146. forduló, 148. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 29. 9h:32'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [215,89] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+363 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 403 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 4. KP: használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+802 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 287.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

bb 811 2 beraksz a bankba a 811. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

kf 687 453 1345 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

kf 463 456 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 456. tárggyal
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Ovgun trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Aldaer di'Messetar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 257.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 252.]

m 2 7 mozogsz keletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[215,89] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ősdentor. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [214,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 242.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délnyugatra indul.
6 mérföld zötykölődés után (sivatagban): van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): egy norpadolótika támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy szopógödör, egy Chara-din monolitja; 18 mérföldre az indulási helytől (alacsony hegységben): van itt egy kihívás tornya, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 21 mérföldre az indulási helytől (hegyszirtek között): van itt egy kihívás tornya; 30 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): néhány szutykos remák bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; 39 mérföld megtétele után (bozótos területen): néhány qwarg rohamosztagost pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik; van itt egy Thargodan csatamező, egy művészi porolit; 42 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy szopógödör.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 212.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(214,88) patak, délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 38. jellempróba, oltár
(215,89) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), ősdentor (#282)

[199,103] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 1224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az ötödik próba húzás kártyákból. Pusztán a szerencsédre kell hagyatkoznod. Kiválasztod a jobb szélső kártyát a jósnő kezében és remegő kézzel felmutatod neki. Ő elismerően rád mosolyog, sikerült! 388 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték, 1 Piromenyét, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 388 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 34 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 388 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
[40 pontot használtál fel, van még 172.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[198,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg nagymester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon jobb vállát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [199,106] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[199,107] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 83, gyógyulás: 18, összesen: -65 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +135 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

(Továbbmész...) [200,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 72, gyógyulás: 17, összesen: -55 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

(Továbbmész...) [201,109] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 142.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[200,110] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,111] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy vark. kardtáncos volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 132.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 403 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 mozogsz délre
[199,112] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök támad rád. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 mérg. ubuk tüske, egy bronzpenge, egy bronzhegyű lándzsa, 4 ubuk tüske és egy bronzsisak. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, 2 arany és egy obszidián függő. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb karját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Raia szent lovagja trófeát, és kiszedsz egy nőstény varkaudar trófeát. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 68, gyógyulás: 6, összesen: -62 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kvazár sisak és 14 arany. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +145 életerő.)
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar iszákos került az utadba. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak tyrannoszaurusz rex trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar iszákos trófeát. 2865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 97, gyógyulás: 13, összesen: -84 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +122 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy quwarg anyakirálynő trófea, egy aranyfecske trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Rek Weasel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 92.]

ek 273 2 227 t. energia kisütése: 273 2 227
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 27 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ek 273 10 223 t. energia kisütése: 273 10 223
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 23 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

szk 241 keresed a 241. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász quwargot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

h 233 250 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [92 pontot használtál fel, van még 0.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 6, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.

A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY)
Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz.

VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)
Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon.

NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY)
A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor.

VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY)
Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót.

VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY)
Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél...

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 19 (27) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 31 (32) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 56 Menekülés: 20 % Életkor: 98/101 év
Egészség: 22 (29) Életpont: 360/303 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 7
Szerencse: 24 (30) Varázspont: 839/115 Pénz: 6663 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 35/28 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 753 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25881 TP-t kaptál. Jelenleg 344159 TP-d van. A következő szinthez még 105841 TP szükséges. Trófeáid: nőstény varkaudar, varkaudar iszákos, ongóliant. A 146. fordulódban 109045 arany került a bankszámládra. 109590 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 25/97 (+27%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 23/84 (+12%)
dobófegyverek: 8/79

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/9 (+30%) 2. nyomkövetés: 45/49 (+28%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 30/56
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 4/93 (+17%) 9. szörnyidomítás: 5/19
10. teológia: 34/95 (+108%) 11. taumaturgia: 54/38 (+176%) 12. szerencsejáték: 1/40 (+10%)
13. versengés: 11/33 (+28%) 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 6/47 (+102%)
16. szörnyismeret: 13/4 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 9/85 (+10%)
19. bányászat: 6/30 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +34 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) állatvédelem (#192) óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24)
Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
141 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gólem talizmán (#811)
1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108) 3 pondróvér (#1232)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 sötét tekercs (#535) 2 varázskő (#305) 38 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88)
10 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99)
1 hatalom fülbevalója (#817) 7 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 kvazár sisak (#266) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 1 obszidián függő (#195)
4 ubuk tüske (#131) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,104) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tharr oltár, 21. jellempróba, quwarg nagymesterek (#214)
(199,103) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, smaragdgólem (#417)
(199,105) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kultúrmasztodon (#227)
(199,107) qwarg rohamosztagosok (#242), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 34. jellempróba
(199,111) Dornodon oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, vark. kardtáncos (#693)
(199,112) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), varkaudar vajákos (#690), varkaudar iszákos (#688), Rek Weasel (1014. kalandozó)
(200,108) qwarg rohamosztagos (#242), Chara-din monolitja (#534), 23. jellempróba
(200,110) márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), 45. jellempróba, Raia oltár
(201,109) Raia szent lovagja (#239), oltár, ezoterikus mardelek (#184)

Üzenet küldése a karakternek