142. forduló, 144. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 6. 9h:10'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,-92] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: törpemammut szagot érzel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Teljes a siker - a törpemammut belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[32 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 189.]

dd 7 11 12 eldobod a 7. tárgyat a 11. tárgyat a 12. tárgyat
Elhajítasz 2 kőhegyű lándzsát. Elhajítasz 1 csontkést. Elhajítasz 3 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

dd 16 57 1113 eldobod a 16. tárgyat az 57. tárgyat az 1113. tárgyat
Elhajítasz 1 bordacsontot. Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 6 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 149.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[70,-92] A sík vidék mocsarassá válik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északnyugatra látsz egy világítótornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [71,-92] A terep vált: bozótos területen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-92] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Kőkéssel végigvagdosod a nukleáris cickány jobb vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 113.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Teljesítettél egy isteni küldetést! IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 103.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[71,-91] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az északi aurach testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-90] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gitonga nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a gitonga testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gitonga tollas hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga nem tudott megsebezni. A gitonga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [70,-89] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 59.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[70,-88] Még mindig bozótos. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! (ld. enc.) Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [70,-86] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 23.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
[0 pontot használtál fel, van még 23.]

f 6 kísérletezel a 6. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 13.]

f 170 kísérletezel a 170. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 23 Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 275/275 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 154/63 Pénz: 1364 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/3
Eddig összesen 994 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 993 TP-t kaptál. Jelenleg 262 960 TP-d van. A következő szinthez még 77 040 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 vágófegyverek: 16/64 (+28%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 18/45 dobófegyverek: 2/89

Óvatosság (labirintusokban): 0
70,29 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/97 2. nyomkövetés: 27/86 (+5%) 3. mászás: 10/82
4. csapdakészítés: 13/61 (+20%) 5. csapdaészlelés: 7/10 6. gyógyítás: 14/60
7. titkosírás: 2/43 8. felderítés: 4/79 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 9/59 (+9%) 11. zene: 6/54 (+200%) 12. szörnyismeret: 9/71 (+33%)
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 7/20 15. bányászat: 22/33 (+16%)
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve)
2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 mérg. ubuk tüske (#137) 16 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 49 csepp tinta (#101), fér még: 11]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 76]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 77 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
5 vizestömlő (#3) [bennük 88 korty víz (#27), fér még: 12]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 48 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
1 + piranha zsákvédő (#337) 5 rézkulcs (#75) 1 sáfránykristály (#675)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 3 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 8 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
1 evaporőr háj (#105) 6 fabontó (#106) 6 főnixtoll (#563)
1 gyíkfű (#201) 3 gyöngymangó (#135) 11 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 2 lajhár csont (#236) 2 liumbe bimbó (#656)
1 liumbe hajtás (#655) 203 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56)
1 mandibulapenge (#125) 1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 17 óndarab (#85) 40 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 rakolits por (#669) 8 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 13 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)
1 szuperkötél (#209) 4 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vaspánt (#1241)

Összsúly: 97.28 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57)
1 csontkés (#11) 3 csontszurony (#12) 5 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 2 kőhegyű lándzsa (#7) 5 varkaudar csont (#1113)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 gyíkfű (#201) 3 madártoll (#112)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 9 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73
-93
-92
-91
-90
-89
-88
-87
-86
-85
(69,-92) törpemammut (#115), tintacsiga (#74)
(70,-92) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), varkaudar (#64)
(70,-90) trappoló dinymák (#118), érclelőhely, gitonga (#76)
(70,-89) manifesztátor (#124), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 47. jellempróba
(70,-88) 50. jellempróba
(70,-87) szopógödör (#177), 50. jellempróba
(71,-92) púpos burástya (#92), Leah rúnaköve
(71,-91) északi aurach (#350), 26. jellempróba
(72,-92) nukleáris cickány (#155), oltár

Üzenet küldése a karakternek