151. forduló, 153. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. máj. 28. 11h:14'
EZ A 971. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD
972. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,32] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
Amíg aludtál, egy igen furcsa álmot láttál: egy kastély szobájában, egy terített asztal mellett álldogáltál. Egyszercsak besettenkedett egy árnymanó, és valami fekete port szórt az egyik korsóba. Nem sokkal azután, hogy kiosont, bejöttek a vendégek. A korsóból egy gyönyörű kobudera leány ivott! Téged nem látott senki, és nem is tudtál senkihez sem szólni - balszerencsédre csak amolyan narrátora lehettél a saját álmodnak. A kobudera leánynak semmi baja sem lett, de magad előtt láttad az árnymanó gonoszan mosolygó pofáját, és biztos lehettél benne, hogy a por VALAMIRE jó volt. Miután felébredtél, az álom emléke gyorsan tovatűnt, de azért valami kényelmetlen érzés maradt benned...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+54 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 322.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+10% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 320.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy fiatalítás varázslat! 11 évet fiatalodtál! Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 314.]
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 311.]
Megiszod a célzóvizet (+10 támadás lő- és dobófegyverrel kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 310.]

* 4. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 309.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 308.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 306.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 256.]

ef 3 534 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 235.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! (Önanalízis: +11% főzés.) 1 538 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 233.]

h 1387 74 58 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137
31
32
33

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 223.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-24 támadás, -24 védekezés.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. (Önanalízis: +12% titkosírás.) Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. A támadód egy csápos otagi. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 561 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 kábító nyilacska. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi fejét. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-94 életpont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 74 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a csápos otagi nyálkás csápját. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-27 életpont.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 64 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 534, gyógyulás: 0, összesen: -534 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+531 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy vámpírdenevér!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 385 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér jobb vállát. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 66 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2162, sebződés: 538, gyógyulás: 0, összesen: -538 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 7 vashegyű nyilat. [vashegyű nyíl ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+539 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. A sötétség alakot ölt: egy félelmetes Notermanthi készül letépni fejedet.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 305 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb lábát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a Notermanthi nyakát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy és 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (98,20)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 15 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 6 madártollat. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 254 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a massza ragyás testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel eltalálod a massza ragyás testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Szarvaival a massza megböki a bal karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A massza vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (3 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 10 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (98,20)-> 52 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Qulli Brann hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [135,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-16 támadás, -16 védekezés.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,30] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Felfedeztél egy manilla-fát. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy gyilkos mókus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [47 pontot használtál fel, van még 171.]

m 7 2 1 mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre
[134,29] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. (Önanalízis: +12% titkosírás.) SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ahogy besétálsz, hörgést hallasz. Nem vagy egyedül! Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy troll bányász!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 398 életpontot sebeztél. [+4% tau] Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a troll bányász testét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász testét. (8 támadással 681 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász bal karját. (8 támadással 553 életpontot sebezve.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1912, sebződés: 414, gyógyulás: 0, összesen: -414 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez túl sok neked! Menekülsz. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+679 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy gyilkos mókus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-16 támadás, -16 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [136,28] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. (Önanalízis: +12% titkosírás.) HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Belépve, dögletes bűz fogad. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy quwarg anyakirálynő mar beléd!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő potrohát. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (8 támadással 768 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 18 052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 3 fekete gyöngyöt. Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy jégelementál mar beléd!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 215 életpontot sebeztél. [+4% tau] Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál fejét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Hmm, egy élőholt ősmágus! Erre tényleg nem számítottál itt!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 337 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 88 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus fejét. (8 támadással 771 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-125 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 84 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 463, gyógyulás: 0, összesen: -463 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 21 aranyat. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 296 életpontot sebeztél. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 123 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Pedig majdnem megölted!) Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anna Bella. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [76 pontot használtál fel, van még 95.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+136 varázspont, -273 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 95.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[135,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,26] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [134,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. (Önanalízis: +12% titkosírás.) Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Belépve, dögletes bűz fogad. A sötétség alakot ölt: egy félelmetes vámpírdenevér készül letépni fejedet. Ez túl sok neked! Menekülsz. Észreveszel egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [45 pontot használtál fel, van még 50.]

ef 99 541 energia fejlesztése 99
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 4, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 293 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Papi hited: 72. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 152. fordulód.

Erő: 41 (57) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 28 (39) Támadás: 116 (120) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 26 (42) Védekezés: 135 (143) Menekülés: 30 % Életkor: 34/37 év
Egészség: 26 (49) Életpont: 1198/1 Jellem: jó (184) Tul. pont: 8
Szerencse: 34 (62) Varázspont: 1218/767 Pénz: 38191 arany Kép. pont: 77
Tudatpont: 60/38 Pszi pont: 215/66
Eddig összesen 2255 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 139 762 TP-t kaptál. Jelenleg 10 822 455 TP-d van. A következő szinthez még 677 545 TP szükséges. Trófeáid: rozmár sámán, élőholt ősmágus, Korrum Nert. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5390 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 35/59 (+8%) szúrófegyverek: 15/62 dobófegyverek: 32/7 (+7%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/49 2. nyomkövetés: 25/19 (+40%) 3. mászás: 13/44
4. csapdakészítés: 28/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/33 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 26/53 (+48%) 8. felderítés: 13/5 9. szörnyidomítás: 2/23
10. teológia: 8/58 (+10%) 11. taumaturgia: 77/51 (+32%) 12. szerencsejáték: 6/52
13. versengés: 5/49 14. harcművészetek: 27/24 15. zene: 2/64
16. szörnyismeret: 11/8 17. pszi: 27/9 (+7%) 18. vadászat: 2/65
19. bányászat: 4/5 20. testépítés: 2/24 21. főzés: 17/97 (+11%)
22. csapatmunka: 4/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 586. Szerzett pont: 126732. Beállított erő: 130 Összpont: 238302

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 163 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3837 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 célzóvíz (#1945) 1 deus ex machina (#1) 9 kábító nyilacska (#1590)
1 ork csodaszer (#1228) 1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170)
3 szent jogar (#150) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 6 fekete gyöngy (#99)
1 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 2 moa ékkő (#2718)
1 Thargodan esszencia (#328) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
(134,25) gumifa (#38), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 46. jellempróba
(134,29) quwarg királynő (#153), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), troll bányász (#679), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba
(135,26) 42. jellempróba
(135,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 46. jellempróba
(135,29) élőholt quwarg (#202), 40. jellempróba, oltár, quwarg királynő (#153)
(135,30) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,31) ryuku légiós (#361), 48. jellempróba, oltár
(136,28) quwarg királynő (#153), gumifa (#38), quwarg anyakirálynő (#269), jégelementál (#277), élőholt ősmágus (#179), massza (#217), phua-kúp (#372), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 45. jellempróba
(136,32) ryuku ostromteknős (#362), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), csápos otagi (#395), vámpírdenevér (#702), Notermanthi (#257), massza (#217), phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek