143. forduló, 146. forduló, Holdfény Katerina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 25. 12h:05'
EZ A 1062. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
1063. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3820
SZÁMLA : XXXX

HOLDFÉNY KATERINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,38] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Dr. Mamut a Tök Éjjel. Sheran kántora. Egy arany papi karkötőt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy q. rohamosztagos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy nektoraf. Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+134 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

a 4911 259 1 átadod a 4911. tárgyat a 259. szörnynek (1 darabot)
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[131,39] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lord Kis Se lábát masszírozza. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bíbor szulfagor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Eláraszt a tűz. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával megcsapod a bíbor szulfagor bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [131,40] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadtroll jobb vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Thar'dan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,41] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy troll ritualista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a troll ritualista bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 300.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[131,42] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Wassermann Bobó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [132,43] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy érző szívű dromedár. (ld. enc.) Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [10 aranyad porrá vált.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő bunthar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bunthar testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bunthar bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tormikus egér. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 285.]

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

v 181 95 107 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

130 131 132 133 134
37
38
39
40
41
42
43
44
45
(131,38) a 72. labirintus bejárata
(131,39) mély szakadék (#154), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), érclelőhely
(131,41) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely, troll ritualista (#365)
(131,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), 32. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(132,43) nekrofun (#173), érző szívű dromedár (#753)
(133,44) szopógödör (#177), művészi porolit (#720), buntharok (#396), tormikus egér (#218)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Találsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Összefutsz Brighittával. Chara-din hittérítője. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy troll bányász trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz.
Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hah! Vidáman konstatálod, hogy egy szopóköved új gazdára talált az imént.
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

be 497 10 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megérinted a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 1 853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 39, gyógyulás: 29, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mandibulakaszával megvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 115 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 142, gyógyulás: 24, összesen: -118 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal karját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar varázsló bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tüskepajzs védelmez.) A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megérinted a vörös rakolits testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 17, gyógyulás: 24, összesen: +7 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 101 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 123, gyógyulás: 26, összesen: -97 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 185.]

m 3 mozogsz délkeletre
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 180.]

ee 162 195 278 eladod a 162. tárgyat a 195. tárgyat a 278. tárgyat
Eladtál 4 borostyán függőt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 4 obszidián függőt. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 umbatari karkötőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy fény szentélyét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Azt mondod: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Azt mondod: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad.
Odaveted: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [5 pontot használtál fel, van még 175.]

ee 338 277 453 eladod a 338. tárgyat a 277. tárgyat a 453. tárgyat
Eladtál 1 királyi koronát. 150 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rejtőköpenyt. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mágusköpenyt. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

ee 230 329 64 eladod a 230. tárgyat a 329. tárgyat a 64. tárgyat
Eladtál 1 lánckesztyűt. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 2 csontpálcát. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

ee 225 182 324 eladod a 225. tárgyat a 182. tárgyat a 324. tárgyat
Eladtál 5 orgyilkos tőrt. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüsthegyű lándzsát. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

ve 249 20 megveszed a 249. tárgyat 20
Vásároltál 20 bumerángot. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ve 696 1 megveszed a 696. tárgyat 1
Vásároltál 1 ryuku buzogányt. 140 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ve 1170 10 megveszed az 1170. tárgyat 10
Vásároltál 10 fűszerkeveréket. 200 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 175.]

f 390 kísérletezel a 390. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell halászlét készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,106] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 160.]

be 574 6 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 155.]

be 574 2 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 105.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

* 2. BP: h 1576 0 0 használod az 1576. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 100.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [30 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 6, 29.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

HALÁSZLÉ (9. RECEPT)
Miközben új recepten töprengsz, a legutóbbi tóparti élményeid jutnak eszedbe. Hmm... milyen nagy kedved is lenne egy kis halhúshoz. Nosza, neki is fogsz, hogy kigondold a halászlé teljes receptjét. Mi is kell bele? Először is egy halcsont, ez fogja adni a jellegzetes ízt, egy gyíkfű leve pedig az iszonyú erejét. Egy tasak univerzális fűszerkeverékkel alaposan megszórod, hogy laktatóbb legyen, na meg hogy elnyerje a végleges ízét. Kell még 10 csepp víz és kb. 8 TVP-nyi idő a főzéshez. A halászlét forrón kell megenni. A hatás egyedülálló: mintha belül lángolni kezdene a szervezeted! Fura ugyan, de a főzettel közelebb kerülhetsz a víz alatti lényekhez: a köröd végéig úszásod 2-vel (persze, csak ha már legalább alapszintű volt), víz alatti védettséged pedig 5-tel nő. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Holdfény Katerina, egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr fanatikusa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 26 (38) Szint: 19 Merészség: 8/4 Magasság: 155 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 19 (25) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 489/306 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (40) Varázspont: 491/21 Pénz: 16402 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 38/6 Pszi pont: 75/55
Eddig összesen 840 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 392 TP-t kaptál. Jelenleg 448 721 TP-d van. A következő szinthez még 1 279 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, ongóliant, hegyi góliát. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 126. fordulódban 41672 arany került a bankszámládra. 42088 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/8 (+5%) szúrófegyverek: 23/1 vágófegyverek: 6/8 (+20%)
ütőfegyverek: 10/78 lőfegyverek: 12/95 dobófegyverek: 22/87 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << göcsörtös bunkó (#123)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
96,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 133,44
Kedvenc táborhely: 128,47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/85 (+12%) 2. nyomkövetés: 32/76 (+20%) 3. mászás: 6/35
4. csapdakészítés: 20/0 (+21%) 5. csapdaészlelés: 2/35 6. gyógyítás: 9/45
7. titkosírás: 2/20 8. felderítés: 3/95 (-1000%) 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 21/84 (+10%) 11. taumaturgia: 17/1 (+8%) 12. szerencsejáték: 3/78
13. versengés: 2/88 14. harcművészetek: 4/72 15. zene: 1/29
16. szörnyismeret: 5/44 17. pszi: 9/56 (+9%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 7/60 20. bányászat: 13/88 (+48%) 21. testépítés: 3/15 (+87%)
22. főzés: 5/44 23. csapatmunka: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) vámpirizáció (#1) (5,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> 9907. szövetség (#9907)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 borostyán függő (#162) 2 csontpálca (#329) 1 csontszablya (#64)
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 királyi korona (#338) 1 lánckesztyű (#230)
1 madártoll (#112) 1 mágusköpeny (#453) 4 obszidián függő (#195)
5 orgyilkos tőr (#225) 1 rejtőköpeny (#277) 1 szopókő (#259)
1 umbatari karkötő (#278) 1 vashegyű lándzsa (#182) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
983 arany (#50) 20 bumeráng (#249) 1 bunthar bőr (#733)
10 fűszerkeverék (#1170) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 rakolits por (#669)
1 ryuku buzogány (#696) 2 szulfagor agyar (#677) 3 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98
105
106
107
108
109
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), Brighitta (4805. kalandozó), varkaudar (#64), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar behemót (#189), varkaudar varázsló (#271), vörös rakolits (#356)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó), Izomagy (6129. kalandozó), Elmeni (6130. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek