149. forduló, 151. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 11. 12h:16'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 150. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,68] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Amelita Andemon. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy északi tűzsárkány trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Málhásállata egy érző szívű dromedár. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 tükörpáncélt (1550 arany).
A 3. napon újból összefutsz Amelita Andemon. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 csontszablyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+183 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 309.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 307.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 297.]

tv 30 101 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 101. varázslatot
30. varázslat listáról törölve. 101. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

kf 519 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 291.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 290.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 289.]

ek 7 18 7 t. energia kisütése: 7 18 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 zárnyitás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 289.]

t 237 1 támadod a 237. szörnyet
FT 237 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

t 271 1 támadod a 271. szörnyet
FT 271 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

m 3 mozogsz délkeletre
[102,69] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar íjász.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Tguarkhan.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 spiritusz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg. vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 270.]

tps 500 TVP spórolása: 270 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 270 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [270 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 245 TVP elővétele: 245 pontért
Felszabadítottunk neked 245 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyóntatás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! [30 pontot használtál fel, van még 215.]

tpf 500 TVP elővétele: 500 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[101,68] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy varkaudar varázsló száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló bal karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló nyakát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 130 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar íjász.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 223.]

be 189 bemész a 189. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Semmi fényt nem látsz odabent. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 9 11 12 mozogsz 9 11 12
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 58 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [4. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy széles, magas terembe érsz. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 16 17 18 mozogsz 16 17 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 6 26 23 mozogsz 6 26 23
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [20. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar mágus lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varkaudar csizma és 1 sámán gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[50 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 1 mozogsz 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 113.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,68] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy ork sámán.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ork sámán testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy ork bérgyilász.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork bérgyilász jobb vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 csontszablyát. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ork csodaszer. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 106.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 103.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 100.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 16, 13.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 291 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY)
A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges.

GYÓNTATÁS (56. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy lény lelkének gonoszságát csökkentheted. Ennek két előnye is van: részben segíted a jó útra való megtérését, ha pedig már egy sötét isten követője, akkor csökkentheted hatalmát. Ha ellenfeled nem dobja meg mentődobását (és ez nem csak az ő szerencséjétől, hanem a te papi rangodtól is függ), akkor jóságpontokat kap. A varázslat elmondása után te is kapsz annyi jóságpontot, mint amennyit az ellenfeled kapott. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy smirglilevél, és kizárólag gonosz jelleműekre hat - szörnyek ellen persze nem fogod használni, rajtuk már úgysem lehet segíteni.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 150. fordulód.

Erő: 25 (28) Szint: 21 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 57 (61) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 297/295 Jellem: jó (202) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (37) Varázspont: 359/129 Pénz: 771 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 107/10
Eddig összesen 987 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 880 TP-t kaptál. Jelenleg 676 404 TP-d van. A következő szinthez még 123 596 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Brod, Rodrig. A 141. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/82 (+8%) szúrófegyverek: 2/15 vágófegyverek: 20/56 (+24%)
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 24/11 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << ezüstkard (#325) (200%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,68 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/89 (+300%) 2. nyomkövetés: 21/87 (+13%) 3. mászás: 14/11
4. csapdakészítés: 12/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/12 (+306%) 6. gyógyítás: 26/74
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 12/78 (+500%) 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 22/87 (+21%) 11. taumaturgia: 17/70 (+14%) 12. szerencsejáték: 1/53
13. versengés: 9/13 14. harcművészetek: 23/14 15. zene: 6/18
16. szörnyismeret: 3/45 17. pszi: 15/54 (+14%) 18. zárnyitás: 12/36 (+1068%)
19. vadászat: 4/7 20. bányászat: 17/46 21. főzés: 10/37 (+10%)
22. csapatmunka: 3/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), nyuhaj karbin (#110), Rodrig (#7126), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), Mnebolath (#237), varkaudar varázsló (#271)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
vakító fény (#43), agykorbács (#97), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 18. szintű lényekre vakító fény (#43) >> 17. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 22000. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 140 (limit: 405), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 16 425.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 660 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fáklya (#36)
1 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
4 mérg. vas dobónyíl (#190) 3 tinta (#101) 3 tudás gyöngye (#522)
1 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csontszablya (#64) 2 ork csodaszer (#1228) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103
67
68
69
70
(100,68) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ork sámán (#345), ork bérgyilász (#781)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, ryuku gárdista (#360), oltár, 34. jellempróba, nekrofun (#173), varkaudar varázsló (#271), varkaudar íjász (#687), varkaudar behemót (#189), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128)
(102,69) Raia oltár, varkaudar íjász (#687), Tguarkhan (#212)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Jade Apmot 150. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) borzalmas varkaudar (#166) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) élőholt ősmágus (#179) pöfögő kregon (#182)
karmazsin huhogó (#185) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) magnetikus praglonc (#200)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
élőholt sullár (#216) massza (#217) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) szubreális vámpír (#223)
nanda (#224) alanori csatamén (#233) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237)
Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242)
áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247)
quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252)
pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) pszi őselementál (#258)
trikornis herceg (#261) harci mágus (#265) mestervarázsló (#267) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271)
pszi elementál lord (#272) kronotapír (#286) manaelementál (#290) Thargodan csontváz (#297) quwarg felderítő (#299)
quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303) aranygriff (#304) zafír sárkány (#329) áldott okerón (#336)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) veszett rozmár (#639) varkaudar kölyök (#685)
varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687) varkaudar katona (#691) ősöreg Zinthurg (#724) láncravert quwarg (#744)
csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757)
bandita (#758) kentaurusz (#762) ryuku futárbérenc (#765) mocsári ácsorgó (#774) ryuku csapásvezető (#778)
ork bérgyilász (#781) Poomr Ko (#957) Quirov (#975) Zuramagor (#7012) máguskobold (#7044)
koboldkirály (#7045) óriás szőröspók (#7076) hegymélyi lidérc (#7084) Nehéz Norbi (#7119) Mély Grum (#7122)
Vérmes Amazon (#7123) Brod (#7124) szárnyas koponya (#7125) Rodrig (#7126) varkaudar felderítő (#7133)
mocsárivérc (#7143) hegyi szamár (#7168) Dögvész (#7495)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
$kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) $kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) $csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89)
$bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94)
bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) $vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142)
virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158)
$kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) $nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) $vashegyű nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180)
$vasalt bunkó (#181) $vashegyű lándzsa (#182) $vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) $manifeszt.nyúlvány (#214)
praglonc hártya (#215) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229)
$lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240)
smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256)
nehezék (#258) szopókő (#259) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263)
remák szív (#264) kristálygömb (#265) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) $szürke bőrkesztyű (#271)
szuper dobóháló (#273) umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) Fekete Kehely (#283)
Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) $varkaudar páncél (#294)
elit csatavért (#295) $cru formázó minta (#300) kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307)
galachmit (#310) gyógykenőcs (#313) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) varkaudar csizma (#317)
taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) $ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) $Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329)
$mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335)
pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349)
esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa rubin (#379) moa obszidián (#380) moa zafír (#381)
moa üveggömb (#383) natali kő (#388) szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr úszógatya (#405) bronz fejpánt (#407) $vas fejpánt (#408)
kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcteknő (#416)
teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) Raia pallosa (#426)
bogyógránát (#430) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) lótuszfőzet (#448) kristályfolyadék (#449)
krapixlon fürdőruha (#454) arany pikkelyvért (#456) Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471)
dizen kulcs (#472) törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482)
barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
sárkánytanya (#492) Hősök csarnoka (#496) Arénagödör (#497) manakristály (#500) kdole (#501)
kihívás tornya (#502) varkaudar szablya (#516) tükörpáncél (#519) tudás gyöngye (#522) Luthius karkötője (#527)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) $aranytoll (#572) $darázsszárny (#652)
alligátorbőr (#661) elf csont (#664) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668)
rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677)
smaragdkő (#678) hibátlan gyémánt (#680) ryuku mellvért (#689) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkő (#700) teknősesszencia (#702) ritualista öv (#709) csontamulett (#711) etra hályog (#712)
$rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812)
halálhozó talizmán (#813) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) szirén köpenye (#820) $jegesmedve bunda (#1067)
csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110) varkaudar csont (#1113)
varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170) vark. pecsétgyűrű (#1171) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) cirkuszi pergamen (#1233) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) kis mágneses bigyó (#1266) reflexélesítő (#1407) varkaudar szimbólum (#1528)
nodonrod kitűző (#1533) varázskorsó (#1546) légiós hátizsák (#1560) Métely páncélja (#1562) grifftoll kesztyű (#1578)
griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) mágusok itala (#1610)
vérvörös rózsa (#1622) bátorság medálja (#1653) ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693)
boszorkánykendő (#1697) ork sör (#1701) koponya gyűrű (#1733) fejvadász medál (#1734) lajstrom medál (#1753)
mocsárivércszem (#1758) olimpiai rézmedál (#1787) varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824) gernim balzsam (#1894)
beomlott q. gödör (#2096) inváziós trófea (#2166) mágikus térkép (#2167) varkaudar ékkő (#2168)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) omlós szerencsemassza (#6) mákrózsafőzet (#14)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15) Kőtörés (17) Koncentrált Célzás (19)
Gyilkos Döfés (21) Sziklazuhatag (23)

Üzenet küldése a karakternek