Karakterszám: |
7603 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
143 |
Játékhét: |
269 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
876 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. jan. 14. 15h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. jan. 15. |
|
E-mail!
TÛZES ELMÉR KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
3. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Hádész fattya vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék
bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.)
A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat
meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*nov. 29.* Rafflesiát legyõzte harcban egy sógólem.
*dec. 4.* Morq Fan
Gor gyõzelmet aratott Errtu felett.
*dec. 6.* A Újszövetség szövetség
fényes gyõzelmet aratott Dubié fivér felett!
*dec. 10.* Dark Valek a Renegát
Elfet majdnem felfalta egy szektás galetki.
*dec. 10.* Dark Valek a Renegát
Elf rangja a Mágusok Klánjában "a megelevenedett mágia" lett.
*dec. 12.*
Ambassadar szolgálatába állt egy szirén fattyú.
*dec. 12.* Egont kitüntette
a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
*dec. 13.* Ren szolgálatába
állt egy óriás rák.
*dec. 18.* Jose D'Brison Baro rangja a Mágusok Klánjában
"halhatatlan varázslókirály" lett.
*dec. 18.* Jaffart kis híján megölte
egy mutáns myrkail.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Ellõsz egy láth. észlelése varázslatot. (-5 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szélpajzs. (-61 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje
egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás,
+4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Búcsúzóul körülleng
a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Az ivóban, sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4
hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
ep 24 25 10 |
építed a 24. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a vadászsarok
építését. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Kitartóan
gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is.
Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
ep 24 12 10 |
építed a 24. épületet 12 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 269.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
ep 25 25 10 |
építed a 25. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed
a gyógyító
kamra megépítésébõl! Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni
fog. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt
értelmében is. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 175 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%).
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]
ep 25 25 10 |
építed a 25. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a gyógyító kamra felhúzását.
Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 150 TVP-nyit kell dolgoznod.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+50%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
ep 25 25 10 |
építed a 25. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a gyógyító
kamra építését. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem
törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra
koncentrálsz. Az építés 13 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 137 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
m 13 13 8 2232 2114 1444 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,13) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 14,13) Keleti irányba folyatod utadat. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt,
és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid
egy orgling sámán (#101) [aura: 1-es idézés.] és egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sárkányleheletet. ( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet,
+17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling
kutyát. Az orgling disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling disznó
rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Nem talált. Bûze
zavar.
(-8 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzgolyó!
Az orgling sámán
21 sebzést kap. Az orgling kutya
29 ép-t sebzõdik. (-8
vp.) Az orgling sámán ellõ egy titánok szele varázslatot. Az orgling kutya
közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutya téged támad. Lecsap rád
bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-5 ép.) Az orgling disznó téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10%
támadás). Bûze fojtogat.
(-11 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy tûzgolyó varázslatot. Az orgling sámán
sebzõdik
27 ép-t. (-8 vp.) Az orgling sámán ellõ egy sorvasztás varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Az orgling kutya rád támad. Gyorsan feléd
lendít bal karmával. Nem talált. Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-6
ép.) Az orgling disznó téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz
(-11% támadás). Bûze kellemetlen számodra.
(-11 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy tûzgolyó varázslatot. Az orgling sámán
sebzõdik
26 ép-t. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az orgling sámán létrehoz
egy életszívás varázslatot.
18 életpontnyit sebzõdsz. Az orgling sámán
visszanyer 18 életpontot. Az orgling disznó rád támad. Harapni próbál
fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít.
Gyengülsz (-10% támadás). Szagától fuldoklasz.
(-8 ép.) Az orgling kutya
rád támad. Rád vág bal karmával. Elkerülted. Szagától fuldoklasz.
(-6
ép.) Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 13,13-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+50 életpont.)
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,14) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Nincs itt semmi,
csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 14,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,13) Északra mész tovább. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
m 1112 8 2211 4441 1445 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
129.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
kno 9 5 |
9. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
(28. kaland:) Más klántagokkal együtt veszel részt a tisztogató akcióban.
Egy nagy barlangteremben ütköztök meg a torzszülöttekkel, persze az ellenség
túlereje hatalmas. Mégsem hátrálsz meg! Csatakiáltással veted magad az
ütközetbe. A torzszülöttek kõzáporral üdvözölnek! [2 életpontot sebzõdsz.]
És máris elõtted van az elsõ csoport. Ellenfeleid 2 tûzféreg (#5) és 2 jégmedúza
(#22).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzgolyót. Az
1. tûzféreg
11 ép-t sebzõdik. A 2. tûzféreg
sebzõdik 11 ép-t. Az 1. jégmedúza
27 ép-t sebzõdik. A 2. jégmedúza
25 sebzést kap. (-8 vp.) Az 1. tûzféreg
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. tûzféreg halálhörgés közepette
a földre zuhan. Az 1. jégmedúza halálhörgés közepette a földre zuhan. A
2. jégmedúza halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 2 nordkristály. Piknik idõ! A legfinomabb
falatokkal kezdesz. (+6% jóllakottság.)
Félresöpröd a tetemeket, és tovább harcolsz. Egy újabb csoport veti magát
rád! Ellenfeleid 2 tûzgyík (#40) és egy elektraton (#34) [aura: 6-os villámsújtás.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. tûzgyík ellenállt
a varázslatnak. A 2. tûzgyík immúnis a varázslatra. Az elektraton
sebzõdik
29 ép-t. (-8 vp.) Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. A
2. tûzgyík közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. tûzgyík odajön hozzád.
A 2. tûzgyík téged támad. A 2. tûzgyík tüzet lehel rád.
(8 ép-t sebzõdtél).
Az 1. tûzgyík téged támad. Az 1. tûzgyík tüzet lehel rád.
(7 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. tûzgyíkot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(33 ép-t sebeztél). A 2. tûzgyík
rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(7
ép-t sebzõdtél). Az 1. tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a
következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. tûzgyík téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(7 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. tûzgyíkot.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(33 ép-t sebeztél). Az 1. tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan. A
2. tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. tûzgyíkot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(31 ép-t sebeztél). A 2. tûzgyík
téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+49 életpont.)
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat. Sajnos nem
rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
ftk 1 3 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas
keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi
torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak
nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell
gyõzzed! Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet.
( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet,
+17 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy gránitbõr! (-9 vp.) A bundás yeti rád támad. Lesújt rád jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -5 vastag bõr.)
Feléd suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Iszonyú
szaga benyomással van rád.
(-6 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a bundás yetit. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(87 ép-t sebeztél). A bundás yeti
rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Lesújt rád bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Érintése
rothaszt! (-1 méret.) Bûze kellemetlen számodra.
(-6 ép.) Regenerálsz (+2
ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a bundás yetit. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(90 ép-t sebeztél). A bundás yeti
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+75%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy yeti csont, egy utazóköpeny, 44 arany és
2 hamis arany. Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe,
semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont!
Megalázó...
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik
arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban,
és máris megindulsz az asztrális túrára. Hoppá, egyszercsak egy hatalmas,
kék asztrállyuk keletkezik alattad, és zuhanni kezdesz lefelé. Itt csak
úgy juthatsz vissza, ha pszi csáppal megfogózkodsz, és felhúzod magad!
[Pszi csáp próba 4-es küszöbre: sikeres] Kinyújtasz egy hosszú pszi csápot,
és megfogózkodsz vele. Óvatosan húzod fel magad, és kikászálódsz az asztrállyukból.
A semmibõl bukkan elõ egy borzalmas asztrális teremtmény. Szíved kihagy
néhány ütemet, amíg felméred irdatlan testét. Megrezzensz, amint pszionikus
támadás ér. Ellenfeled egy tudatgyilkos (#443) [aura: 6-os pszi csáp.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Tûzes Elmér |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)29 |
(-17)18 |
Tudatgyilkos |
Mentális robbanás |
-17
PE |
(-7)23 |
(-2)33 |
2. |
Tûzes Elmér |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)23 |
(+0)18 |
Tudatgyilkos |
Pszi csáp |
kudarc |
(-7)16 |
(-4)29 |
3. |
Tûzes Elmér |
Pszi acéltorony |
-14 PE |
(-7)16 |
(-15)3 |
Tudatgyilkos |
Sz.áll.roncsolása |
-15
PE |
(-16)0 |
(-18)11 |
4. |
Tûzes Elmér |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)13 |
(+8)11 |
Tudatgyilkos |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-11)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+26% pszi támadás,
+26% pszi energia.)
Utadat egy szürkén gomolygó sztetuszha ködfal keresztezi. Képtelenség átjutni
rajta, és megkerülni túl nagy idõveszteség. A sztetuszhát mikronnyi tudatkoncentrátumok
alkotják, így van egy esélyed: mentális robbanással megpróbálhatsz lyukat
ütni a ködfalba!
[Mentális robbanás próba 9-es küszöbre: sikertelen]
Összpontosítasz, és képes vagy megbénítani néhány sztetuszha mikrobát,
de a parányi lyuk, amit így létrehoztál, egy pillanat múlva összezárul.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka,
de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül
a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért.
1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved.
A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer
szûk és sötét folyosói közé. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép
cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár
csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Lassan haladsz tovább. Neszezést
hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy voharai szellem
(#121).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +17 tûzlehelet,
+17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.)
(-11 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A voharai szellem
feléd rohan. A voharai szellem téged támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A voharai szellem téged támad. Megpróbál megmarni fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a voharai szellemet.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(48 ép-t sebeztél). A voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+56%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted
levõ kövekbõl. (+21 varázspont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy
több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Nocsak, mit
találtál! 1
velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy sarkon, megzavarsz
egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni
akar. Ellenfeled egy mélységi ent (#133).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +17 tûzlehelet,
+17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.)
(-11 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A mélységi ent
máris elõtted terem! A mélységi ent téged támad. Benyom neked jobb mancsával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -4 vastag
bõr.) Szagától fuldoklasz.
(-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a mélységi entet. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(87 ép-t sebeztél). A mélységi ent
téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Roncsoló sebzés! ( -1 vastag bõr.) Bûze fojtogat.
(-2 ép.) Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mélységi entet. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(79 ép-t sebeztél). A mélységi ent holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 25 arany és egy hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Egy széles barlangterembe
bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva
mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs?
Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy
átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek,
valószínûleg le tudnál mászni.
(201. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Nocsak, úgy
tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Hádész fattya, egy pokoltûztõl övezett, elmúlás szagát
árasztó entitás. Mágikus ereje egyre inkább nõ. [aura: 5-ös energiatüske.]
A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Viselt tárgyai: szent
templomi maszk, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, khaldoran
öv, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, Rogan karkötõje, suhanó csizma,
ezüstmedál, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, Vlagyimir gyûrûje, a
mágia smaragdja, vörös karkötõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy
barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok
a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Hádész
fattya már ott várakozik. Õ nyert!
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 gyógynövények; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 694 sebzést okoztál, és 146 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
9 képességpontot kapsz. Ezenfelül
kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról
4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
305 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Tûzes Elmér, egy vörös bõrû, piros szemû, vörös hosszú hajú
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 143. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 / 2.05 |
[2] IQ: |
14 (16) / 7.06 |
[3] ügyesség: |
14 (16) / 3.40 |
[4] egészség: |
11 / 4.29 |
[5] mágia: |
12 (18) / 3.01 |
[6] gyorsaság: |
16 (14) / 4.38 |
[9] Méret/ép: |
123 (131) / 119 |
Min. méret: |
111 |
Barlangméret: |
129 |
|
|
Varázspont: |
184 / 19 |
Képességpont: |
25 / 69% |
Hõsi pont: |
3 (2) |
Tám.bónusz: |
-1% |
Véd.bónusz: |
19% |
Galetki erõ: |
549 / 282 |
Hírnév : |
318 |
Jóllakottság: |
103% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
44 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
15 (0) |
Torzsz. csaták: |
691 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
505 (4) |
Leölt torzszülött: |
765 (9) |
Pszi csaták: |
83 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
42
(1) |
Ájulások száma: |
31 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: nyomkeresõ (16)
Speciális
képességeid:
+6 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 28-as Klánkalandot (KK 28)! (összesen
45 TVP-t igényel) 2.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. 3.) Ölj öt meditátort.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
29 (34) / 10.12 |
[15] regeneráció: |
4 / 1 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
4 / 3.69 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.61 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.36 |
[47] zárnyitás: |
3 / 1.75 |
[48] mászás: |
6 / 4.16 |
[49] rugalmasság: |
5 / 2.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 4.84 |
[51] transzformáció: |
6 / 1.60 |
[52] auraészlelés: |
4 / 1.97 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.93 |
[54] kereskedelem: |
6 (9) / 4.08 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.35 |
[57] gyógynövények: |
7 / 0.04 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 3.53 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 4.34 |
[60] pszi támadás: |
7 / 3.44 |
[61] pszi energia: |
7 / 3.54 |
[62] lopás: |
1 / 0 |
[63] éberség: |
6 / 0.98 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.25 |
[65] álcázás: |
3 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.81 |
[67] régészet: |
12 / 8.06 |
[68] zene: |
5 / 0.19 |
[69] tanulás: |
7 / 3.79 |
[70] idézés: |
5 / 4.20 |
[71] javítás: |
10 / 6.05 |
[72] építés: |
10 / 9.85 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
7 / 0.50 |
[101] szakért.: |
5 / 1.16 |
|
|
|
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
4 / 0 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
6 / 0.14 |
[152] felejtés: |
10 / 2.04 |
[17] gránitbõr: |
18 / 8.44 |
[163] kineport: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.64 |
[158] láth. észlelése: |
5 / 3.34 |
[157] láthatatlanság: |
3 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
3 / 0 |
[162] mágikus csapda: |
3 / 0.08 |
[148] méregsemlegesítés: |
8 / 1.04 |
[133] pszi acéltorony: |
5 / 1.72 |
[128] pszi csáp: |
8 / 2.24 |
[151] sárkánylehelet: |
17 / 9.40 |
[176] szélpajzs: |
5 / 3.80 |
[132] tudati méreg: |
6 / 1.52 |
[12] tûzgolyó: |
14 / 4.32 |
[14] vakító fény: |
3 / 0.12 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láth. észlelése (5), szélpajzs (5).
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 158 |
v 176 |
be 9 5 |
bsz |
bsz 2 |
|
2. Makró |
ism 3 |
x 20 |
ism 5 |
vd |
ism 5 |
p |
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gránitbõr v.var. Prioritás: 100. |
2: tûzlehelet használata a harc 2. körétõl. Prioritás: 120. |
3: sárkánylehelet v.var. Prioritás: 110. |
6: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 140. |
7: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 141. |
4: tûzgolyó t.var. Prioritás: 130, ha 3 vagy több ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 15 50;
VI erõ:130% ép:30%;
PV 8 5 3 4
7;
PSZ 67 68 48 57 66;
PT 2;
I 30 4;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 6955 30 4; A 6955 31 3;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 3.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (9. épület), #12 (4. épület),
#21 (7. épület), #23 (2. épület), #28 (3. épület), #455 (133. forduló),
#271 (134. forduló), #497 (137. forduló), #425 (138. forduló), #441
(140. forduló), #277 (141. forduló), #452 (141. forduló), #436 (142.
forduló), #201 (143. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A te szavazatod
jelenleg a 7546. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod:
7603. Jelenleg a gyógyító kamra építésén dolgozol, eddig 63 TVP-t költöttél
rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Dt'azzrax, ében íjász.
Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a mágia nagy pajzsa (#3312) |
|
2 a mentát utazóköpenye (#12836) |
*
|
1 az élet csontmaszkja (#5142) |
|
3 bõrpáncél (#9) |
|
4 ében láncing (#134) |
|
1 szárnyas sisak (#1077)
|
|
1 utazóköpeny (#1136) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a harcmûvész márványgyûrûje (#13826) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a tudás gyûrûje (#2125) |
* |
1 a tûz karikaszimbóluma (#22361) |
|
116
arany (#1) |
|
14 drágakõ (#2) |
|
21 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
Felszerelés |
|
2 aranydukát (#437) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
Fegyverek |
* |
1 a mágus könnyû nyílpuskája (#10286) |
|
1 a tökéletesség könnyû íja
(#21971) |
|
1 az óriás barbár lándzsája (#8981) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard
(#132) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
3 kõbalta (#18) |
|
3 parittya (#10) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
8 csótányláb (#25) |
|
7 elfu moha (#33)
|
|
7 elonotichlan (#31) |
|
17 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala
(#58) |
|
11 hónakkupók (#30) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
12 mátekel gomba (#21) |
|
11 mézfû (#29) |
|
13 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
12 ragálygomba (#26) |
|
3 rémcserje (#34) |
|
10 sárkányvirág (#32) |
|
8 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
12 tejfonál (#28) |
|
17 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
5 velparaj (#35) |
|
20 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
6 barna manakõ (#149) |
|
7 bolhedor szárny
(#15) |
|
33 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
5 mandibula (#157)
|
|
2 molitár háj (#165) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146)
|
|
9 pirgamit (#152) |
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
3 szójer csáprágó
(#231) |
|
5 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tudós
malachitgyûrûje #11577 (11), a torony ezüst fejpántja #18207 (11), a tûz
fogazott kardja #22468 (4), a mágus csepp fülbevalója #10256 (8), a tûz
könnyû pikkelyvértje #22166 (6), a tûz zöld köntöse #22301 (5), a tudás
márványgyûrûje #2126 (7).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 69 arany (#1), 2 nordkristály
(#146), 1 tejfonál (#28), 1 aranydukát (#437), 1 yeti csont (#160),
1 velparaj (#35), 1 õskõ (#8), 1 utazóköpeny (#1136), 3 hamis arany
(#809).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |