfajta szentély lehetett ez hajdanán, a ghallaitól teljesen idegen kultúráé. A terem hátuljában bizarr, oltárszerű építmény emelkedik. [8. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-1 életerő).
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-1 életerő).
Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
[48 pontot használtál fel, van még 133.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[136,29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 123.]

ef 18 520 energia fejlesztése 18
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kut 100 kutatsz 4 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Egy kaját töm magába a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 293 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 152. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 150 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 38 (40) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 461/288 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (39) Varázspont: 506/307 Pénz: 11663 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 25/4 Pszi pont: 32/24
Eddig összesen 1599 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 446 TP-t kaptál. Jelenleg 701 688 TP-d van. A következő szinthez még 98 312 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, drakolich, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/100 szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 20/0
ütőfegyverek: 15/72 lőfegyverek: 19/26 (+36%) dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku kopja (#694) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 86/47 (+60%) 2. nyomkövetés: 27/96 (+14%) 3. mászás: 10/50 (+9%)
4. csapdakészítés: 17/47 (+23%) 5. csapdaészlelés: 2/80 (-695%) 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 4/60 8. felderítés: 14/30 (+4%) 9. szörnyidomítás: 8/25
10. teológia: 16/79 (+32%) 11. taumaturgia: 11/97 12. harcművészetek: 24/0
13. zene: 4/30 14. szörnyismeret: 9/44 15. pszi: 4/23 (+3%)
16. zárnyitás: 1/37 17. vadászat: 5/34 18. bányászat: 17/90
19. főzés: 9/25 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), szárazság (#48), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), gigaököl (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 62, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 666 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45052.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 192 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 174.59 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 álompor (#396) 2 aranygyűrű (#193) 12 bordacsont (#16)
1 bőrpáncél (#51) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
1 denevér szimbólum (#140) 4 dorony tüdő (#212) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117) 6 fabontó (#106)
3 fekete gyöngy (#99) 6 fülemüle agyar (#267) 1 göcsörtös bunkó (#123)
6 gyíkfű (#201) 4 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
1 rákpáncél (#97) 2 rézdarab (#70) 13 sünmedve tüske (#14)
2 tankány karom (#237) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar lándzsa (#224)
9 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 galachmit (#310) 1 karbin plazma (#199)
2 spiritusz (#170) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136 137 138
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
(132,34) ryuku ostromteknős (#362), márványtorony (#175), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, szent liget (#439), nyuhaj karbin (#110)
(133,33) quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251), 48. jellempróba
(134,32) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), oltár, tavacska, 46. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(135,31) oltár, quwarg királynő (#153), csontváz lord (#177)
(136,29) Dornodon oltár, arató csattanatok (#144), zombi mester (#251)
(136,30) quwarg harcos (#201), 40. jellempróba
(137,28) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), élőholt sullár (#216), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek