137. forduló, 139. forduló, Parókás Pippin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 12h:05'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4455
SZÁMLA : XXXX

PARÓKÁS PIPPIN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,102] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy alpesi tehén nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. KP: v 6 2 15 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

vi 0 1 viselkedésed: 1
Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[45,103] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg királynő bal vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kőevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kilukasztod a kőevő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a kőevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,104] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. {max. életpontja: 37-44.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 246.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 216.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 186.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[46,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi száll szembe veled. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 9 ütő ellen.}

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 534 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49449.
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [47,106] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szárnyas gömböc. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mágus.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 39 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 536 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49573.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,107] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy bombagoly. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a bombagoly tollas testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a bombagoly testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bombagoly feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy óriás csontváz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [30 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[47,108] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sakál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy sírlidérc. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 26 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,109] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 5.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt mirg. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.}

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 539 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49759.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [47,110] Síkság, továbbra is csak síkság.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Találsz egy halálbokort. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia híve. Egy nap szimbólumot és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
[30 pontot használtál fel, van még 121.]

a 148 5627 1 átadod a 148. tárgyat az 5627. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mocsári penkét Morgó Thorgald részére. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

l 5627 148 lopsz az 5627. kalandozótól a 148. tárgyat
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

l 3 148 lopsz a 3. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a törpe férfi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. Célpontod váratlanul észrevesz téged. Nyilván a tudati térben figyelő társai figyelmeztették. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

vi 0 3 viselkedésed: 3
Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 1 mozogsz északkeletre
[48,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a manifesztátor bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. {védettsége: 32 szúró, 25 vágó, 13 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[10 pontot használtál fel, van még 106.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 71.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 11.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[11 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-19 életerő.) Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

KARAKTERLAP

Parókás Pippin, egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 106 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 13 Életpont: 302/254 Jellem: gonosz (139) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 184/45 Pénz: 3574 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 26/0 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 1355 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 479 TP-t kaptál. Jelenleg 377 576 TP-d van. A következő szinthez még 72 424 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, dermesztő lidérc, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/6 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 24/90 (+7%)
ütőfegyverek: 20/55 lőfegyverek: 16/19 (+3%) dobófegyverek: 2/95

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,109 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 106 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 77/24 (+60%) 2. nyomkövetés: 31/40 (+13%) 3. lopás: 5/16 (+11%)
4. mászás: 6/85 5. csapdakészítés: 12/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/53
7. gyógyítás: 16/31 8. titkosírás: 1/42 9. felderítés: 3/91
10. szörnyidomítás: 3/72 11. teológia: 15/84 (+20%) 12. taumaturgia: 14/36 (+11%)
13. zene: 4/47 14. szörnyismeret: 13/69 (+20%) 15. pszi: 3/99 (+3%)
16. zárnyitás: 3/55 17. vadászat: 14/63 18. bányászat: 18/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szőrös pók (#100)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 539 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49759.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 230 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.00 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 deus ex machina (#1) 1 fekete gyöngy (#99) 10 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 rókafarok (#124)
4 tinta (#101) 5 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(45,103) quwarg királynő (#153), sírlidérc (#172), olvasztókemence (#86), Raia oltár, vaskohó (#155), kőevő (#62)
(46,104) tintacsiga (#74), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 23. jellempróba
(46,105) rájanyék (#58), zombi (#49), csontváz (#48), Leah oltár
(47,106) szárnyas gömböc (#12), élőholt mirg (#135), élőholt mágus (#175), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(47,107) bombagoly (#79), óriás csontváz (#176)
(47,108) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, 8. jellempróba, sakál (#28), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(47,109) rájanyékek (#58), élőholt mirg (#135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár
(47,110) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 14. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), egy törpe férfi
(48,109) manifesztátor (#124), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek