14. forduló, 16. forduló, Marius Maximus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 6. 9h:17'
EZ A 37. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
38. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5134

MARIUS MAXIMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-117,8] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy alpesi tehén nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

fgy 30 30 1 felt. gyógyítás 30 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

fse 32 felt. segítség 32 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

d 19 6 eldobod a 19. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 177.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-116,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.


(Továbbmész...) [-115,10] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy karmazsin huhogó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-114,11] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy csodabogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.) Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
[35 pontot használtál fel, van még 142.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[-113,12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [-112,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült törpemammut közeledik. Itt csata lesz.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Eldobod az értéktelenné vált orgyilkos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy törpemammut trófeát. 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-111,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [33 pontot használtál fel, van még 109.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+8 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 mozogsz keletre
[-110,13] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [13 pontot használtál fel, van még 91.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 41.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! [30 pontot használtál fel, van még 11.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[-109,13] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [-108,13] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az uzbány testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hamariberkenye irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 41.]

tps 33 TVP spórolása: 33 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 33 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [33 pontot használtál fel, van még 8.]

tf 2 80 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

KARAKTERLAP

Marius Maximus , egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios ministránsa vagy. Ez a 15. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 9 Merészség: 7/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 130/59 Jellem: jó (23) Tul. pont: 9
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 89/17 Pénz: 528 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 9/0
Eddig összesen 44 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2060 TP-t kaptál. Jelenleg 8025 TP-d van. A következő szinthez még 3975 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, törpemammut.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 (+1)
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 6
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 3 18. pszi: 1
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 2 23. testépítés: 1 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 32 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!

HŐSTETTEID

Összsúly: 41.70 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 2 gyíkfű (#201) 6 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 huhogó bibe (#332) 4 kaja (#2) 3 uzbány csőr (#169)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-116,9) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(-115,10) karmazsin huhogó (#185), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve
(-114,11) csodabogár (#755), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 44. jellempróba
(-113,12) Elenios oltár, 39. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(-112,12) oltár, törpemammut (#115)
(-111,13) oltár, 21. jellempróba, manaelementál (#290), rájanyék (#58)
(-110,13) uzbányok (#102), gumifa (#38), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba, manaelementál (#290)
(-109,13) oltár, tavacska, uzbányok (#102)
(-108,13) uzbányok (#102), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek