Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 21. 15h:16' EZ A 14. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 15. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat legkorábban a 15. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
ba 57 83 746 | nem támadod az 57. szörnyet a 83. szörnyet a 746. szörnyet |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
be 15 | bemész a 15. titkos labirintusba |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyíkember pikkelyes testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyíkember pikkelyes testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a gyíkember testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyíkember csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a gyíkember jobb karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyíkember fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyíkember többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyíkember bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyíkember csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyíkember pikkelyes testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a gyíkember nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyíkember megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával eltalálod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyíkember többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
lm 1 | mozogsz 1 |
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [31,-3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Továbbmész...) [30,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő bolhakutya nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a bolhakutya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bolhakutya testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a bolhakutya testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
e 20 | élelemszerzés 17 pontért |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY) Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad! |
GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY) A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén). |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, 2.) BA kalandozóra, 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 12 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 81/35 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 90 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 9 (+1) |
4. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
csontlepke (#746) |
Összsúly: 25.62 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 11 | víz (#27) |