Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 29. 9h:04' EZ A 384. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 385. játékheted kezdete: jan. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával megcsapod a tesh alligátor jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tesh alligátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tesh alligátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
ek 273 16 406 | t. energia kisütése: 273 16 406 |
ek 273 4 201 | t. energia kisütése: 273 4 201 |
ek 215 3 | t. energia kisütése: 215 3 |
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
h 341 160 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 237 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 193 1 | használod a 341. tárgyat |
t 64 | támadod a 64. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 27 5317 50 | átadod a 27. tárgyat az 5317. kalandozónak (50 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
jlk 1721 | jelszó kimondása 1721 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Páncélod 2 életpontot sebez ellenfeleden. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 1241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A gyíkember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos.
(Továbbmész...) [92,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy lápi hajlék van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Továbbmész...) [94,63] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [93,64] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 96 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 37 életpontot. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
ef 99 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 10 |
Erő: | 22 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (23) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 316/121 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (33) | Varázspont: | 443/142 | Pénz: | 71 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 167/262 | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 4 (+1) | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 (+1) | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 9 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 30 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 9 |
10. teológia: | 8 | 11. taumaturgia: | 29 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 8 | 14. szörnyismeret: | 22 | 15. pszi: | * 19 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. főzés: | 3 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 4 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | rücskös gigaféreg (#7039) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | vassisak (#160) | 58 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | varkaudar csont (#1113) |