136. forduló, 138. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 9. 22h:33'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,54] koordinátán. Kellemesen kipihented magad a jó meleg padláson. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Darkseid ősi csatamezőket fedezett fel keletre, és már meg is kezdte a kincsek összegyűjtését.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+120 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: v 1 20 15 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

hu 225 212 665 hulladék: 225 212 665
Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

hu 281 162 195 hulladék: 281 162 195
Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

hu 197 194 130 hulladék: 197 194 130
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 261.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 246.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[91,55] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Észreveszel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő agglomerátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 10x 1d2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az agglomerátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az agglomerátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
299 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 1, gyógyulás: 19, összesen: +18 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz Jinno Agastival. Sheran elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. {max. életpontja: 269.}
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy kazmár (ld. enc.)} Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
[10 pontot használtál fel, van még 236.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
A csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

jlk 2261 jelszó kimondása 2261
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {támadása: 23.}

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza nyitott pofáját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-21 életpont.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregfoggal megbököd a massza bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A massza farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 madártollat. 1 084 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 36, gyógyulás: 28, összesen: -8 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő, egy trófea nyaklánc és egy tolmokov-koktél (ld. enc.). Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 221.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Az életnél jobban szeretjük, a halálnál jobban féljük,
A gazdag ezután vágyik, a szegénynek bőven van belőle.
[5 pontot használtál fel, van még 216.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A bazaltelementál nem tudott meglepni. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a bazaltelementál nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bazaltelementál testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál bal vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Hú, most egy kicsit túlvállaltad magad. Villámgyorsan futsz el a csatából. Ellenfeled még követ egy ideig, de aztán feladja a dolgot. [12 pontot használtál fel, van még 204.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[92,55] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 5 szúró, 10 vágó, 12 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a púpos burástya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy légirozmár! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 10 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 12.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [93,56] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [93,57] Még mindig füves síkságon vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány nyakát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [46 pontot használtál fel, van még 158.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A dermesztő lidérc nem tudott meglepni. {max. életpontja: 126-135.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy varkaudar behemót! {max. életpontja: 136-160.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Az utolsó szörny, egy dehidrátor oldalról támad. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Se kincs, se kriptabejárat. [12 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 mozogsz keletre
[94,57] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+9.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 136.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy quwarg királynő kóborol! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy burástya királynő! {max. életpontja: 102-114.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a burástya királynő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Az utolsó szörny, egy ryuku futárbérenc oldalról támad. {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb karját. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [12 pontot használtál fel, van még 124.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

ef 6 503 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-1 életerő.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 15, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a púpos burástya. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 27 (43) Szint: 21 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 24 (37) Támadás: 40 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 (29) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 28/208 év
Egészség: 15 (26) Életpont: 480/414 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 19 (36) Varázspont: 546/3 Pénz: 307 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 160/72 EFejl: 30
Eddig összesen 1152 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 545 TP-t kaptál. Jelenleg 702 103 TP-d van. A következő szinthez még 97 897 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Poomr Ko, miksziszi húsgólem. A 121. fordulódban 1252 arany került a bankszámládra. 1252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/95 (+22%) szúrófegyverek: 19/39 (+4%) vágófegyverek: 16/44
lőfegyverek: 15/33 dobófegyverek: 21/26 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/86 2. nyomkövetés: 20/40 (+20%) 3. mászás: 4/94 (+12%)
4. csapdakészítés: 26/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/96 6. gyógyítás: 28/49
7. titkosírás: 3/51 (+12%) 8. felderítés: 3/86 (+7%) 9. szörnyidomítás: 7/96
10. teológia: 13/27 (+10%) 11. taumaturgia: 18/79 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 26/10 14. zene: 6/50 15. szörnyismeret: 8/98
16. pszi: 21/55 (+14%) 17. zárnyitás: 3/79 18. vadászat: 6/89
19. bányászat: 14/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
púpos burástya (#92) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 279. Szerzett pont: 42181. Beállított erő: 40 Összpont: 42181

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2422 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 * méregfog (#1553) $3 orgyilkos tőr ($225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
1 méregtagadó (#1531) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 8 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$3 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
$4 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 3 ezüst karkötő (#158) 1 obszidián karkötő (#229)
1 * ónix masszavadító (#438) 1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 aranygyűrű (#193) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 44]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 58]
5 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 100]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 3 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
8 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 4 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 15 ork csodaszer (#1228)
4 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 12 titanitdukát (#1480)
3 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 álompor (#396) 17 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
9 argumérc (#2632) 1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 3 darázsszárny (#652) $1 dorony tüdő ($212)
1 dözmöng szív (#122) 13 drótszőr (#37) 11 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
5 gyöngymangó (#135) $1 hebrencs állkapocs ($130) 1 ilkin érc (#232)
24 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 3 királygyík bőr (#44)
2 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe hajtás (#655) 61 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa jádekő (#382) 1 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667)
11 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21) 7 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 10 rézdarab (#70) 2 smirglilevél (#29)
37 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 118.91 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 181 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 borostyán függő (#162) 1 dorony tüdő (#212) 1 lidércesszencia (#1074)
11 madártoll (#112) 1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 trófea nyaklánc (#196) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
53
54
55
56
57
58
(91,55) phua-kúp (#372), szent liget (#439), agglomerátor (#138), Jinno Agasti (2550. kalandozó), massza (#217), bazaltelementál (#204)
(92,54) fogadó # (#611)
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, bundás csirmáz (#93), légirozmár (#94), manifesztátor (#124)
(93,56) Tharr oltár, orgyilkos (#131)
(93,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), nukleáris cickány (#155), dermesztő lidérc (#645), varkaudar behemót (#189), dehidrátor (#151)
(94,57) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153), burástya királynő (#759), ryuku futárbérenc (#765), sóhajtó dorony (#112)

Üzenet küldése a karakternek