143. forduló, 145. forduló, Parókás Pippin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 23. 12h:03'
EZ A 179. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
180. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4455
SZÁMLA : XXXX

PARÓKÁS PIPPIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [58,93] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 ezüst éjmedált.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. KP: v 6 2 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

go 48 gonoszkodsz: 48
Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 249.]

kt 2084 1 elkészíted a 2084. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vaskardot. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [60 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 2084 kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ff 2084 181 felt. fegyverváltás: 2084 181
Felt. fegyverváltás: << vaskard << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

v 7 125 4 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 186.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[59,92] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy acéldarázs közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed az acéldarázs testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az acéldarázs jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,92] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy acéldarázs. {támadása: 15.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal alaposan megvágod az acéldarázs testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az acéldarázs torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [61,92] Még mindig bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 mozogsz keletre
[62,92] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Találsz egy mély szakadékot. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csontlepke. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 123.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 12 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 szöges bőrpajzsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 103.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[63,91] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy lajhárlord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+25.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a lajhárlord fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,90] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a púpos burástya farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [64,89] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 73.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár! (ld. enc.)

Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura bőrt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 57.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[65,88] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [66,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy smirglibokrot.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 37.]

ef 6 509 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 2.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-19 életerő.) Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST ÉJMEDÁL (2439. TÁRGY)
Az ezüst éjmedált azok kapták jutalmul, akik a hatékonyan küzdöttek Morgan Első Inváziója ellen. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, jelentősen megnöveli viselőjének fájdalomtűrését (+50 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

KARAKTERLAP

Parókás Pippin, egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Dornodon misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 308/289 Jellem: gonosz (152) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 190/0 Pénz: 3599 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 26/6 Pszi pont: 21/15
Eddig összesen 1459 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 844 TP-t kaptál. Jelenleg 418 037 TP-d van. A következő szinthez még 31 963 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, dermesztő lidérc, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/6 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 25/9
ütőfegyverek: 20/63 lőfegyverek: 16/46 (+3%) dobófegyverek: 2/95

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
66,88 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 106 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 77/24 2. nyomkövetés: 32/70 (+4%) 3. lopás: 5/44
4. mászás: 7/4 (+12%) 5. csapdakészítés: 12/62 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/53
7. gyógyítás: 16/31 8. titkosírás: 1/42 9. felderítés: 4/49
10. szörnyidomítás: 3/72 11. teológia: 17/36 (+20%) 12. taumaturgia: 15/47 (+6%)
13. zene: 4/63 (+3%) 14. szörnyismeret: 14/88 15. pszi: 4/23 (+3%)
16. zárnyitás: 3/55 17. vadászat: 14/96 18. bányászat: 19/27 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz a törpéktől (3) mocsári penkét (#148)
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szőrös pók (#100)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (1,15) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1338 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 95.03 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 mandibulapenge (#125)
14 pirkit (#153) 1 vadász tatu bőr (#15) 7 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 bakkura bőr (#95)
2 lajhár csont (#236) 3 rézdarab (#70) 1 szöges bőrpajzs (#66)
1 vaskard (#2084) 34 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
87
88
89
90
91
92
93
94
(59,92) acéldarázs (#140), 48. jellempróba, Tharr oltár
(60,92) acéldarázs (#140)
(61,92) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 26. jellempróba, oltár, púpos burástya (#92)
(62,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, csontlepke (#746), mosolygó rettenet (#97)
(63,91) lajhárlord (#757), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(64,89) élőholt quwarg (#202), Dornodon oltár, grok-képződmény (#149), Elenios oltár, légirozmár (#94)
(64,90) Dornodon oltár, Leah rúnaköve, Tharr oltár, púpos burástya (#92)
(65,88) gumifa (#38), patak, Dornodon oltár
(66,88) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)

Üzenet küldése a karakternek