136. forduló, 138. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 18. 9h:04'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,48] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 méregfogat (1500 arany kikiáltási áron), 1 tolmokov-koktélt (300 arany kikiáltási áron), 1 nekrofun medált (2000 arany kikiáltási áron), 1 Fekete Kehelyt (3000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 sáfránykristály (eladási ár: 6000 arany, ebből a kezelési költség: 600 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+101 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

t 110 támadod a 110. szörnyet
FT 110 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ftv 50 110 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 110. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

t 218 támadod a 218. szörnyet
FT 218 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ftv 50 110 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 110. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

flh 9 176 felt. lőfegyver haszn. 9 a 176. tárggyal
Ok, FLH 9 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ef 15 520 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 169.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[109,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [108,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [107,48] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 44 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran presbitere. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Oedy el Keewy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[30 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 mozogsz nyugatra
[106,48] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 móri gyümölcsöt. [24 pontot használtál fel, van még 105.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[105,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 16 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 11 életpontot vesztettél. {GYD:} Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy zombi mester volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,48] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szeppent rákfatty. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Látsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bíbor szulfagor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor disznófejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a dermesztő lidérc bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+21.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[102,48] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [101,48] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [100,47] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (556. épület.). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 45.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a fekete griff bal szárnyát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 vaskulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 16.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 21 (34) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 150 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (32) Védekezés: 47 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 452/391 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (38) Varázspont: 474/4 Pénz: 10659 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 23/17
Eddig összesen 1399 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 512 TP-t kaptál. Jelenleg 490 441 TP-d van. A következő szinthez még 109 559 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, élőholt quwarg, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/0 szúrófegyverek: 20/63 (+3%) vágófegyverek: 19/44 (+12%)
ütőfegyverek: 15/72 lőfegyverek: 14/43 (+36%) dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 111

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 73/12 (+135%) 2. nyomkövetés: 25/0 (+23%) 3. mászás: 9/94 (+8%)
4. csapdakészítés: 13/23 (+34%) 5. csapdaészlelés: 2/44 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/93 8. felderítés: 10/69 9. szörnyidomítás: 8/25
10. teológia: 11/50 (+3%) 11. taumaturgia: 10/97 (+23%) 12. harcművészetek: 24/0
13. zene: 3/20 14. szörnyismeret: 8/38 15. pszi: 3/78 (+3%)
16. zárnyitás: 1/37 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 16/25 (+33%)
19. főzés: 8/28 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 578 (limit: 1225), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35432.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 52 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 115.67 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 vashegyű nyíl (#176) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 4 kaja (#2) 6 móri gyümölcs (#116)
3 rákfatty váladék (#333) 2 szulfagor agyar (#677) 6 ugh méreg (#166)
1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111
46
47
48
49
(100,47) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), fekete griff (#107)
(101,48) világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(102,48) világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155)
(103,48) bíbor szulfagor (#358), dermesztő lidérc (#645), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(104,48) szeppent rákfatty (#186), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Fairlight oltár, 47. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(105,48) erszényes elkarog (#354), Thargodan csontváz (#297), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), 50. jellempróba
(106,48) ragyás burástya (#111), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár
(107,48) ryuku gárdista (#360), Oedy el Keewy (1186. kalandozó)
(108,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), arató csattanat (#144)
(109,48) 35. jellempróba, ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek