| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 24. 17h:35' EZ A 1044. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD 1045. játékheted kezdete: aug. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára.
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a velociraptor nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.)
Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a velociraptor testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 763 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Fűzfa egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot.
Fűzfa néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy villámcsapás. 44 életpontot sebzett. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt.
Fűzfa bumerángot markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéke átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.)
Ököllel Fűzfa gyilkos csapásokat szórva összezúzza a tyrannoszaurusz rex lábát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal Fűzfa párszor súrolva eltalálja a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fókuszpengével megvagdalod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megkarcolod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 683 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 610, összes sebződés: 0}
Fűzfa néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. Calen Randir hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol. Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot.
Fűzfa üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 36 életpontot sebzett. Calen Randir támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre ryuku átokvarázs varázslatot lő. 215 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél.
Fűzfa bumerángot markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Calen Randir, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglővi a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Nem sikerül félreugranod, az ütéstől azonnal a földre kerülsz. (-250 életerő, -12 védekezés, -12 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged.
Ököllel Fűzfa néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal Fűzfa kissé megkarcolgatja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fókuszpengével Calen Randir megvagdalja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Nitmák pengével Calen Randir kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Fókuszpengével kissé megkarcolod a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó beleharap Fűzfa kezébe. (1 támadástól 85 életpontot vesztett.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-167 életerő, -12 védekezés, -12 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 342 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 tyrex csontot. {Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 417, gyógyulás: 0, összesen: -417 ÉP, összes sebzés: 978, összes sebződés: 1056}
| * 1. KP: tps 25 0 0 | TVP spórolása: 25 pontért |
| * 2. KP: vps 30 0 0 | VP spórolása: 30 |
| * 3. KP: ek 40 2 0 | t. energia kisütése: 40 2 |
| * 4. KP: ef 10 540 0 | energia fejlesztése 10 |
| vps 50 | VP spórolása: 50 |
| tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
| cir | vándorcirkusz látogatása |
| tv 134 | támadó/véd. varázslat a 134. varázslatot |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
| v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 218 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi bal oldalát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ekharion bébi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 148 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 48 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 412 életpontot vesztettél. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 518, gyógyulás: 0, összesen: -518 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll jobb vállát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 49 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 150 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll jobb fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde bal oldalát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 137 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 136 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok nyakát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 29 életpontot sebeztél. A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kétfejű troll jobb vállát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
| m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével alaposan megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,95] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim bal oldalát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [138,93] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 21.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az arató csattanat testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,92] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kilukasztod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 947 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 45 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 114 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal karját. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a nukleáris cickány nyakát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 188 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős bal vállát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével felnyitod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megvágod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,92] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 64-71.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 152 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
| vpf 50 | VP elővétele: 50 |
| tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
| v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
| 91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| szk 781 184 147 | keresed a 781. szörnyet a 184. szörnyet a 147. szörnyet |
| ek 7 5 8 | t. energia kisütése: 7 5 8 |
| tk 16 3597 765 | többszemélyes kaland 16 3597 765 |
| * 1. BP: tpf 25 1 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
| * 2. BP: vpf 30 0 0 | VP elővétele: 30 |
| * 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 4. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
| TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
| DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
| BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
| EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
AZ ALANORI CSATORNAAz alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
| Erő: | 37 (67) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 36 (48) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 22 (37) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 85/85 év |
| Egészség: | 22 (33) | Életpont: | 833/776 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 22 (49) | Varázspont: | 1890/1190 | Pénz: | 6613 arany | Kép. pont: | 24 |
| Tudatpont: | 84/1 | Pszi pont: | 187/487 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 9/51 | szúrófegyverek: | 22/34 (+2%) | vágófegyverek: | *31/101 (+21%) |
| ütőfegyverek: | 21/19 | lőfegyverek: | 27/27 (+15%) | dobófegyverek: | 23/48 (+7%) |
| Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (750%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); nyílpuska lövedék (#547) max. 1 db (16 -26.); nyílpuska lövedék (#547) max. 2 db (27 -34.); nyílpuska lövedék (#547) max. 3 db (35 -37.); nyílpuska lövedék (#547) (38 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 93,52 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 134,92 |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
| Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 3/34 | 2. nyomkövetés: | 18/24 | 3. mászás: | 15/66 |
| 4. csapdakészítés: | 28/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/65 (+800%) | 6. gyógyítás: | 24/65 |
| 7. titkosírás: | 7/70 | 8. felderítés: | 10/84 | 9. szörnyidomítás: | 6/7 (-500%) |
| 10. teológia: | 58/37 (+93%) | 11. taumaturgia: | 107/85 (+63%) | 12. versengés: | 6/89 |
| 13. harcművészetek: | 4/72 | 14. zene: | 1/52 | 15. szörnyismeret: | 28/31 |
| 16. pszi: | 22/46 (+5%) | 17. zárnyitás: | 8/85 | 18. vadászat: | 11/82 |
| 19. bányászat: | 23/11 (+12%) | 20. testépítés: | 25/72 (+72%) | 21. főzés: | 10/30 (+11%) |
| 22. csapatmunka: | 2/48 | ||||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 300 TVP-ért |
| bankba raksz karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), galachmitot (#310), remák szivet (#264), Thargodan esszenciát (#328), varányszemet (#30), manifeszt.nyúlványt (#214), rókafarkat (#124), vízionár szemet (#102) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), sallank karmot (#128) (5 darabig), madártollat (#112) (10 darabig), pirkitet (#153) (10 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 8 lehet) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 50 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), manifeszt.nyúlványt (#214) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), ragasztót (#83) (max. 50 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), rakolits port (#669) (max. 15 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó (#96), Pikoló (#7010) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | sebfertőzés (#333, 100 VP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 18 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
| óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
| tulajdonságpajzs (#26) | szörnycsábítás (#83) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
| háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
| háló (#186) | >> | varkaudar bajnok (#190) | lángcsóva (#31) | >> | 24. szintű lényekre | |
| háló (#186) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | háló (#186) | >> | Pikoló (#7010) | |
| tűzeső (#61) | >> | 27. szintű lényekre | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 36. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
| 3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 21, 22, 23, 25, 32, 53, 54, 124, 126, 130, 131, 134, 244. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 16. |
| Kész: 5, 6. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 456, az összesen kapott pontszám: 88135. (összesen ölhető: 678 ) | ||
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián. | ||
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 21. Szerzett pont: 2200. Beállított erő: 0 Összpont: 19052 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 60 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1929 TU szükséges.) |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5 | amniosz (#203) | 8 | gyöngymangó (#135) | 5 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 7 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 16 | arany (#50) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
| 11 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | kaja (#2) | |||
| 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | magszim bél (#103) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | pszi kő (#248) | 2 | púderkő (#119) | 1 | rum (#1419) | |||
| 1 | tudás gyöngye (#522) | 4 | ugh méreg (#166) | |||||
| 92 | 93 | 94 | |
| 51 | |
|
|
| 52 | |
|
|
| 53 | |
|
|