137. forduló, 139. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 31. 9h:08'
EZ A 287. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
288. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,-91] koordinátán.
Professzor, amikor összefutottatok, adott neked 200 madártollat. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

a 655 3395 2 átadod a 655. tárgyat a 3395. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 liumbe hajtást Táncoló Penge részére. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

a 659 3395 átadod a 659. tárgyat a 3395. kalandozónak
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Morgan kristályát Táncoló Penge részére. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz Halatir kalapját. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

f 170 kísérletezel a 170. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[82,-92] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy agglomerátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az agglomerátor testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az agglomerátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kőkéssel felnyitod az agglomerátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az agglomerátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az agglomerátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,-92] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriáspók nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriáspók testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Kőkéssel megcsapod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,-92] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrös pók lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a szőrös pók jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 242.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[84,-91] A terep továbbra is sűrű erdő.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy agglomerátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod az agglomerátor jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az agglomerátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [84,-90] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös pók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös pók puha testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szőrös pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [83,-89] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő vadász varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[82,-89] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány színes dözmöng nyomokat fedezel fel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a színes dözmöng. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Továbbmész...) [81,-88] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy agglomerátor került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az agglomerátor testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel felnyitod az agglomerátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az agglomerátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,-88] Tovább barangolsz a fák között.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 162.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 122.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 73 TVP-t kell elköltened.]

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 82.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 2.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
SZK 156 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 279 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY)
Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált.
Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 31 (33) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 267/267 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 140/-15 Pénz: 1403 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/8
Eddig összesen 947 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 410 TP-t kaptál. Jelenleg 250 295 TP-d van. A következő szinthez még 9 705 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 vágófegyverek: 14/64 (+28%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 18/45 dobófegyverek: 2/89

Óvatosság (labirintusokban): 0
80,27 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/86 2. nyomkövetés: 27/49 (+4%) 3. mászás: 10/74
4. csapdakészítés: 13/19 (+17%) 5. csapdaészlelés: 7/4 6. gyógyítás: 14/60
7. titkosírás: 2/43 8. felderítés: 4/79 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 9/50 11. zene: 4/54 12. szörnyismeret: 8/39
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 6/76 15. bányászat: 21/68
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
színes dözmöng (#78) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * kőkés (#6) 2 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 mérg. ubuk tüske (#137) 6 ubuk tüske (#131) 3 vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 20]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 13]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 67]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 77 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
5 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 22]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 30 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
1 + piranha zsákvédő (#337) 5 rézkulcs (#75) 1 sáfránykristály (#675)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 3 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) $1 bakkura bőr ($95)
1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230) 11 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 6 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
6 főnixtoll (#563) 2 gyöngymangó (#135) 11 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 2 liumbe bimbó (#656) 1 liumbe hajtás (#655)
205 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56) 1 moa gyöngy (#378)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 20 óndarab (#85)
42 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 1 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 11 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
13 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 89.16 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 2 liumbe hajtás (#655) 1 Morgan kristálya (#659)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85
-93
-92
-91
-90
-89
-88
-87
(81,-88) agglomerátor (#138)
(82,-92) agglomerátor (#138)
(82,-89) színes dözmöng (#78)
(83,-92) óriáspók (#303)
(83,-89) vadász varkaudar (#108)
(84,-92) szőrös pók (#100)
(84,-91) agglomerátor (#138)
(84,-90) szőrös pók (#100)

Üzenet küldése a karakternek