Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 24. 9h:26' EZ A 737. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD 738. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5750 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
ve 64 1 | megveszed a 64. tárgyat 1 |
ea 282 1 | eladod a 282. tárgyat 1 |
ea 237 1 | eladod a 237. tárgyat 1 |
ea 72 2 | eladod a 72. tárgyat 2 |
ea 123 1 | eladod a 123. tárgyat 1 |
ea 168 3 | eladod a 168. tárgyat 3 |
ea 14 40 | eladod a 14. tárgyat 40 |
ea 130 4 | eladod a 130. tárgyat 4 |
ea 11 4 | eladod a 11. tárgyat 4 |
ea 201 10 | eladod a 201. tárgyat 10 |
ve 247 2 | megveszed a 247. tárgyat 2 |
le 96 | leveszed/lerakod a 96. tárgyat |
kf 247 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [46,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [47,101] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy gorombilla közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csodabogár. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csodabogár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a csodabogár jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A csodabogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,103] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy pókvadász van - állapítod meg a nyomokból. Felkészülsz a szörny elfogására - keresel egy fát, majd hurokcsapdát készítesz. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Hopp, a hurok megfeszül, és már fel is rántja a pókvadász lábát! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. (ld. enc.) Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ft 78 | támadod a 78. szörnyet |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [52,103] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes támadás:) Egy színes dözmöng! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a színes dözmöng testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A színes dözmöng összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
Erő: | 30 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 269/269 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 218/176 | Pénz: | 96 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 | szúrófegyverek: | * 19 | lőfegyverek: | 18 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
52,103 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 27 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 63 | 8. teológia: | 12 | 9. taumaturgia: | 9 |
10. harcművészetek: | 5 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
Összsúly: 93.67 kg | Megterheltség: 133% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csontkés (#11) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 12 | gyíkfű (#201) | |||
4 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | jégszív (#282) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | rézsisak (#72) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | sullár hólyag (#168) | |||
40 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tankány karom (#237) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
82 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | lapockacsont (#33) |