142. forduló, 144. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 14. 9h:05'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,89] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Vadászatod meghozta eredményét (+1 vérpont).

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. KP: ek 215 1 0 t. energia kisütése: 215 1
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

ef 4 506 energia fejlesztése 4
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 4 vérpontot. [28 pontot használtál fel, van még 290.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 240.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány törpemammut nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a törpemammut sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[50 pontot használtál fel, van még 190.]

fog 88 273 elfogod a 88. szörnyet a 273. tárggyal
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

bb 153 2 beraksz a bankba a 153. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 186.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 184.]

k 2 8 6 követed a 2. fajúakat 8 lépésig nyugatra
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 6 mozogsz nyugatra
[107,89] Még mindig füves síkságon vagy. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak dehidrátor trófeát, és kiszedsz egy quwarg királynő trófeát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [106,89] A sík vidéket bozótos váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [105,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [104,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy q. rohamosztagos trófea, egy Földrengető trófea és egy láncravert quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik.
Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [103,89] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy északi aurach. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [102,89] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [101,89] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: [100,89] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek?
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy kaffogó hebrencs van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy elpusztított rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat: Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [99,89] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök?

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Keletre tart. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Evil Devil irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [114 pontot használtál fel, van még 70.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz tünde tegezt. (ld. enc.) 183 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: h 238 0 0 használod a 238. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 22, 18.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY)
Két királygyík bőrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytű kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy surranó kígyó bőrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod (automatikusan oda teszed őket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tőled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A tegez csak lőfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned, de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.)

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd mint a hold sápadt ezüstje. Elenios eljövendő papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 22 (27) Támadás: 18 (19) Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 35 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 19 (22) Életpont: 294/291 Jellem: jó (278) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 300/75 Pénz: 982 arany Kép. pont: 10
Vérpont: 7/0
Eddig összesen 612 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 916 TP-t kaptál. Jelenleg 204 540 TP-d van. A következő szinthez még 55 460 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, áeratikus hasnyák. Jóllakottság: 10%. A 140. fordulódban 8373 arany került a bankszámládra. 8498 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: *21/101 vágófegyverek: 10/40 (+12%)
ütőfegyverek: 10/69 (+22%) lőfegyverek: 15/32 (+8%) dobófegyverek: 14/76

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,89 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1338 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/55 (+11%) 2. nyomkövetés: 25/92 (+51%) 3. mászás: 3/21
4. csapdakészítés: 9/86 (+13%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 24/64
7. titkosírás: 2/24 8. felderítés: 2/67 9. szörnyidomítás: 2/24
10. teológia: 13/69 (+4%) 11. taumaturgia: 15/1 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 6/25 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 5/35
16. szörnyismeret: 4/66 17. vadászat: 16/33 18. bányászat: 6/43
19. főzés: 6/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 14. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. (teljesítve)
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4 (limit: 1134), pontszámod: 48.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 57 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2580 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 1 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153)
3 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
1 hebrencs állkapocs (#130) 6 kaja (#2) 5 ugh méreg (#166)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
88
89
90
(99,89) Leah oltár, keletre tartó szekérkaraván (#1215), 31. jellempróba, művészi porolit (#720)
(100,89) kaffogó hebrencsek (#88), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár
(101,89) patak, oltár, 31. jellempróba
(102,89) tavacska, Chara-din rúnaköve, 49. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(103,89) északi aurach (#350), Raia oltár, vaskohó (#155), 31. jellempróba
(104,89) patak, Leah oltár, Chara-din rúnaköve, szürke rinocérosz (#346), egy elf férfi
(105,89) tavacska, Elenios oltár, sóhajtó dorony (#112)
(106,89) 43. jellempróba, tetemember (#123)
(107,89) quwarg királynő (#153), Fairlight oltár, 45. jellempróba
(108,89) törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek