142. forduló, 144. forduló, Qu' Elfine Supinum összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 24. 9h:09'
EZ A 576. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
577. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4471
SZÁMLA : XXXX

QU' ELFINE SUPINUM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,76] koordinátán.
Jázmin átadott neked a 1. napon 6 TU-t.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a degradátor (ld. enc.), a joviális m.szockó (ld. enc.) és a kneopatikus mollusk (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) szem szimbólumot (ld. enc.), virág szimbólumot (ld. enc.) és két kard szimbólumot (ld. enc.).
A táborozásod alatt igen kellemes álomban volt részed. Fajtársaid egy csoportja vetődött erre, és rengeteget mulattatok. Az egész éjszaka zenével, tánccal telt el, nagyon jól érezted magad. S az a csodálatos lant, amelyet kaptál! Hiába, az istenek duplán merítettek a bőségszaruból, mikor az elfeken volt a sor. Mert a művészetekhez más szinte semmit se konyít. A buta törpék is csak a földet túrják, s nem látják a fától az erdőt. Önmagaddal eltelve ébredsz, s veszed észre a körülötted horkoló törpöket. Azt nem lehet, hogy velük mulattál tegnap, az egész csak álom lett volna? Gyorsan eloldalogsz.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 3855 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [20 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 3849 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [60 pontot használtál fel, van még 216.]

kb 124 4 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

kb 112 7 kiveszel a bankból a 112. tárgyat (7 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 7 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

kt 1263 elkészíted az 1263. tárgyat
Legyártottál 1 tünde tegezt. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 1263 kézbeveszed/felveszed az 1263. tárgyat
Leveszed a féregíz nyakpántot, majd a válladra helyezed a tünde tegezt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 334 7 elkészíted a 334. tárgyat (7 darabot)
Legyártottál 7 acéltűt. Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 189.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ba 155 nem támadod a 155. szörnyet
BA 155 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 mozogsz keletre
[107,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 173.]

kt 554 7 elkészíted az 554. tárgyat (7 darabot)
Legyártottál 7 tünde nyilat. Erőd TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[108,75] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Látsz egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [109,74] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dombi yeti fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [110,74] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya jobb lábát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 fűszertartót. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.

Belebotlasz valamibe: 1 kőkés. Elteszed. [63 pontot használtál fel, van még 65.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[111,73] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vortexmágus bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+47 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 288 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Nincs elég TVP-d a küldetés kipróbálásához.
Nincs elég TVP-d a labirintus kipróbálásához. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [65 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 11, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY)
A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni.

JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY)
Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod.

KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)
Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani.

NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY)
Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY)
A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Qu' Elfine Supinum, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 16 Merészség: 7/2 Magasság: 157 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 24 Életpont: 258/123 Jellem: jó (269) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 252/2 Pénz: 559 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 53/10 EFejl: 20
Eddig összesen 638 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2977 TP-t kaptál. Jelenleg 170994 TP-d van. A következő szinthez még 9006 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, quwarg harcos, rücskös gigaféreg. A 137. fordulódban 6286 arany került a bankszámládra. 6348 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 20/45 (+9%) ütőfegyverek: 18/47
lőfegyverek: 21/84 (+3%) dobófegyverek: 7/30

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) << vasalt bunkó (#181) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/45 2. nyomkövetés: 45/9 3. lopás: 3/29
4. mászás: 6/33 (+7%) 5. csapdakészítés: 10/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/34
7. gyógyítás: 22/43 (+41%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/31
10. szörnyidomítás: 3/84 11. teológia: 15/47 (+14%) 12. taumaturgia: 18/36 (+21%)
13. versengés: 3/17 (+18%) 14. zene: 30/52 15. szörnyismeret: 12/12 (+34%)
16. pszi: 8/31 (+9%) 17. zárnyitás: 2/95 18. vadászat: 13/56
19. bányászat: 7/68 (+76%) 20. főzés: 3/70 (+23%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
elf (#2), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 7 kaktusztüske (#114) 2 királygyík bőr (#44)
7 rákfatty váladék (#333) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szuperkötél (#209)
2 tüske (#22) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 2 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 1 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
4 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 7 tünde nyíl (#554)
1 tünde tegez (#1263) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,76) alpesi tehén (#91)
(107,76) Dornodon oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)
(108,75) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(109,74) mélységi grittangok (#103), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(110,74) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Raia oltár, púpos burástya (#92), érclelőhely
(111,73) vaskohó (#155), Raia oltár, 43. jellempróba, vortexmágus (#418), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek