143. forduló, 145. forduló, Rainbow Flower összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 22. 9h:41'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4628
SZÁMLA : XXXX

RAINBOW FLOWER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 uzbány csőrt (60 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz. A 2. napon összefutsz Groggal. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rózsaszín bugyogót, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy ryuku buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy aurapollátor a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Pár pillanatra megállsz, hogy jobban megnézd az állatot. Ez elég volt az aurapollátornak: hatalmas tuskónak nézett és levizelte a lábad. A pokolba vele! Legközelebb megpróbálod elkerülni. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
A 3. napon újból összeakadsz Groggal. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy trikornis nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 277.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

d 22 100 eldobod a 22. tárgyat (100 darabot)
Elhajítasz 30 tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 1 100 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 535 3 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (őrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

fkt 22 felt. készítesz a 22. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

ek 7 3 4 t. energia kisütése: 7 3 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 lopás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 252.]

fl 5283 147 lopsz az 5283. kalandozótól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Gyalogtank a HVCS tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 237.]
[A parancs tárolásra került.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[118,102] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy trikornis. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Grog táborát. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rózsaszín bugyogót, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy ryuku buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy aurapollátor a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját. Érzékeled auráját: ő is gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [119,102] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs szőrös torát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 15, összesen: +6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,102] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 192.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 152.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 122.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+38 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 82.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[119,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel tüskepajzs van rajtad.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a purifikátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [118,100] Még mindig az erdőben vagy.

Felfedeztél egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,99] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Találsz egy templomot. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszi elementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-8 pszi pont.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [31 pontot használtál fel, van még 51.]

jlk 1218 jelszó kimondása 1218
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza kunkorgó farkát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza ízelt lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a massza kunkorgó farkát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 36.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[117,100] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,101] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 11 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis fehér hátát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Látsz egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [117,102] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Grog előtt. Megpillantasz egy napra kikötözött Raia-hívőt, akinek ki van peckelve a szeme. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (53. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

f 663 kísérletezel a 663. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

f 677 kísérletezel a 677. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [6 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 285 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

KARAKTERLAP

Rainbow Flower, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd babarózsaszín. Leah kisebb papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 30 Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 32 (33) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 156/156 év
Egészség: 21 Életpont: 266/166 Jellem: gonosz (156) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 348/4 Pénz: 90 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 46/-1 EFejl: 12
Eddig összesen 657 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3322 TP-t kaptál. Jelenleg 176353 TP-d van. A következő szinthez még 3647 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, purifikátor. A 140. fordulódban 34 arany került a bankszámládra. 36 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/73 (+4%) vágófegyverek: 4/91
ütőfegyverek: 13/37 (+9%) lőfegyverek: 21/75 (+21%) dobófegyverek: 2/50

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (1 -4.); tüske (#22) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/87 2. nyomkövetés: 41/2 (+48%) 3. lopás: 5/78 (+209%)
4. mászás: 4/48 5. csapdakészítés: 10/29 6. csapdaészlelés: 3/50
7. gyógyítás: 24/86 (+92%) 8. titkosírás: 2/4 (+11%) 9. felderítés: 5/54
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 17/89 (+21%) 12. taumaturgia: 21/79 (+8%)
13. zene: 5/5 (+7%) 14. szörnyismeret: 12/84 (+22%) 15. pszi: 6/73 (+15%)
16. zárnyitás: 1/4 17. vadászat: 11/90 (+46%) 18. bányászat: 4/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
gonoszok (#988), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), elf (#2), fémbontó szójer (#150), Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 tüske (#22) 16 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 2 kaja (#2) 1 purifikátor háj (#269)
3 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(117,100) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(117,102) trikornisok (#104), Gyalogtank a HVCS (5283. kalandozó), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 53. jellempróba
(118,99) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, Leah oltár, pszi elementál (#221), massza (#217)
(118,100) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(118,101) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(118,102) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 54. jellempróba, Grog (4613. kalandozó)
(119,101) egy ismeretlen isten rúnaköve, purifikátor (#157)
(119,102) khór darázs (#348), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(120,102) quwarg boly (#359), 30. jellempróba, Leah oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek