142. forduló, 145. forduló, Holdfény Katerina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 24. 13h:22'
EZ A 1061. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
1062. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3820
SZÁMLA : XXXX

HOLDFÉNY KATERINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,38] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+124 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

* 4. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ft 210 támadod a 210. szörnyet
FT 210 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ftv 29 210 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 210. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ek 7 8 10 t. energia kisütése: 7 8 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 felderítés.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[130,38] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy ongóliant. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 36, gyógyulás: 30, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [131,38] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 10, gyógyulás: 85, összesen: +75 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Zárlatos Inkubátor vigyorog kajánul. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion bébi. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az ekharion bébi testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mancsával az ekharion bébi megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Biami kvazárlándzsával megdöföd az ekharion bébi bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 elf csont (ld. enc.). 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 38, gyógyulás: 35, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 303.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

lm 2 4 8 mozogsz 2 4 8
Haladsz előre. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-99 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a degradátor ízelt testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval eltalálod a degradátor jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Göcsörtös bunkóval megütöd a degradátor jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Továbbsuhansz a folyosón. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor ízelt testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval megcsapod a degradátor ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor jobb hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy degradátor lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval eltalálod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 283.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 283.]

lm 9 15 12 mozogsz 9 15 12
Úgy suhansz, mint az árnyék. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy degradátor az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a degradátor jobb középső lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a degradátor testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyengülsz. (-1 erő.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 10, összesen: +7 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy degradátor az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a degradátor testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a degradátor jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a degradátor testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel megütöd a degradátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Haladsz az ellenséges labirintusban. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy degradátor lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a degradátor ízelt testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a degradátor testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor ízelt testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 268.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[132,39] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [133,40] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Scipio formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az emberevő vizenyős szemét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod az emberevő fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal felnyársalod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,41] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Találsz egy hóhérbimbót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy mestervarázsló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dombi yeti. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dombi yeti jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [23 pontot használtál fel, van még 240.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[133,42] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy templomot. Fairlight híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a trappoló dinymák testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [133,43] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bunthar testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 225.]

v 181 95 107 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

128 129 130 131 132 133 134
37
38
39
40
41
42
43
44
45
(130,38) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 21. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(131,38) manaelementál (#290), a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), érclelőhely, ekharion bébi (#768), degradátor (#210)
(132,39) nyuhaj karbin (#110), érclelőhely
(133,40) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, emberevők (#119), manaelementál (#290)
(133,41) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, dombi yeti (#366)
(133,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), oltár, Fairlight oltár, 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Raia rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Felfedeztél egy Arénagödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, kék szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy ryuku kesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy hegyi góliát trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szárnyas Tejvadász. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Aranyorrú Gurtnival. Fairlight fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy q. ölő medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy Mnebolath trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kőszáli disznó. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad.
Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

be 497 9 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 024 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 23, gyógyulás: 14, összesen: -9 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 67, gyógyulás: 28, összesen: -39 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy aranygyűrű. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 200 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tüskepajzs védett meg.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 125.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ef 10 518 energia fejlesztése 10
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 55.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 55.]

h 1576 10 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

m 1 mozogsz északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: h 1576 0 0 használod az 1576. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 40.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 12, 8.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

KARAKTERLAP

Holdfény Katerina, egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr fanatikusa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 25 (37) Szint: 19 Merészség: 8/4 Magasság: 155 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 19 (25) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 488/275 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (38) Varázspont: 479/16 Pénz: 14302 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 38/0 Pszi pont: 75/55
Eddig összesen 806 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 183 TP-t kaptál. Jelenleg 415 804 TP-d van. A következő szinthez még 34 196 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, hegyi góliát. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 126. fordulódban 41672 arany került a bankszámládra. 42088 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/97 szúrófegyverek: *22/101 (+12%) vágófegyverek: 5/60 (+35%)
ütőfegyverek: 10/78 lőfegyverek: 12/95 dobófegyverek: 22/43 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 133,44
Kedvenc táborhely: 128,47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/73 (+12%) 2. nyomkövetés: 32/11 (+30%) 3. mászás: 6/35
4. csapdakészítés: 19/58 (+18%) 5. csapdaészlelés: 2/23 (+6%) 6. gyógyítás: 9/45
7. titkosírás: 2/20 8. felderítés: 13/83 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 21/52 (+17%) 11. taumaturgia: 16/86 (+17%) 12. szerencsejáték: 3/78
13. versengés: 2/88 14. harcművészetek: 4/72 15. zene: 1/29 (+11%)
16. szörnyismeret: 5/44 17. pszi: 9/38 (+9%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 7/60 20. bányászat: 12/62 (+54%) 21. testépítés: 1/71 (+11%)
22. főzés: 5/44 23. csapatmunka: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> 9907. szövetség (#9907)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) energiatüskék (#29) >> degradátor (#210)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 1 gyógykenőcs (#313) 1 madártoll (#112)
2 varázskő (#305) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1008 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 bunthar bőr (#733)
1 elf csont (#664) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
4 tinta (#101) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96
106
107
108
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), Szárnyas Tejvadász (2089. kalandozó), Aranyorrú Gurtni (2774. kalandozó), vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar varázsló (#271), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek