| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. szept. 7. 18h:36' EZ A 994. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 995. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| h 201 | használod a 201. tárgyat |
| f 209 | kísérletezel a 209. tárggyal |
| fog 146 273 | elfogod a 146. szörnyet a 273. tárggyal |
| id 85 80 | idomítod a 85. szörnyet 80 pontért |
| ff | felt. fegyverváltás: |
| ff 8 87 127 | felt. fegyverváltás: 8 87 127 |
| flh | felt. lőfegyver haszn. |
| tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
| m 8 | mozogsz északra |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Mandibulakaszával megcsapod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált rőtmanó berzerker trófeát, és kinyersz egy alkalmas nukleáris cickány trófeát. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| m 8 | mozogsz északra |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval eltalálod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| kt 13 1 | elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot) |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fabontó szójer testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a fabontó szójer testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 fabontót. 207 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [-1,0] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [0,0] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 7 db nyílvessző 7 aranyért;
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {támadása: 6.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ve 196 2 | megveszed a 196. tárgyat 2 |
| m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [1,2] A síkság után kisebb hegyek következnek. Látsz egy világítótornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Továbbmész...) [0,2] Egy kisebb településhez érkeztél.
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
| gy 2 | gyógyítás 2 pontért |
| SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
SZÖRNYIDOMÍTÁSMegkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad. |
| KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
| TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓLMinden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
| TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
| Erő: | 14 (27) | Szint: | 13 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 24 (29) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 14 (23) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
| Egészség: | 12 (17) | Életpont: | 249/209 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
| Szerencse: | 18 (24) | Varázspont: | 329/84 | Pénz: | 810 arany | Kép. pont: | 4 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 1 (+1) |
| lőfegyverek: | 8 (+1) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) |
| 71,61 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 5 (+1) | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 7 (+1) | 5. gyógyítás: | 2 | 6. szörnyidomítás: | 1 (+1) |
| 7. teológia: | 1 | 8. taumaturgia: | 11 | 9. szörnyismeret: | 3 |
| 10. vadászat: | 3 | 11. bányászat: | 2 | 12. főzés: | 3 (+1) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), fekete gyöngyöt (#99) (max. 10 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| áldomás (#6) (999,12) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | ||||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
| 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 127 | arany (#50) | 1 | grifftojás (#179) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
| 1 | nyílvessző (#108) | 6 | víz (#27) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | fabontó (#106) | 6 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 5 | sallank karom (#128) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |||||
| -4 | -3 | -2 | -1 | 0 | 1 | 2 | |
| -1 | |
|
|
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|
|
|
| 2 | |
|
|
|
|
|
|
| 3 | |
|
|
|
|
|
|