139. forduló, 141. forduló, Verminya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 12. 9h:27'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 140. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5699
SZÁMLA : XXXX

VERMINYA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,38] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 17. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Fairlight köpenyét (2000 arany kikiáltási áron), 1 lánckesztyűt (100 arany kikiáltási áron), 5 varkaudar csontot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 kis ónixkulcs (eladási ár: 4900 arany, ebből a kezelési költség: 392 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összefutsz Scorpioval. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Anyelaj a Pusztítóval. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Továbbmész.
Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+178 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 305.]

kb 2 30 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy lótuszfőzet elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 285.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +169 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kf 351 325 417 kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat a 325. tárggyal a 417. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Tguarkhan! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ezüstkarddal néhányszor megcsapod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű és egy pular kristály. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-200 varázspont).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 279.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kf 516 190 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a 190. tárggyal
Elrakod az ezüstkardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd előkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a teknőcpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 20 mozogsz 20
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy jégtroll! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a jégtroll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a jégtroll bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 273.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a mérg. vas dobónyilat, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 17 9 8 mozogsz 17 9 8
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 4 2 1 mozogsz 4 2 1
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-70 varázspont).
Visszamész a kijárathoz, és kimész. [18 pontot használtál fel, van még 237.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[131,39] A dombság átmegy hegységbe. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíbor szulfagor közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Látsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lord Kis Se vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Dornodon főpapja. Egy császári kesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Khy bel'Ez. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [131,40] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Thar'dan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vadtroll bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,41] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[132,42] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy mélytengeri kráken lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +175 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a bunthar jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a bunthar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a bunthar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 bunthar bőrt. (ld. enc.) 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,46] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Találsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ran'Amart Morgurth, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy térkaput. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 155.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 2 mágiapontod van.] Röviden mesélsz kalandjaidról. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [1200 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)]
- Hmmm. Érdekes megfigyelések, sokat segítettél vele. Most már csak egy feladat maradt, az is nagyon egyszerű, mégis óvatosságra intelek. Messze északon van egy föld alá süllyedt várrom, oda kell elmenned. Valaha egy híres nekromanta, bizonyos Krákogó Sütőtök lakott benne, de a vár majdnem teljesen megsemmisült az Inváziós Háború során, mikor az egyik Thargodan bosszúból földrengésekkel eltemettette. Ebből a várból kell elhoznod egy apró szelencét. Figyelmeztetlek: a saját érdekedben is jobb, ha nem próbálod meg kinyitni! Beláthatatlan következményei lehetnek.

6 7 15 12 11
14
5 10
4 9
13
3 2 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 73. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 24, délre 15 mérföldre található.

A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1897 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 130.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 125.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 85.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a ragyás burástya. 2 kaját nyel le a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 281 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY)
Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz.

KARAKTERLAP

Verminya, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 140. fordulód.

Erő: 21 (25) Szint: 19 Merészség: 9/6 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (45) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 23 (27) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 354/304 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 5
Szerencse: 23 (43) Varázspont: 511/0 Pénz: 12577 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 175/378 EFejl: 25
Eddig összesen 843 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5793 TP-t kaptál. Jelenleg 397031 TP-d van. A következő szinthez még 52969 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, lábascet, ongóliant. A 136. fordulódban 15335 arany került a bankszámládra. 15488 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 8/55 (+10%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 23/57 (+5%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/52
dobófegyverek: 23/66 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/62 2. nyomkövetés: 31/78 (+36%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 4/0 5. csapdakészítés: 14/46 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/47 (+12%)
7. gyógyítás: 12/13 8. titkosírás: 1/22 9. felderítés: 10/48
10. szörnyidomítás: 5/53 11. teológia: 21/73 (+2%) 12. taumaturgia: 23/49 (+14%)
13. szerencsejáték: 2/32 14. versengés: 9/32 (+9%) 15. harcművészetek: 14/12
16. zene: 1/65 17. szörnyismeret: 19/80 18. pszi: *19/100 (+1%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/48 21. bányászat: 12/84 (+33%)
22. főzés: 5/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 32% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> gonoszok (#988) hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)
hhaar burka II (#162) >> jók (#990) hhaar burka II (#162) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 spiritusz (#170)
1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 bunthar bőr (#733)
1 gromak bőr (#268) 25 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
1 pular kristály (#239) 2 szulfagor agyar (#677) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,38) a 72. labirintus bejárata, Tguarkhan (#212), jégtroll (#164)
(131,39) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, Khy bel'Ez (5496. kalandozó)
(131,40) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vadtrollok (#70)
(131,41) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelőhely
(132,42) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba
(132,43) nekrofun (#173)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), térkapu (#452)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Sajnos a karakterek fejlődésével és az új fegyverek bekerülésével az amúgy 2 pontos kritikus ütés KT képesség durván megerősödött a hasonló jellegű, sebzést adó képességekhez képest. Épp ezért egy korlátozással kell élnünk vele kapcsolatban, mely szerint mostantól a kritikus ütés esélye 60-as szörnyismeretnél maxol (azaz max. 20%), az általa adott plusz sebzés pedig az átlaghoz képest max. +30 lehet.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Verminya 140. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133)
palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163)
jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
csontváz lord (#177) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) quwarg nagymester (#214) élőholt sullár (#216) massza (#217)
tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) ekharion (#232) adószedő (#234) vadász quwarg (#241)
áeratikus hasnyák (#243) Rughar familiárisa (#245) pordémon (#253) varkaudar varázsló (#271) őrjáratozó katona (#274)
Védőnővér (#280) aranyfecske (#283) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301)
óriáspók (#303) aranygriff (#304) bölcs szilmill (#343) smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636)
jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642)
rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztő lidérc (#645) sarki óriásteknős (#646) lábascet (#647)
eszkimó óriás (#648) jégzabáló (#649) fagymágus (#650) animált hókutya (#651) mammut zombi (#654)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) érző szívű dromedár (#753) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) köpködő bruhatag (#773) hattyúkirály (#776) ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781)
teriád vadász (#796) Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Shandul (#959) Métely (#7000)
gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57)
ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62)
tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72)
$rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
$bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97)
rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) két kard szimbólum (#144)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
$ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) arany karperec (#194)
$obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) smaragd koszorú (#252) regeneráló gyűrű (#254)
tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259)
isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264)
kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269)
gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
ametiszt medál (#275) $sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) tyrex csont (#280)
raptor karom (#281) jégszív (#282) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291) varkaudar páncél (#294)
elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) Fairlight köpenye (#303)
kőszem (#304) varázskő (#305) réz papi karkötő (#307) $ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337)
királyi korona (#338) rézgolyó (#343) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351)
mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354) szockó hólyag (#355) Tguarkhan-csapda (#356)
quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) kinemfogyó tegez (#368)
vascarai csizma (#370) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete csuha (#375) fény szentélye (#376)
moa smaragd (#377) moa rubin (#379) moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa jádekő (#382)
moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385) szigony (#389) polip szívóka (#391)
mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) kőtorony (#394) álomvirág (#395) álompor (#396)
városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405)
réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412)
aranypikkely (#415) teknőcteknő (#416) teknőcpajzs (#417) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) lótuszfőzet (#448) térkapu (#452) fiatalság itala (#473)
raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502) bolondok aranya (#506) zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516)
tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) jing-jang fejpánt (#556)
főnixtoll (#563) aranytoll (#572) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650)
rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655)
aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659) Tiume batyuja (#660) alligátorbőr (#661)
alligátorbőr cipő (#662) alligátorfog (#663) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668)
rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) sáfránykristály (#675) szulfin (#676)
szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku karvédő (#687) ryuku mellvért (#689)
ryuku nadrág (#691) ryuku csizma (#692) ryuku köpeny (#693) ryuku kopja (#694) ryuku szablya (#695)
ryuku buzogány (#696) Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700)
teknősesszencia (#702) medúzacsáp (#703) gnóm csont (#706) smaragd karkötő (#707) ritualista amulett (#708)
etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) rubin fejék (#729)
smaragd orrkarika (#730) bunthar bőr (#733) mágikus hátizsák (#735) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812)
halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) halálhozó karkötője (#816) hatalom fülbevalója (#817)
teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065)
párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068) rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070)
féregbél (#1071) ulkor gyöngy (#1072) párducszem (#1073) lidércesszencia (#1074) cetuszony (#1075)
hókutya nyakörv (#1077) eszkimó sátor (#1083) térutazó szerkezet (#1085) hibátlan cetbőr (#1090) cetbőr válltömés (#1091)
csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110) varkaudar csont (#1113)
örökkéval.smaragdja (#1115) örökkéval. zafírja (#1116) párducbőr pénztárca (#1118) csillogó karkötő (#1121) sikamlós búvárruha (#1123)
moa varázsdoboz (#1133) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171) malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207)
régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) hattyútoll (#1222) hattyútoll vánkos (#1226)
ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítővasa (#1261) Halatir kalapja (#1262) vadászkés (#1264) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) varkaudar szimbólum (#1528) Métely páncélja (#1562) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
illatos rózsaszál (#1595) féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) alakformáló főzet (#1644)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek