144. forduló, 146. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 24. 15h:11'
EZ A 579. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
580. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,77] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Szent Kulacsot (200 arany), 20 sáfrányport (2998 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Spirit Robber-to átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 2. napján. Spirit Robber-to átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 2. napján. Spirit Robber-to átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 2. napján. Spirit Robber-to átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 2. napján. Spirit Robber-to átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 2. napján. Spirit Robber-to átutalt a bankszámládra 10000 aranyat a táborozásod 2. napján.
Mos-Oi, amikor összefutottatok, adott neked 8 kőkést, egy szulfagor agyart, 3 vas dobónyilat, 11 fülemüle agyart, 10 kerek követ és 20 quwarg tojást.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+354 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy norpadolótika nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika bal középső lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a norpadolótika egyik csápját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a norpadolótika egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Előremozdulva, a norpadolótika kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 106, gyógyulás: 70, összesen: -36 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 433 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: használod az 500. tárgyat
Felhasználod a manakristályt. (+788 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

t 239 1 támadod a 239. szörnyet
FT 239 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

kb 108 23 kiveszel a bankból a 108. tárgyat (23 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 273.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-28 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-31 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 687 453 1345 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 463 456 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 456. tárggyal
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

t 214 támadod a 214. szörnyet
FT 214 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg nagymester! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester nyakát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 9, gyógyulás: 42, összesen: +33 ÉP}


v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(201,77) norpadolótika (#226), quwarg nagymesterek (#214)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 238.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, mire önkéntelenül is megvakarod a fejedet, valamint hebegni-habogni kezdesz. Nincs ennyi pénzed. A csuklya hátrahullik, az alak feléd fúj. Dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,77] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,77] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [203,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus mardel. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 197.]

m 3 1 4 mozogsz délkeletre, északkeletre, délre
[204,78] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 13, gyógyulás: 41, összesen: +28 ÉP}

Felfedeztél egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

(Továbbmész...) [205,77] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 40, gyógyulás: 62, összesen: +22 ÉP}


(Továbbmész...) [205,78] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 33, gyógyulás: 58, összesen: +25 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 kőkalapács[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [36 pontot használtál fel, van még 161.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 433 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[206,78] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. Kritikus ütés! (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja bal karját. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Messze hajítod a vacak kis kultúrmasztodon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Raia szent lovagja trófeát. 2951 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 24, gyógyulás: 47, összesen: +23 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 76, gyógyulás: 100, összesen: +24 ÉP}


(Továbbmész...) [207,78] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja bal oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a Raia szent lovagja testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2951 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 41, gyógyulás: 27, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [208,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika bal oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a norpadolótika testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a norpadolótika testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2484 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 83, gyógyulás: 50, összesen: -33 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[36 pontot használtál fel, van még 125.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[208,80] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).


(Továbbmész...) [209,81] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika bal oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a norpadolótika testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika jobb oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2484 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 88, gyógyulás: 65, összesen: -23 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 101.]

ek 273 2 227 t. energia kisütése: 273 2 227
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 27 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

ek 273 10 223 t. energia kisütése: 273 10 223
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 23 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

szk 241 keresed a 241. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász quwargot. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

h 233 250 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [101 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 1, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 291 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 19 (27) Szint: 18 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 31 (32) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 56 Menekülés: 20 % Életkor: 98/100 év
Egészség: 22 (29) Életpont: 352/398 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (30) Varázspont: 795/11 Pénz: 0 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 35/20 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 737 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26805 TP-t kaptál. Jelenleg 308163 TP-d van. A következő szinthez még 31837 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 145. fordulódban 169045 arany került a bankszámládra. 169045 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 25/53 (+23%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 23/65 (+9%)
dobófegyverek: 8/79

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/79 (+20%) 2. nyomkövetés: 45/21 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 30/56
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 4/76 9. szörnyidomítás: 5/19
10. teológia: 31/94 (+193%) 11. taumaturgia: 51/56 (+147%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 10/70 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 4/6 (+101%)
16. szörnyismeret: 12/86 (+30%) 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 9/65
19. bányászat: 6/14 (+16%) 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +34 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1)
óriáserő (#53) varázsenergia (#161) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 manakristály (#500) 19 nyílvessző (#108)
2 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305)
31 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 drótszőr (#37) 2 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 19 kaja (#2) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(201,77) norpadolótika (#226), quwarg nagymesterek (#214), kputtyintó csalán (#247), Dornodon oltár, 38. jellempróba
(202,77) phua-kúp (#372)
(203,77) ezoterikus mardelek (#184)
(204,78) quwarg nagymesterek (#214), quwarg boly (#359), 31. jellempróba
(205,77) kultúrmasztodonok (#227)
(205,78) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 40. jellempróba, kultúrmasztodonok (#227)
(206,78) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, Raia szent lovagja (#239), qwarg rohamosztagosok (#242)
(207,78) Raia szent lovagjai (#239)
(208,79) Dornodon oltár, norpadolótikák (#226), kputtyintó csalán (#247)
(208,80) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 50. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(209,81) norpadolótikák (#226)

Üzenet küldése a karakternek