141. forduló, 143. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 19. 15h:01'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,42] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+130 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tormikus egér nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tormikus egér testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A tormikus egér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 299.]

t 218 1 támadod a 218. szörnyet
FT 218 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105
41
42
43
(104,42) tormikus egér (#218)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol ThunderRabbittal. Raia elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku futárbérenc trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy garokk! Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 289.]

ve 16 5 megveszed a 16. tárgyat 5
Vásároltál 5 bordacsontot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ee 225 9 94 eladod a 225. tárgyat a 9. tárgyat a 94. tárgyat
Eladtál 3 orgyilkos tőrt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bronzhegyű nyilat. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 289.]

ee 108 131 138 eladod a 108. tárgyat a 131. tárgyat a 138. tárgyat
Eladtál 1 nyílvesszőt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 6 ubuk tüskét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 289.]

ee 237 eladod a 237. tárgyat
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 289.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,42] A vidék sivatagosra vált. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy érző szívű dromedár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (54 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 szárnyas hernyó, 3 tinta. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a drakolich csontos vázát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod a drakolich testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a drakolich testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a drakolich bal első lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 596 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37437.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+67 életerő). [-15 varázspont.] Felfedeztél egy halálbokort. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[12 pontot használtál fel, van még 277.]

v 84 218 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tormikus egeret! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 267.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[103,41] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokféreg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a homokféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 quwarg tojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 598 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37637.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

v 84 218 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tormikus egeret! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy tormikus egér! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tormikus egér rothadt szőrét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 247.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,42] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Csillag formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy érző szívű dromedár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [101,42] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy homokféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a drakolich testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich nyakát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku szablyával végigvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+69 életerő). [-15 varázspont.] Második ellenfeled egy drakolich.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (45 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 quwarg tojás. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar felderítő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy drakolich trófeát. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 600 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37837.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [100,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kocsusz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy tormikus egér! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tormikus egér rothadt szőrét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A tormikus egér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a Thargodan csontváz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 211.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,42] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Port kavar a távolban egy homokvihar. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran templomot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy dűnekukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a dűnekukac testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 47 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [98,42] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy drakolich áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a drakolich testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a drakolich testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Scipio előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Sheran templomot. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [97,42] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy érző szívű dromedár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 púderkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 604 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38257.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vörös rakolits nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] [34 pontot használtál fel, van még 177.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,42] Dombos vidékre érkeztél.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 137.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,41] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bonus Mortalis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 127.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ha jó erősen fogod, mélyre merül, mint egy kard,
De sebet nem ejt, csak előre juttat.
[5 pontot használtál fel, van még 122.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 82.]

tf 2 24 fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.)

[24 pontot használtál fel, van még 58.]

h 2320 1 használod a 2320. tárgyat
Ezt a tárgyat most nem lenne értelme használni! [0 pontot használtál fel, van még 58.]
[0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 313 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 21 (34) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 150 cm
IQ: 22 (29) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (32) Védekezés: 47 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 453/318 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (38) Varázspont: 487/176 Pénz: 10664 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/12 Pszi pont: 23/17
Eddig összesen 1457 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 715 TP-t kaptál. Jelenleg 544 236 TP-d van. A következő szinthez még 55 764 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, drakolich, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/0 szúrófegyverek: 20/84 (+8%) vágófegyverek: *19/100
ütőfegyverek: 15/72 lőfegyverek: 15/84 (+42%) dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 111
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 80/17 (+75%) 2. nyomkövetés: 26/21 (+22%) 3. mászás: 9/99
4. csapdakészítés: 14/77 (+29%) 5. csapdaészlelés: 2/44 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/93 8. felderítés: 12/94 (+5%) 9. szörnyidomítás: 8/25
10. teológia: 12/73 (+75%) 11. taumaturgia: 11/90 (+6%) 12. harcművészetek: 24/0
13. zene: 4/30 14. szörnyismeret: 9/24 (+33%) 15. pszi: 3/93 (+3%)
16. zárnyitás: 1/37 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 17/35 (+11%)
19. főzés: 8/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), éhínség (#39), szárazság (#48)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 605 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38362.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 42 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 371 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 116.53 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9) 6 gyöngymangó (#135)
1 nyílvessző (#108) 3 orgyilkos tőr (#225) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 tankány karom (#237) 3 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138)
6 ubuk tüske (#131) 2 varázskő (#305) 15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 11 bordacsont (#16) 1 éjkő (#2369)
10 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 3 púderkő (#119)
1 rakolits por (#669) 2 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
40
41
42
43
(96,42) zombi mester (#251), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(97,41) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720)
(97,42) érző szívű dromedár (#753), élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251), vörös rakolits (#356)
(98,42) drakolich (#760), művészi porolit (#720)
(99,42) dűnekukac (#357)
(100,42) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218), Thargodan csontváz (#297)
(101,42) homokféreg (#121), drakolich (#760)
(102,42) művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753)
(103,41) homokféreg (#121), élőholt quwarg (#202), tormikus egér (#218)
(104,42) tormikus egér (#218), érző szívű dromedár (#753), drakolich (#760), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek