| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. ápr. 5. 23h:06' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4745 SZÁMLA : XXXX |
| p 64 | használod a 64. pszi képességet |
| h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | használod a 745. tárgyat |
| e 8 | élelemszerzés 8 pontért |
Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. Diadalmasan beszerzel egy woor-antilop trófeát. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| f 24 | kísérletezel a 24. tárggyal |
| f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
| go 26 | gonoszkodsz: 26 |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. Eldobod az értéktelenné vált woor-antilop trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sünmedve trófeát. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [23,17] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Itt csata lesz.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner sünmedve trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes evaporőr trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [22,17] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy királygyík közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 1 szúró, 1 vágó, 6 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kt 39 | elkészíted a 39. tárgyat |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [24,17] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy gonyolék. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a gonyolék fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a gonyolék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [25,17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gátvakond. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| kt 13 | elkészíted a 13. tárgyat |
| m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner csontlepke trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 6.]
| tf 2 100 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért |
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY)Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér. |
| EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
ZÁRNYITÁSA földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
| HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
| FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9087 - termikek, 9088 - kputtyintó lények, 9089 - inváziós ellenfelek, 9090 - inváziós kalandozók, 9091 - xenomorfok, 9092 - fürkészek, 9093 - quwargok, 9094 - ganüidek, 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
| Erő: | 13 (26) | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 15 (25) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 10 (20) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 12 (22) | Életpont: | 318/318 | Jellem: | gonosz (22) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 14 (37) | Varázspont: | 220/34 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
| Pszi pont: | 7/1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 6 (+1) | ütőfegyverek: | 4 |
| lőfegyverek: | 2 | ||||
| 26,17 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. nyomkövetés: | 3 | 2. mászás: | 1 | 3. csapdakészítés: | 1 |
| 4. gyógyítás: | 8 | 5. pszi: | 1 | 6. zárnyitás: | 1 (+1) |
| 7. vadászat: | 5 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| Páncélok és pajzsok | ||||||||
| 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kvazár kesztyű (#445) |
| 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku csizma (#692) | ||
| 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
| 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | ryuku sisak (#688) | |||
| 1 | * | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | |||
| Fegyverek és lövedékek | ||||||||
| 1 | agyartőr (#420) | 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
| 1 | * | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 28 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | ezüsttőr (#322) | ||
| 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
| 1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | * | parittya (#18) | ||
| 1 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
| Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
| 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | kráken gyűrű (#1165) | ||
| 1 | * | mind. smaragdja (#2750) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
| 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |||
| Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
| 50 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
| 25 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 16 | fáklya (#36) | ||
| 100 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 17 | kaja (#2) | ||
| 5 | leviatángumó (#1757) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
| 1 | szeksztáns (#32) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
| 5 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
| 6 | * | vizestömlő (#3) | [bennük 103 korty víz (#27), fér még: 17] | |||||
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
| 3 | antilopbőr (#48) | 3 | bordacsont (#16) | 8 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | 86 | gyíkfű (#201) | |||
| 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
| 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 5 | varányszem (#30) | |||
| Összsúly: 72.47 kg | Megterheltség: 59% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 10 | drótszőr (#37) | 1 | szögletes kő (#17) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
| 3 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
| 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |
| 16 | |
|
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
|
|