140. forduló, 142. forduló, Rainbow Flower összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 29. 9h:07'
EZ A 542. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
543. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 588 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4628
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RAINBOW FLOWER KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,93] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szeksztánst (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy ametiszt medált, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót. Az 1. napon megintcsak összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Érzékeled auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+182 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

kf 535 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

a 415 2815 1 átadod a 415. tárgyat a 2815. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

a 415 3279 1 átadod a 415. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Bossy részére. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

a 415 4712 1 átadod a 415. tárgyat a 4712. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

a 415 2596 1 átadod a 415. tárgyat a 2596. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

kt 554 4 elkészíted az 554. tárgyat (4 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Visszaugrasz a sarok mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vadász quwarg. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

ee 153 133 30 eladod a 153. tárgyat a 133. tárgyat a 30. tárgyat
Eladtál 6 pirkitet. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csuklyavirágot. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varányszemet. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

ee 331 198 69 eladod a 331. tárgyat a 198. tárgyat a 69. tárgyat
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 3 trikornis szarvat. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 4 szárnyas hernyót. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

ee 137 183 eladod a 137. tárgyat a 183. tárgyat
Eladtál 6 mérg. ubuk tüskét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vaskulcsot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

ee 131 20 88 eladod a 131. tárgyat a 20. tárgyat a 88. tárgyat
Eladtál 17 ubuk tüskét. 17 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fúvócsövet. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

(Továbbmész...) [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 244.]

be 574 5 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 194.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[113,93] Továbbra is síkságon vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Utad során felfedezel egy mély kutat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [114,93] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Látsz egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy burástya királynő közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő bordás mellkasát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a burástya királynő testét. Kritikus ütés! (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a burástya királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges erszényes elkarog trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes burástya királynő trófeát. 905 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 174.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (A merészséged nem volt elég magas.) [15 pontot használtál fel, van még 159.]

m 1 1 4 mozogsz északkeletre, északkeletre, délre
[115,92] Az erdőt síkság váltja fel. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,91] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy hatalmas dombot pillantasz meg. Közelebb lépve látod, hogy ez nem hegy, hanem egy döglött quwarg! Tehát mégis léteznek ősquwargok! Ámulva járod körbe a példányt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy purifikátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Vasalt bunkóval eltalálod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a purifikátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar kósza trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő purifikátor trófeát. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,92] Még mindig az erdőben vagy. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Sebaj, nem kell jóban lenned vele. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[117,93] Fák, mindenütt csak fák. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy khór darázs. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a khór darázs nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,94] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 26 tüskét. [61 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz lantot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 77 TVP-t kell elköltened.]

[25 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY)
A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit.
A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.]

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

KARAKTERLAP

Rainbow Flower, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd babarózsaszín. Leah kisebb papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 30 Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 32 (33) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 156/156 év
Egészség: 21 Életpont: 266/170 Jellem: gonosz (136) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 348/42 Pénz: 234 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 46/26 EFejl: 12
Eddig összesen 638 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3246 TP-t kaptál. Jelenleg 163636 TP-d van. A következő szinthez még 16364 TP szükséges. Trófeáid: burástya királynő, tüskés harci gromak, purifikátor. A 140. fordulódban 34 arany került a bankszámládra. 34 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/69 vágófegyverek: 4/59
ütőfegyverek: 13/16 (+17%) lőfegyverek: 21/12 (+10%) dobófegyverek: 2/50

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (1 -4.); tüske (#22) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/87 (+11%) 2. nyomkövetés: 39/89 (+36%) 3. lopás: 1/65
4. mászás: 4/48 5. csapdakészítés: 10/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/50
7. gyógyítás: 23/8 8. titkosírás: 1/93 (+11%) 9. felderítés: 5/48
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 17/25 (+12%) 12. taumaturgia: 21/43 (+13%)
13. zene: 4/2 14. szörnyismeret: 12/26 (+18%) 15. pszi: 6/36 (+9%)
16. zárnyitás: 1/4 17. vadászat: 11/44 18. bányászat: 4/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
gonoszok (#988), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), elf (#2), fémbontó szójer (#150), Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranypikkely (#415) 1 bronzsisak (#88) 1 csuklyavirág (#133)
1 fúvócső (#20) 5 kaja (#2) 6 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mutáns csont (#331) 6 pirkit (#153) 4 szárnyas hernyó (#69)
3 trikornis szarv (#198) 17 ubuk tüske (#131) 1 varányszem (#30)
1 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 darázsfarok (#654)
1 darázsszárny (#652) 1 purifikátor háj (#269) 26 tüske (#22)
26 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,93) mély kút (#93), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Raia oltár
(114,93) phua-kúp (#372), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), burástya királynő (#759)
(115,92) ryuku légiós (#361), Dornodon oltár
(116,91) purifikátor (#157), elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534)
(116,92) Sheran rúnaköve, tűzrakó hely (#1169)
(117,93) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr rúnaköve, khór darázs (#348)
(117,94) Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), oltár, 33. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek