143. forduló, 145. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 10. 16h:05'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+202 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

kno 13 1 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: Az Élet-Halál Érintés technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 280.]

ee 211 166 103 eladod a 211. tárgyat a 166. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 15 sáfrányport. 300 aranyat kaptál.
Eladtál 71 ugh mérget. 142 aranyat kaptál.
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 280.]

tno 3 4 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy dermesztő lidérc, megtámadod!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy jégtroll! (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a jégtroll fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a jégtroll jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 2 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy ryuku futárbérenc, és hozzáláthatsz a munkához! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Ayagira Tanaka!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az Ayagira Tanaka bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ayagira Tanaka testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az Ayagira Tanaka bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült az Ayagira Tanaka ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és 2 aranygyűrű, ezenkívül 1 megsemmisítő. 2 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Nem kell sokat melózni, hogy a vágyott kincsre bukkanj, ami egy argumérc! [12 pontot használtál fel, van még 268.]

m 1 mozogsz északkeletre
[95,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán tömzsi testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy trikornis lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a százfogú testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy topránypolip!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a topránypolip testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy relikviagyűjtő házát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 245.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy tűzfőnix, megtámadod! (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tűzfőnix testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tűzfőnix jobb szárnyát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a tűzfőnix testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) Csőrével a tűzfőnix belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tűzfőnix száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. Mosolyogva kidobod a nevetséges miksziszi húsgólem trófeát, és kinyersz egy alkalmas tűzfőnix trófeát. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy csontváz lord!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Az utolsó szörny, egy fagyelementál oldalról támad. (ld. enc.)

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a fagyelementál testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fagyelementál testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a fagyelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fagyelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 233.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[94,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a rájanyék jobb vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy relikviagyűjtő házát. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 224.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy áeratikus hasnyák kóborol!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák fejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy áeratikus hasnyák.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy velociraptor, és hozzáláthatsz a munkához!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a velociraptor bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor farkát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {GYD:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor nyakát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a velociraptor fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 2 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+52 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Se kincs, se kriptabejárat. [72 pontot használtál fel, van még 152.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,50] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét gnóm közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 143.]

jlk 1019 jelszó kimondása 1019
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza farkát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza bal első lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza pörsenéses hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy bíbor erőöv (ld. enc.). No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 128.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Se fedele, se feneke,
Mégis mindig hússal tele.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 123.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A tűzfőnix nem tudott meglepni.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tűzfőnix bal hátsó lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzfőnix testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a tűzfőnix csillogó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tűzfőnix megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Csőrével a tűzfőnix belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy velociraptor!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor farkát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a velociraptor testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a velociraptor nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 2 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+52 életerő.) Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy fagyelementál, és hozzáláthatsz a munkához!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fagyelementál testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fagyelementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal megdöföd a fagyelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 42, gyógyulás: 20, összesen: -22 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [42 pontot használtál fel, van még 81.]

m 4 mozogsz délre
[93,51] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos nyakát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 72.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A tűzfőnix nem tudott meglepni.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tűzfőnix csillogó testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzfőnix farkát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a tűzfőnix fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tűzfőnix megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Csőrével a tűzfőnix belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tűzfőnix összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy csontváz lord.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord rozsdás páncélját. Kritikus ütés! (4 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+52 életerő.) Még van egy utolsó ellenfeled, egy áeratikus hasnyák!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik karját. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+51 életerő.) Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [72 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 5, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLET-HALÁL ÉRINTÉS
Nagyon kevés harcművész jut el odáig, hogy a kí-energiákat nemcsak a nyers, fizikai sebzést okozó támadásoknál tudja felhasználni, hanem a belső, vitális és lelki energiákra is befolyást tudjon gyakorolni. Az élet-halál érintés kitalálója, Van-chu-min ismerte fel először, hogy az ellenfél életenergiáját egy megfelelő pontra elhelyezett érintéssel és a ki-energiák nagyfokú koncentrálásával el lehet "szippantani." Ha sikeresen használod ezt a képességed, nyolcadannyi életpontot gyógyulsz, mint amennyit ellenfeleden sebeztél. Általában akkor fogod ezt alkalmazni, ha életerőd a maximális érték 50%-a alatt van.

JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY)
A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...

FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztő hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb időjárási körülmények között is elég feltűnő. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztető aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élő dolog egycsapásra megszűnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekből halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 27 (40) Szint: 22 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 27 (40) Támadás: 41 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 28/208 év
Egészség: 16 (27) Életpont: 492/244 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (36) Varázspont: 588/0 Pénz: 723 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/12 Pszi pont: 160/189 EFejl: 30
Eddig összesen 1279 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 432 TP-t kaptál. Jelenleg 883 030 TP-d van. A következő szinthez még 116 970 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Poomr Ko, tűzfőnix. A 121. fordulódban 1252 arany került a bankszámládra. 1252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/45 (+16%) szúrófegyverek: 19/85 (+8%) vágófegyverek: 18/6 (+3%)
lőfegyverek: 15/45 (+6%) dobófegyverek: 22/90 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << raptor szablya (#482)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/3 2. nyomkövetés: 21/95 (+9%) 3. mászás: 5/28 (+6%)
4. csapdakészítés: 26/94 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/1 6. gyógyítás: 31/86 (+120%)
7. titkosírás: 3/62 (+11%) 8. felderítés: 4/0 (+7%) 9. szörnyidomítás: 8/65
10. teológia: 13/77 (+9%) 11. taumaturgia: 19/19 (+14%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 27/10 (+100%) 14. zene: 6/50 15. szörnyismeret: 8/98
16. pszi: 21/87 (+3%) 17. zárnyitás: 3/79 18. vadászat: 8/54
19. bányászat: 14/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 358. Szerzett pont: 53241. Beállított erő: 40 Összpont: 53241

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2406 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
1 méregtagadó (#1531) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 4 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 4 * tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 ezüst karkötő (#158) 1 obszidián karkötő (#229) 1 * ónix masszavadító (#438)
1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
7 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 44]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 39]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 55 csepp spiritusz (#170), fér még: 5]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 72]
5 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 47]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 3 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 28 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
8 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 5 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 15 ork csodaszer (#1228)
5 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 12 titanitdukát (#1480)
3 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 álompor (#396) 17 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
16 argumérc (#2632) 1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 13 drótszőr (#37) 14 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 9 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
19 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 3 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 2 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe hajtás (#655)
62 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382) 1 mutáns csont (#331)
3 nektoraf faggyú (#667) 11 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
13 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) $3 raptor karom ($281)
10 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29)
38 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 126.31 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 181 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 5 kerek kő (#19)
1 magszim bél (#103) 15 sáfránypor (#211) 1 ubuk dobónyíl (#138)
71 ugh méreg (#166) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
447 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 argumérc (#2632) 1 bíbor erőöv (#291) 1 fekete gyöngy (#99)
3 főnixtoll (#563) 1 jégszív (#282) 1 megsemmisítő (#1540)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 raptor karom (#281) 1 rézkulcs (#75)
18 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96
49
50
51
52
53
54
(93,50) sötét gnóm (#132), Fairlight oltár, phua-kúp (#372), massza (#217), tűzfőnix (#215), velociraptor (#161), fagyelementál (#644)
(93,51) orgyilkos (#131), tűzfőnix (#215), csontváz lord (#177), áeratikus hasnyák (#243)
(94,51) rájanyékek (#58), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243), velociraptor (#161)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), dermesztő lidérc (#645), jégtroll (#164), Ayagira Tanaka (#965)
(95,52) ork sámán (#345), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), százfogú (#53), topránypolip (#86), tűzfőnix (#215), csontváz lord (#177), fagyelementál (#644)

Üzenet küldése a karakternek