Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 18. 15h:02' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 15 133 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 2320 1 | elkészíted a 2320. tárgyat (1 darabot) |
h 305 4 | használod a 305. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával végigmetszed a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-21 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt sullár jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [105,42] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bunthar testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. (ld. enc.) 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [104,42] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vörös rakolits. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával végigmetszed az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az óriás skorpió testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,42] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Csillag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy érző szívű dromedár közeledik. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
(Továbbmész...) [101,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar.
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [103,41] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [104,41] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
szk 218 | keresed a 218. szörnyet |
f 669 | kísérletezel a 669. tárggyal |
f 333 | kísérletezel a 333. tárggyal |
h 1576 100 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
BUNTHAR (396. SZÖRNY) A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni. |
BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY) Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz. |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
Erő: | 21 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 21 (28) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (32) | Védekezés: | 45 (49) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (29) | Életpont: | 452/343 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (37) | Varázspont: | 480/161 | Pénz: | 10659 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 24/6 | Pszi pont: | 23/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/0 | szúrófegyverek: | 20/68 (+3%) | vágófegyverek: | 19/84 (+14%) |
ütőfegyverek: | 15/72 | lőfegyverek: | 14/79 (+16%) | dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
104,41 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 111 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 75/97 (+165%) | 2. nyomkövetés: | 25/22 (+5%) | 3. mászás: | 9/99 |
4. csapdakészítés: | 13/87 (+32%) | 5. csapdaészlelés: | 2/44 | 6. gyógyítás: | 8/7 |
7. titkosírás: | 2/93 | 8. felderítés: | 11/79 | 9. szörnyidomítás: | 8/25 |
10. teológia: | 11/76 (+13%) | 11. taumaturgia: | 11/40 (+18%) | 12. harcművészetek: | 24/0 |
13. zene: | 4/30 (+110%) | 14. szörnyismeret: | 8/38 | 15. pszi: | 3/84 (+3%) |
16. zárnyitás: | 1/37 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 16/91 (+11%) |
19. főzés: | 8/39 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 584 (limit: 1225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36152. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 52 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 114.98 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 5 | móri gyümölcs (#116) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | rakolits por (#669) | 3 | ugh méreg (#166) |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|