| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 14. 11h:54' EZ A 1043. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 1044. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 2957 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
| * 1. KP: tps 25 0 0 | TVP spórolása: 25 pontért |
| * 2. KP: vps 30 0 0 | VP spórolása: 30 |
| * 3. KP: ek 40 2 0 | t. energia kisütése: 40 2 |
| * 4. KP: ef 10 540 0 | energia fejlesztése 10 |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
| hu 1554 | hulladék: 1554 |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
| v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| fkt 1644 1 | felt. készítesz az 1644. tárgyat (1 darabot) |
| ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
| ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
| ek 7 17 6 | t. energia kisütése: 7 17 6 |
| v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 111 | 112 | 113 | |
| 109 | |
|
|
| 110 | |
|
|
| 111 | |
|
|
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2850 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
| a 1644 3597 1 | átadod az 1644. tárgyat a 3597. kalandozónak (1 darabot) |
| a 703 3597 1 | átadod a 703. tárgyat a 3597. kalandozónak (1 darabot) |
| a 189 3597 16 | átadod a 189. tárgyat a 3597. kalandozónak (16 darabot) |
| m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 11 db sallank karom 33 aranyért; 4 db rézdarab 4 aranyért; 10 db madártoll 10 aranyért; 40 db drótszőr 120 aranyért; 3 db amniosz 3 aranyért; 5 db rakolits por 50 aranyért;
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ea 277 3 | eladod a 277. tárgyat 3 |
| ea 1578 1 | eladod az 1578. tárgyat 1 |
| ea 397 2 | eladod a 397. tárgyat 2 |
| ve 112 100 | megveszed a 112. tárgyat 100 |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az orgyilkos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 126 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az orgyilkos fejét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hadroszaurusz testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvágod a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A hadroszaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a velociraptor testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a velociraptor fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 146 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a velociraptor testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a velociraptor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a velociraptor testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor farkát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a velociraptor farkát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 142 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a hadroszaurusz testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a hadroszaurusz farkát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a hadroszaurusz bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Többször meglövöd a hadroszaurusz testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hadroszaurusz kacsacsőrét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a hadroszaurusz jobb első lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 132 életpontot sebeztél. A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Megsoroztad a hadroszaurusz kacsacsőrét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a hadroszaurusz testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 139 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 2 stukilövedék. Párszor kipécézted a hadroszaurusz testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hadroszaurusz bal első lábát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével épp hogy megvágod a hadroszaurusz jobb első lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kicsit megvágod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 230 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 7 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1245, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 156 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a velociraptor testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor farkát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a velociraptor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 149 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 2 stukilövedék. Többször meglövöd a hadroszaurusz kacsacsőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hadroszaurusz bal vállát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a hadroszaurusz bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
| ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
| be 134 | bemész a 134. titkos labirintusba |
| lm 5 12 14 | mozogsz 5 12 14 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt sullár farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az élőholt sullár bal oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| a 669 5631 5 | átadod a 669. tárgyat az 5631. kalandozónak (5 darabot) |
| lm 15 16 17 | mozogsz 15 16 17 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt sullár fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (Köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| bb 240 246 1554 | beraksz a bankba a 240. tárgyat (246 darabot) |
| lm 18 19 22 | mozogsz 18 19 22 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 24 23 25 | mozogsz 24 23 25 |
| lm 26 27 28 | mozogsz 26 27 28 |
| lm 29 30 30 | mozogsz 29 30 30 |
| lm 30 31 31 | mozogsz 30 31 31 |
| lm 29 33 33 | mozogsz 29 33 33 |
| v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| m 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| m 2 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
| kut 5 | kutatsz |
| ek 7 3 3 | t. energia kisütése: 7 3 3 |
| m 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
| szk 184 147 369 | keresed a 184. szörnyet a 147. szörnyet a 369. szörnyet |
| * 1. BP: tpf 25 1 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
| * 2. BP: vpf 30 0 0 | VP elővétele: 30 |
| * 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 4. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY)Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
| KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
| NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
| Erő: | 36 (66) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 36 (48) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 22 (37) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 85/85 év |
| Egészség: | 22 (33) | Életpont: | 807/702 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 21 (48) | Varázspont: | 1739/1048 | Pénz: | 3494 arany | Kép. pont: | 23 |
| Tudatpont: | 78/47 | Pszi pont: | 187/389 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 9/51 | szúrófegyverek: | 21/34 (+26%) | vágófegyverek: | 30/21 (+21%) |
| ütőfegyverek: | 21/19 | lőfegyverek: | 26/10 (+10%) | dobófegyverek: | 23/5 (+12%) |
| Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (750%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -15.); nyílvessző (#108) max. 1 db (16 -19.); nyílpuska lövedék (#547) max. 1 db (20 -26.); stukilövedék (#414) max. 2 db (27 -32.); gránátlövedék (#526) (33 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 112,110 mezőn táborozol, a 134. labirintusban, 1. szinten, 19. ponton |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116 |
| Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 3/34 | 2. nyomkövetés: | 18/14 | 3. mászás: | 11/34 (+300%) |
| 4. csapdakészítés: | 27/78 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/47 (+12%) | 6. gyógyítás: | 24/15 |
| 7. titkosírás: | 7/58 | 8. felderítés: | 10/78 | 9. szörnyidomítás: | 5/88 |
| 10. teológia: | 53/46 (+61%) | 11. taumaturgia: | 103/40 (+54%) | 12. versengés: | 6/69 |
| 13. harcművészetek: | 4/72 | 14. zene: | 1/11 | 15. szörnyismeret: | 26/98 |
| 16. pszi: | 22/17 (+1%) | 17. zárnyitás: | 7/78 (+15%) | 18. vadászat: | 11/62 |
| 19. bányászat: | 22/16 (+12%) | 20. testépítés: | 22/76 (+12%) | 21. főzés: | 9/86 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 30 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 300 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
| bankba raksz karbin plazmát (#199) (269 darab felett) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), sallank karmot (#128) (5 darabig), madártollat (#112) (10 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 8 lehet) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 30 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot ), fülemüle agyart (#267) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 15 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), manifeszt.nyúlványt (#214) (max. 10 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), ragasztót (#83) (max. 50 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), rakolits port (#669) (max. 15 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó (#96), Pikoló (#7010) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | sebfertőzés (#333, 100 VP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 17 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (967,26) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) |
| erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| puha ütés (#60) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | |
| háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
| háló (#186) | >> | varkaudar bajnok (#190) | lángcsóva (#31) | >> | 24. szintű lényekre | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | 33. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 27. szintű lényekre | |
| háló (#186) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | háló (#186) | >> | Pikoló (#7010) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
| 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 21, 22, 23, 25, 32, 53, 54, 124, 126, 130, 131, 134, 244. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 16. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 307, az összesen kapott pontszám: 49175. (összesen ölhető: 618 ) | ||
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a(z) 62. olimpián. | ||
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 21. Szerzett pont: 2200. Beállított erő: 0 Összpont: 19052 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, v 86, v 3, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 120 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3660 TU szükséges.) |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | alakformáló főzet (#1644) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
| 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
| 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
| 1 | manakristály (#500) | 1 | medúzacsáp (#703) | 2 | mentát korona (#1559) | |||
| 20 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 1 | ragasztó (#83) | |||
| 20 | ramit kő (#226) | 1 | raptor karom (#281) | 3 | rejtőköpeny (#277) | |||
| 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránypor (#211) | 5 | stukilövedék (#414) | |||
| 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tankány karom (#237) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
| 4 | trikornis szarv (#198) | 9 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | |||
| 16 | vas dobónyíl (#189) | 13 | víz (#27) | 2 | zafír erőöv (#397) | |||
| 1 | keg gomba (#1615) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1295 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | amniosz (#203) | |||
| 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 35 | drótszőr (#37) | 4 | grifftojás (#179) | |||
| 10 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 116 | madártoll (#112) | |||
| 4 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ősi rúna (#2520) | |||
| 1 | pszi kő (#248) | 1 | rézdarab (#70) | 4 | rókafarok (#124) | |||
| 10 | sallank karom (#128) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 9 | spiritusz (#170) | |||
| 2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 4 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 111 | 112 | 113 | |
| 109 | |
|
|
| 110 | |
|
|
| 111 | |
|
|