| 4381-137
Karakterszám: |
4381 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
137 |
Játékhét: |
140 |
E forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
1720 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 15. 9h:18' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. júl. 18. |
|
E-mail!
ALBA REGINA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 100 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Aranea ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
void gyémánt!
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Minor Death, egy zömök testalkatú,
hajlott hátú, félszemû, nagy fülû és ápolatlan férfi. [aura: ékszerészet:
3.] A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: a mutáció gyémántja, a tökéletesség
csatos öve, a pók smaragdgyûrûje, a bûz hosszú íja, a gladiátor vándorcsizmája,
szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, bronzmedál, a harcos malachitgyûrûje,
a ragadozó szarvas sisakja, Rogan karkötõje, a gólem háromszögszimbóluma,
a kobra ezüst fülbevalója, a tolvaj ezüst láncinge, a majom márványgyûrûje,
a természet köpenye, a küzdelem kerek pajzsa, az energia barbár lándzsája,
a bûz bronz amulettje, a puhányság köve. Már amikor belép, akkor látod
arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Ezt kiáltod vissza:
"Egyszerûen undorító vagy!" Így szól hozzád: "Hogy varrnák össze azt a
rondaságokat beszélõ szádat!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan lassú vagy, mint
egy szõrlajhár!" Így szól hozzád: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb,
legelmaradottabb galetkije." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe
semmi! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled
lélekenergiát kap.
** 2. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj, Pyramid, egy világoskék pikkelyes bõrû jeges tekintetû
kopasz férfi. [aura: 1-es méretû 1-es szintû bal csáp.] A Mágusok klánjának
varázslatmondó rangú tagja. A következõket látod nála: az elefánt csonttõre,
a majom rövid tõre, ozin fülkarika, a sólyom malachit karkötõje, a gyorsaság
malachit karkötõje, a ragadozó csonttõre, a tárgyalás gyûrûje, a sólyom
aranyozott nyaklánca, a szellemek díszes karkötõje, a mágia könnyû láncinge,
a sólyom malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója, az ellenállás
hosszú íja, az élet zangrozi csizmája, a mágia malachitgyûrûje, a tökéletesség
csontmaszkja, a teknõs csontamulettje, a mágia smaragdja, a bölcsesség
kerek pajzsa, a védekezés szöges öve. Láthatatlan észlelése varázslatodnak
köszönheted, hogy észrevetted a tolvajt! Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Pyramid céloz, és lõ rád. (6 lövéssel 435 ép-t sebzett.)
Eszméletedet vesztve összeesel. Ördögfióka elmormol egy ellenáll.megtörése
varázslatot. Magában motyogva, Ördögfióka létrehoz egy jégpajzsot. Az
árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. Krampusz 7 ép-t sebzõdik.
Ördögfióka 26 ép-t sebzõdik. Kisördög 22 sebzést kap. Kisördög a szárazföldi
uborkát rohamozza. Krampusz elindul a szárazföldi uborka felé. A szárazföldi
uborka Krampuszt rohamozza. Kisördög a szárazföldi uborkát támadja. a
szárazföldi uborka ledermed. Krampusz és a szárazföldi uborka egymással
harcolnak. Mérgezõdik: A szárazföldi uborka 12 ép-t sebzõdik. A szárazföldi
uborka hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Pyramid felemeli az ellenállás hosszú íját, és Ördögfióka
felé lõ. (5 lövéssel 298 ép-t sebzett.) Ördögfióka halálos sebet kapva
a földre zuhan. Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Krampusz
11 sebzést kap. Kisördög 24 ép-t sebzõdik. Kisördög elindul Pyramid felé.
Krampusz megközelíti az árnyékmestert. Kisördög Pyramidot támadja. Krampusz
az árnyékmestert támadja. Méreg hatás: Az árnyékmester sebzõdik 12 ép-t.
*** 3. KÖR *** Pyramid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot.
Krampusz 101 ép-t sebzõdik. Krampusz holtan terül el. Összegyûjtve mágikus
energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy elektromos kezet. Kisördög ellenállt
a varázslatnak. Kisördög Pyramidot támadja. Mérgezõdik: Az árnyékmester
12 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** Pyramid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot.
Kisördög 101 ép-t sebzõdik. Kisördög halálhörgés közepette a földre zuhan.
Méreg hatás: Az árnyékmester sebzõdik 12 ép-t. Az árnyékmester halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 435 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 45/123, Ördögfióka:
0/324, Kisördög: 98/151.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz
magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Pyramid elbúcsúzik, és kilép
a barlang ajtaján.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Nero Rex átadott neked 3 db patkányfogat. Te 54 aranyat fizettél.
** 5. NAP ** Nero Rex szeretne venni tõled 1 138. tárgyat. Ha el akarod
neki adni, adj ki egy A 5657 138 1 parancsot.
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt
hajú, törékeny testalkatú férfi. [aura: pszi támadás: 13.] A Bárdok klánjának
elbûvölõ barát rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: arany orgling fétis, az energia könnyû íja, a mágia csontmaszkja,
a kalmár nyaklánca, zafír érdemrend, szivárványkristály, az elfek csatos
öve, ezüst pszi váll-lap, Yssuf tõre, orgling fétis, a füvész köpenye.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Tétnek mindketten 20 aranyat raktok fel.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Ezt kiáltod vissza:
"Te csámpás masztodoncsecsemõ!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Vigyázz,
mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Ezt kiáltod vissza: "A böfögésedet
még tíz szinttel feljebb is hallani!" A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije."
Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
Lehajtott fejjel elismered, Csendes Don volt a jobb. Bánatosan nézed az
ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 20 arannyal lettél szegényebb.
*** 7.4. *** Napsugár Nadis (#3666) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 9. NAP ** Pihenésedet megzavarja Baltazár, egy szimpatikus, de legalább
nem túl csúnya galetki férfi. A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A
Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, a mágia
smaragdja, szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, a sün
rövid tõre, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás malachit karkötõje,
az óriás vándorcsizmája, a szakács üstje, görényfarok, ozin fülkarika,
a tökéletesség márványgyûrûje, a bérmágus sárgaréz nyaklánca, az ellenállás
kerek pajzsa, ében láncing, Yssuf tõre, a sün ónix karkötõje, a mágus szöges
öve, a mágus aranyozott fülbevalója, kõmûves kalapács, az elfek márványgyûrûje,
a bölcsesség hosszú íja, a mágus kõamulettje, a túlélés díszes karkötõje,
a torony díszes karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Ezt kiáltod
vissza: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Így szól hozzád: "Olyan görbén
állsz itt, mint egy reumás troll!" Ezt kiáltod vissza: "Sugárzik belõled
a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Így szól hozzád: "A förtelmes
bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Vörösödik
a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel
beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 14. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Gwill részére 1 db a teknõs keresztszimbólumát. Te 126 aranyat kaptál.
** 15. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 sötét mákot. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8712.)
A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú,
törékeny testalkatú férfi. (hírneve 5793.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 20.* Rip Imhotep Kázmér és Theo pszi párbajt vívtak. Rip Imhotep
Kázmér került ki gyõztesen. *jún. 20.* Bufo Calamita Cruento teljesítette
a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 20.* Bufo Calamita Cruento
szolgálatába állt egy orgling disznó. *jún. 20.* Fortian mellé szegõdött
egy gonosz banya. *jún. 25.* Jégkirálynõ teljesítette a 19. küldetést,
amit a palotában kapott. *jún. 26.* Dart Mahul teljesítette a 9. küldetést,
amit a mágustoronyban kapott. *jún. 27.* Namis R'avis Latiatot legyõzte
harcban egy omrif élõsködõ. *jún. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban
legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *jún. 28.* Drákó, a Zoral pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Freezer Breezer felett. *jún. 28.* Féreg Artis
teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 21.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó
Nefelejcs került ki gyõztesen. *jún. 24.* Maximilian Ûbertáp elsõként
ért el 36-os átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jún. 27.* Maximilian
Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Jégmadárt. *jún. 28.* Csendes
Don és Kampec megküzdöttek egymással, és Csendes Don gyõzött. *jún. 28.*
Fortian mellé szegõdött egy lidércláng. *júl. 1.* Nyafogó Nefelejcs és
Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen.
*júl. 3.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart. *júl. 4.* Kronx rangja a Pszionicisták Klánjában "bölcselkedõ"
lett. *júl. 4.* Maximilian Ûbertáp és Xyon de Crowanta pszi párbajt vívtak.
Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *júl. 5.* Lord Khalel mellé szegõdött
egy morfinder telep.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+44 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]
Elfogadod Nero Rex kihívását, és felkeresed a barlangjában. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 velparajt. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Nero Rex, egy jeges pillantású, hatalmat sugárzó, könyörtelen,
obszídián bõrû férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Protolisk
Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tökéletesség malachitgyûrûje,
spanyolcsizma, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, az
ellenállás ónixgyûrûje, a bérmágus hosszú lándzsája, a rend köve, a gyorsaság
ezüst nyaklánca, a harcos ónixgyûrûje, a sün malachit karkötõje, quwarg
amulett, görényfarok, ozin fülkarika, a kobra könnyû íja, a siker ezüstveretes
öve, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, a mágia
átlátszó köntöse, az ellenállás ezüst nyaklánca, a hatalom szarvas sisakja,
a mágus nagy pajzsa. Így üdvözlöd: "Te kecskelábú, kalánfülû ördög!" Nem
késik a válasszal: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot
rendelnek el a szinten?" Nem késik a válasszal: "Úgy nézel ki, mint egy
gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Amikor
világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve
menekültek." Nero Rex semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél!
Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]
kf 22001 109 |
bekészíted a 22001. tárgyat |
Elrakod a kobra görbekardját. A csápodba veszed a tökéletesség csonttõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Ellõsz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+30% védekezés.) (-25 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 341.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láth. észlelése varázslatot.
(-3 vp.) [1 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
v 159 4640 3 |
159. varázslat elmondása |
Elmondasz egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot.
Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Alba Regina
vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 50% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
pv 7 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 337.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, úgy tûnik,
megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus
csatához.
Odabent fogad Abdullah, egy magas, görbe orrú, keskeny állú, sebhelyes,
kreolbõrû férfi. A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja.
Tárgyai: a tökéletesség halotti maszkja, a bûz harci nyílpuskája, kerek
pajzs, az élet malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a sólyom fekete csizmája,
ozin fülkarika, az erõ csonttõre, a bénaság fülbevalója, a káosz terjesztõjének
nyaklánca, a hiszékenység gyûrûje, a hatalom ezüst nyaklánca, a káosz csábító
lemezpáncélja, a sün karkötõje, a kobra kék köpenye, bronz amulett, a káosz
csábító karkötõje, a puhányság köve.
Kör |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«72 PE |
(-3)117 |
(+0)210 |
Abdullah |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-12)104 |
(-72)44 |
2. |
Alba Regina |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)112 |
(-18)192 |
Abdullah |
Pszi csáp |
«18
PE |
(-3)101 |
(+18)62 |
3. |
Alba Regina |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)107 |
(-18)174 |
Abdullah |
Pszi csáp |
«18
PE |
(-3)98 |
(+18)80 |
4. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«36 PE |
(-3)104 |
(+18)192 |
Abdullah |
Pszi csáp |
«18
PE |
(-3)95 |
(-18)62 |
5. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«36 PE |
(-3)101 |
(+18)210 |
Abdullah |
Pszi csáp |
«18
PE |
(-3)92 |
(-18)44 |
6. |
Alba Regina |
Tudati méreg |
+6 méreg |
(-6)95 |
(+0)210 |
Abdullah |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)83 |
(-6)38 |
7. |
Alba Regina |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)89 |
(-20)190 |
Abdullah |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-18)65 |
(-6)32 |
8. |
Alba Regina |
Tudati méreg |
+6 méreg |
(-9)80 |
(-3)187 |
Abdullah |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-18)47 |
(-12)20 |
9. |
Alba Regina |
Tudati méreg |
+6 méreg |
(-9)71 |
(-3)184 |
Abdullah |
Pszi csáp |
kudarc |
(-21)26 |
(-18)2 |
10. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«36 PE |
(-6)65 |
(+15)199 |
Abdullah |
Pszi csáp |
«18
PE |
(-21)5 |
(-2)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+17% pszi támadás,
+17% pszi energia.) (+45% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hohó! Ez a
barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna
pszionikus csatához.
Odabent fogad Arhippa Perttunen, egy fakószõke, zöldesszürke szemû, szótlan
férfi. [aura: nyomkeresés: 12.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú
tagja. A következõket látod nála: a sas szöges öve, az erõ nyársaló lándzsája,
a törpék csontamulettje, a tökéletesség bíbor pikkelyvértje, a harcos díszes
köntöse, a gladiátor malachit karkötõje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje,
a hatalom rubinja, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, óriás fülbevaló,
a küzdelem zangrozi csizmája, a gladiátor hosszú íja, a bûz díszes karkötõje,
a gladiátor keresztszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség ónix
karkötõje, a gladiátor ezüst nyaklánca, a kígyó szárnyas sisakja, a ragadozó
aranyozott fülbevalója, a gyõzelem malachitgyûrûje, a természet malachit
karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, galetki érdemérem.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«36 PE |
(-3)117 |
(+0)210 |
Arhippa Perttunen |
Pszi csáp |
«11
PE |
(-3)62 |
(-25)45 |
2. |
Alba Regina |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)112 |
(-11)199 |
Arhippa Perttunen |
Pszi csáp |
«11
PE |
(-3)59 |
(+11)56 |
3. |
Alba Regina |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)107 |
(-11)188 |
Arhippa Perttunen |
Pszi csáp |
«11
PE |
(-3)56 |
(+11)67 |
4. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«36 PE |
(-3)104 |
(+22)210 |
Arhippa Perttunen |
Pszi csáp |
«11
PE |
(-3)53 |
(-25)42 |
5. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«36 PE |
(-3)101 |
(+0)210 |
Arhippa Perttunen |
Pszi csáp |
«11
PE |
(-3)50 |
(-25)17 |
6. |
Alba Regina |
Tudati méreg |
+6 méreg |
(-6)95 |
(+0)210 |
Arhippa Perttunen |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)41 |
(-6)11 |
7. |
Alba Regina |
Tudati méreg |
+12 méreg |
(-6)89 |
(-20)190 |
Arhippa Perttunen |
Agyvihar |
-20
PE |
(-27)14 |
(-11)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+12% pszi támadás,
+12% pszi energia.) (+32% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is
figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy
nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt,
de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak
építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (495.
kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Észreveszel 1 waarkint. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és
találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna
pszionikus csatához.
Szertartásosan üdvözöl Zander, egy fekete kitinpáncélos, ízeltlábú, összetett
szemû, kopasz rovarszerû férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja.
A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Felszerelése: Hadúri csizma, bronzmedál,
szent templomi maszk, a teknõs aranyozott nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje,
kék mutációs gyûrû, a pontosság szöges öve, a törpék díszes karkötõje,
zafír érdemrend, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a küzdelem bíbor
láncinge, ozin fülkarika, az ellenállás malachit karkötõje, óriás fülbevaló,
a rend köve, a teknõs sárgaréz nyaklánca, a teknõs kék köpenye, a gladiátor
márványgyûrûje, a törpék nagy pajzsa, vörös karkötõ.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Alba Regina |
Pszi csáp |
«36 PE |
(-3)117 |
(+0)210 |
Zander |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)55 |
(-36)19 |
2. |
Alba Regina |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-5)112 |
(-105)105 |
Zander |
Mentális robbanás |
-105
PE |
(-5)50 |
(-10)9 |
3. |
Alba Regina |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-5)107 |
(-52)53 |
Zander |
Mentális robbanás |
-52
PE |
(-5)45 |
(-9)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+11% pszi támadás,
+11% pszi energia.) (+30% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
pv 7 6 4 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, megpróbálsz lopni. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást
javasolsz. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 307.]
v 146 2 5 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 304.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 301.]
v 146 2 11 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 298.]
v 146 2 14 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 295.]
be 3 157 |
meglátogatod a 3. épületet |
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi
tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 157. varázslatot szeretnéd
megtanulni. Leszurkolsz 350 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét.
Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva.
Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a láthatatlanság varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
be 4 20 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Elmagyarázod, hogy a savimmunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani.
A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Egy
sötét szobába vezetnek, ahol igencsak kellemetlen és rémisztõ mágikus szertartást
végeznek rajtad. Végül azonban az eredmény magáért beszél: birtoklod a
kívánt harci képességet! És ami ennél is több, most már saját erõbõl képes
vagy továbbfejleszteni. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 245.]
kno 1157 1 47 1 24 10 |
1157. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot láthatatlanság varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen láthatatlanság varázslatod ereje 2. szintre
nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 9. szintre
nõtt. Elköltesz 10 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 11. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
k 8 29 12 498 222 436 |
kaland elvállalása |
(8. kaland:) Miért is ne? Tréfás kalandnak ígérkezik. A Verem egy sötét
és meredek falú üreg. A leereszkedéshez két kötélre lesz szükség. De elõször
is, felrakod a láthatatlanságot (legalább 4-es szinten kell ismerned.)
Ellõsz egy láthatatlanság varázslatot. (-11 vp.) Eltûnsz, most jönnek a
kötelek.
[Tárgyhasználat: 2 kötél] Összekötöd õket, az egyik végét egy cseppkõhöz
rögzíted, a másikat pedig leereszted. Lassan mászni kezdesz lefelé. [Mászás
próba 13-as küszöbre: sikeres] Hihetetlenül mély a Verem, egy örökkévalóságig
tart a mászás, minden erõtartalékodra szükséged van. De szerencsére a kötél
elég hosszú volt, a lábad egyszercsak érinti a földet. A milgandod persze
nem mered fényre bûvölni, bízol a hõlátásodban. Egy hatalmas alakot pillantasz
meg magad mellett. Még szerencse, hogy láthatatlan vagy. A következõ pillanatban
irdatlan pofon zúdul rád. [25 életpontot sebzõdsz.] Úgy látszik, a láthatatlanság
mégsem segít! Mint ahogy a varázstárgyaid és a bónuszt adó varázslataid
sem... Pánik lesz rajtad úrrá. Ellenfeled egy triklopsz (#187).
*** 1. KÖR *** Ördögfióka ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Magában
motyogva, Ördögfióka létrehoz egy jégpajzsot. Kisördög a triklopszot
rohamozza. Krampusz a triklopsz felé mozog. A triklopsz közelebb jön,
hogy támadhasson. Megrohamozod a triklopszot. Kisördög a triklopszot támadja.
a triklopsz paralizálódott. Krampusz a triklopszot támadja. A triklopszot
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(48 ép-t sebeztél). Illatozol (11 sebzés). Regenerálsz (+5 ép) A triklopsz
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ördögfióka varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt.
A triklopszot védi rezisztanciája. Kisördög a triklopszot támadja. A triklopsz
téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (32 ép-t sebzõdtél).
Megpróbál megmarni. (32 ép-t sebzõdtél). Fogait próbálja belédmélyeszteni.
(38 ép-t sebzõdtél). Krampusz a triklopszot támadja. Megtámadod a triklopszot.
Villámokat köpsz. (42 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (12
sebzés). A triklopsz halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 10/0, Ördögfióka:
0/0, Kisördög: 30/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ,
egy aranyozott nyaklánc és 62 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+104 életpont.) Csak egy pillanatyi idõd
van, hogy kifújd magad, máris támad a következõ fenevad. Ellenfeled egy
csontmester (#186) [aura: erõ: 6.]. [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ördögfióka elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Ördögfióka
elõhív egy jégpajzs varázslatot. A csontmester elmormol egy óriáserõ varázslatot.
A csontmester elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. Kisördög megközelíti
a csontmestert. Krampusz a csontmester felé mozog. Megindulsz a csontmester
felé. Már ott is vagy! Kisördög a csontmestert támadja. Krampusz a csontmestert
támadja. A csontmestert próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (44 ép-t
sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (2 sebzés). Regenerálsz (+5
ép)
*** 2. KÖR *** Ördögfióka a csontmester irányába megy. Kisördög a csontmestert
támadja. Ördögfióka a csontmestert támadja. Megtámadod a csontmestert.
Villámokat köpsz. (43 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (2 sebzés). Krampusz
a csontmestert támadja. A csontmester rád veti magát. Odacsap neked jobb
karmával. El sem talált, haha. Rád vág bal karmával. (42 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Kisördög a csontmestert támadja. A csontmester hörögve elterül.
Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 5/20, Ördögfióka:
1/10, Kisördög: 35/40.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 43
arany. Ördögfióka zabál. (+25% jóllakottság.) Nem lesz ennek így jó vége!
Gyorsan keresgélni kezdesz a földön, a boltos ékszerét kutatva. Dübörgést
hallasz magad mögül. Megpördülsz. Ellenfeled egy sziklaóriás sámán (#189)
[aura: 15-ös gránitbõr.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sziklaóriás sámán elmormol
egy õrjöngést. Heves kézmozdulatok közepette a sziklaóriás sámán elmormol
egy gránitbõrt. Ördögfióka varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését.
Ördögfióka elmond egy jégpajzs varázslatot. Kisördög megközelíti a sziklaóriás
sámánt. Krampusz a sziklaóriás sámán irányába megy. Megindulsz a sziklaóriás
sámán felé. Már ott is vagy! Kisördög a sziklaóriás sámánt támadja. Krampusz
a sziklaóriás sámánt támadja. A sziklaóriás sámánt próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja (14 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a sziklaóriás sámán létrehoz egy azonnali
gyógyítást. Gyógyítja a sziklaóriás sámánt (+47 ép). Ördögfióka a sziklaóriás
sámán felé mozog. Kisördög a sziklaóriás sámánt támadja. a sziklaóriás
sámán lebénult. Ördögfióka a sziklaóriás sámánt támadja. Támadod a sziklaóriás
sámánt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(30 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (15 sebzés). Krampusz a sziklaóriás
sámánt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Kisördög a sziklaóriás sámánt támadja. Ördögfióka a sziklaóriás
sámánt támadja. Megtámadod a sziklaóriás sámánt. Villámokat köpsz. (34
ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (16 sebzés). A sziklaóriás
sámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 16/0, Ördögfióka:
20/0, Kisördög: 41/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). A földön sok kacat hever,
és nem sok idõd van keresgélni. [Auraészlelés próba 10-es küszöbre:
sikeres] Három mutáns szójer imbolygó alakját pillantod meg, amikor végre
megtalálod, amit kerestél. Egy kopott aranygyûrû, amely azonban mágiától
sugárzik. Elkapod a kötél végét, és villámgyorsan mászni kezdesz kifelé.
Érzed, hogy a szójerek másznak utánad - amikor felértél, egyszerûen elvágod
a kötelet. Várod, hogy beléd áramoljon a lélekenergia, de úgy látszik,
nem pusztultak el a zuhanástól. Felpróbálod a gyûrût. (+1 szívósság.) Nagyon
jó! Vársz még egy darabig, de további hatást nem tapasztalsz. A boltos
nem örül annyira, mint vártad, sõt, láthatóan csodálkozik, hogy élve visszatértél.
Érdekes! Mindenesetre, a kezedbe nyom egy fekete dukátot. Gyatra fizetség,
de a kaland érdekes volt. (+4 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve,
a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt
venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti
a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz,
ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd. [Savimmunitás próba
6-os küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] A maró, forró folyadék mintha
a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a tudósok is nyilván átestek ezen
a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve lépsz ki a kamrából. [19
életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+44 életpont.) Sajnos a varázstárgyaidat
is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt kapsz. Figyelmeztetnek,
hogy a bónuszt adó varázsitalok és varázslatok sem fejtik ki hatásukat.
Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki
téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan.
Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza
abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod
az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni. [Vezetõkészség próba
10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] - Jól van, jól, nyugodj
meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum gyanakodva figyel, de
legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál, ám ekkor
a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is valami
feléd. [Gyorsaság próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen
sebességgel visszaugrik a szájába. - Khmm... ja igen, említeni is akartam,
hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te
dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!"
Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235). [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ördögfióka mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését.
Ördögfióka a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! A sörtés
oprasszum máris elõtted terem! Kisördög a sörtés oprasszum felé mozog.
A sörtés oprasszum felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Krampusz a sörtés
oprasszum irányába megy. A sörtés oprasszum rád veti magát. Ostorként csattant
nyelvével. (12 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás).
Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (27 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
Feléd suhint ollóival. (28 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Villámgyorsan
elõrevág jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-6%).
Tekergetve suhint bal csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív
el (-6%). Kisördög a sörtés oprasszumot támadja. Kisördög kileheli lelkét.
Támadod a sörtés oprasszumot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja
be (19 sebzés). Krampusz a sörtés oprasszumot támadja. A sörtés oprasszum
holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 43/30, Ördögfióka:
0/0, Kisördög: 63/30.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+43%). Elteszed a zsákmányt, ami egy oprasszum
sörte és 51 arany. [ld. enc.] Krampusz habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+51 életpont.)
A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni
a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki
biccent. - Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt
kapjunk! Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve.
Hány is volt eddig? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges
tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. (Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(12. kaland:) Megkapod a szükséges információkat az õrségváltásról és a
helytartó egyéb szokásairól, tervrajzokat, útmutatókat, valóban alapos
munka. Nekivágsz a hosszú útnak a Rúvel hegybe, a helytartó melléd adott
szerencsére egy kísérõt, Fungi Tuknát. Úttalan utakon mentek, Fungi azonban
mindig tudja, hogy mikor merre kell kanyarodni, melyik elágazást kell választani.
Egy ízben torzszülöttek támadnak rátok. Egy daergaoth lord robban elõ a
semmibõl, szolgáinak nyájával. Fungi szembeszáll a lorddal, míg te az aprónépet
vállalod magadra. Ellenfeleid 2 orgling disznó (#84) és 2 óriáspók (#89)
[aura: bûz: 9.].
*** 1. KÖR *** Ördögfióka rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
ellenáll.megtörése. Ördögfióka elõhív egy jégpajzs varázslatot. Kisördög
az 1. orgling disznó felé mozog. Krampusz a 2. orgling disznó irányába
megy. Az 1. óriáspók feléd mozog. Az 1. óriáspók felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A 2. óriáspók Ördögfióka felé mozog. Az 1. orgling disznó Kisördögöt
rohamozza. A 2. orgling disznó megközelíti Krampuszt. Kisördög és az
1. orgling disznó egymással harcolnak. az 1. orgling disznó lebénult.
Krampusz és a 2. orgling disznó egymással harcolnak. Az 1. óriáspók téged
támad. Csáprágójával agresszívan harap. Elkerülted. Támadod az 1. óriáspókot.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (70 ép-t sebeztél).
Csodás illatod hatással van rá (14 sebzés). Az 1. óriáspók hörögve elterül.
A 2. óriáspók Ördögfiókát támadja. Krampusz megtántorodik. Regenerálsz
(+6 ép) Méreg: A 2. orgling disznó 12 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Ördögfióka elmormol egy elbájolás varázslatot. A 2. óriáspók
csatlakozik Ördögfióka oldalához. A 2. óriáspók megközelíti a 2. orgling
disznót. Kisördög az 1. orgling disznót támadja. Az 1. orgling disznó
halálos sebet kapva a földre zuhan. Krampusz és a 2. orgling disznó egymással
harcolnak. A 2. orgling disznó kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 64/9, Ördögfióka:
0/1, Kisördög: 78/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+63%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 80
arany. Ördögfióka eszik. (+25% jóllakottság.) Kisördög táplálkozik. (+25%
jóllakottság.) Krampusz eszik. (+25% jóllakottság.) Fungi a lord gõzölgõ
teteme felett áll, alaposan belakmározott már, mire te végzel. Sajnos így
a furcsa lényt sem tudtad megfigyelni [nem kapsz enciklopédiát]. Az út
hátralevõ része eseménytelenül telik el. Amikor megérkeztek, vágyakozással
nézed az otthonos barlangokat, és szüleidre gondolsz - de aztán elhessegeted
a gondolatot, hiszen tudod, katasztrófával járna, ha bárki meglátna benneteket.
Fungi elvezet a díszes helytartói palotához. Hemzsegnek az õrök mindenhol!
Szerencsére, tudod, hol van a védelem gyenge pontja. Fungi kint falaz,
amíg te megpróbálsz bejutni. A hátsó falnál vársz, amíg az õrök elmennek,
majd megpróbálod bepréselni magad a parányi szellõzõ kürtõn. Sikeresen
haladsz a különleges klánküldetéssel! [Rugalmasság próba 11-es küszöbre:
6 hõsiesség pont árán sikeres] Kemény kínszenvedés árán, de végül besajtolod
magad az apró nyíláson. Egy dohos pincében találod magad. Mennyi finom
gombasör van itt, a helytartó titkos készlete! Hoppá, egy kis technikai
probléma - a szoba le van lakatolva kívülrõl, úgy látszik, a nemesúr nem
akarja, hogy a szolgák is hozzáférjenek a különleges nedûhöz... Kívül van
a lakat - így a kinyitása rendkívüli ügyességet kíván... [Zárnyitás próba
12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszas piszmogás, hosszú
drótokkal, vaktában, végül a lakat csörrendve a földre hull, és te elégedetten
kisétálsz a pincefolyosóra. Valahol itt lehet a kincsesraktár! Intuíciódra
hagyatkozol. Aha, az elõtt az ajtó elõtt egy hatalmas õr strázsál! Nyilván
ez lesz az. Az õrt villámgyorsan kell elintézned, ha nem akarsz zajt kelteni.
Ellenfeled egy galetki katona (#170) [aura: tûzimmunitás: 4.].
*** 1. KÖR *** Ördögfióka elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után Ördögfióka létrehoz egy jégpajzs varázslatot.
Kisördög a galetki katona felé mozog. A galetki katona közelebb jön, hogy
támadhasson. A galetki katona felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Krampusz
megközelíti a galetki katonát. Kisördög a galetki katonát támadja. A galetki
katona rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával. (32 ép-t sebzõdtél).
Feléd suhint bal karmával. (25 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a
bérmágus csonttõrét. Sikerrel járt. Támadod a galetki katonát. Villámokat
köpsz. (66 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (25 sebzés). A galetki katona
hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 0/0, Ördögfióka:
0/0, Kisördög: 45/20.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ. Behúzod
magad után az ernyedt tested az õrzött barlangszobába. Hmm, úgy tûnik,
jó volt a megérzésed! A szoba közepén egy hatalmas láda terpeszkedik. Oldalt,
a polcokon edények vannak, de csak némelyik alján árválkodik néhány aranypénz.
Lássuk a ládát! [Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre: 5 hõsiesség pont
árán sikeres] Hopp, várjunk csak! Van itt egy riasztócsapda, egy vékony
zsinór, ami a földbe vezet. Ki tudja, miféle szerkezetet hoz mûködésbe?
Hihetetlenül lassan elvágod a zsinórt, és egy polchoz kötöd úgy, hogy a
feszessége semmit se változzon. Most már viheted a ládát! Huh, ez iszonyatosan
nehéz! Sebaj, egy magadfajtának nem okozhat problémát. [Erõ próba 17-es
küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Keményen megizzadsz, de azért
sikerül megemelned. Most már csak ki kell jutnod! Ez sem lesz gyerekjáték.
Válladra kapod a ládát, és igyekezve az árnyakba húzódni, megpróbálsz egyszerûen
kisétálni. [Lopakodás próba 12-es küszöbre: sikeres] A leghúzósabb rész
a bejárati kapun való kiosonás. Hosszasan várakozol az árnyak között, míg
végül néhány munkás érkezik hússal megrakott tálakkal, és a kavarodásban
sikerül kisurrannod. Fungi idegesen vár rád odakint. Gyorsan visszaindultok,
mielõtt még felfedezik a láda eltûnését. Hosszú az út hazáig, a ládát felváltva
viszitek. Azért szívesebben cipelnéd egyedül, ha cserébe felnyithatnád,
dehát itt van Fungi... Antiki Ruthar nagyon elégedett a munkátokkal, és
csodák csodája, bõségesen meg is jutalmaz! Átnyújtja neked a regenerálódás
díszes karkötõjét. (+7 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(498. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod.
Kíváncsian lépsz be. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár
szakszerû felnyitásához. [Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Nemhiába
vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Nocsak, itt van valami:
68 arany és egy könnyû pikkelyvért. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia.
(222. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Egy sziklakemény
kristályajtót találsz. Be van zárva! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár
feltörésének. [Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült!
Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta. Hurrá, kincset találtál, ami egy
ezüst nyaklánc. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 14% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
(436. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod.
Kíváncsian lépsz be. Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami
nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Zárnyitó
készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz. [Zárnyitás
próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Rövid idõ alatt sikerül
a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón. Fáradtságodat siker
koronázza! Kincsre bukkansz: egy kék manaital és az erõ kerek pajzsa.
[ld. enc.] A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont
és 14% lélekenergia. [222 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a Pszichoklenész sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
m 14 13 831 4334 4113 3441 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,13) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 31) A legközelebbi feladat megoldásánál 31 lesz a válaszod.
(M 13,13) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A földön egy fekete
nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden
bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést
tesz fel, amelyre válaszolnod kell: Történt egyszer, hogy egy womath
alomban csak nõstény womath született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott,
és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az
eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 17 mázsa gombát, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 5 mázsa gombát. Ezek a falánk lények tehát összesen
5332 mázsa gombát pusztítottak el. Hány womath volt egy alomban? Hosszasan
gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [31] - Pontosan ez volt a megoldás
- mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
(M 13,14) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy halál apostola (#173).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ördögfióka elvarázsol egy
ellenáll.megtörését. Heves kézmozdulatok közepette Ördögfióka elmormol
egy jégpajzsot. A halál apostola feléd mozog. Kisördög a halál apostola
felé mozog. Krampusz a halál apostola irányába megy. Megközelíted a halál
apostolát. A halál apostola rád támad. Kitátja száját, harapni próbál.
(21 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél).
Kisördög a halál apostolát támadja. Krampusz a halál apostolát támadja.
Krampusz hörögve elterül. Megtámadod a halál apostolát. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre. (72 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(23 sebzés). Regenerálsz (+6 ép) Méreg: A halál apostola 12 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Ördögfióka elindul a halál apostola felé. A halál apostola
rád veti magát. Harapni próbál. (25 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz. Ördögfióka a halál apostolát
támadja. Kisördög és a halál apostola egymással harcolnak. Méreg hatás:
A halál apostola sebzõdik 12 ép-t. A halál apostola halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Krampusz: 6/9, Ördögfióka:
14/9, Kisördög: 4/9.] Gyõzelmet arattál! Kár, hogy nem vagy eszméletednél
a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát
sem. Lassan térsz magadhoz.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 12,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,13) Északra mész. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 13,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,14) Dél felé mozogsz. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra,
hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 12,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,13) Óvatosan lépkedsz tovább. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem
nem állja már itt utadat. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 1441 1114 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Életpontod a menekülés% alatt
van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 0.]
bb 7 1 1 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
a |
tárgy átadása galetkinek |
Rendben, minden A és VG parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 0.]
a 5657 138 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Nero
Rex részére 1 db üvegszimbólumot. Te 8 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 0.]
dk 268 323 356 208 |
dobása 268. kalandnak |
Rendben, 268. kaland törölve. Rendben, 323. kaland törölve. Rendben, 356.
kaland törölve. Rendben, 208. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +39 hírnevet kaptál. A kör során összesen
677 sebzést okoztál, és 855 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 295 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Alba Regina, egy vakító fehéren ragyogó, édes illatú, álomszép,
királynõi fellépésû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 137. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (11) / 4.33 |
[2] IQ: |
11 (12) / 1.55 |
[3] ügyesség: |
6 / 1.90 |
[4] egészség: |
10 (11) / 9.83 |
[5] mágia: |
10 (15) / 4.13 |
[6] gyorsaság: |
9 (8) / 0.73 |
[9] Méret/ép: |
140 (144) / 1 |
Min. méret: |
98 |
Barlangméret: |
141 |
|
|
Varázspont: |
178 / 46 |
Képességpont: |
37 / 43% [5] |
Hõsi pont: |
3 (10) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
39% |
Galetki erõ: |
635 / 320 |
Hírnév : |
3290 |
Jóllakottság: |
26% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
123 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
80 (0) |
Torzsz. csaták: |
610 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
550 (7) |
Leölt torzszülött: |
1030 (9) |
Pszi csaták: |
436 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
423
(3) |
Ájulások száma: |
35 (1) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális utazó (48)
Speciális képességeid:
+40 pszi támadó és védekezõ pont, GY +27 ÉP-t
gyógyít, 58%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés
nem sikerül. +6 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts 4
küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! 2.) Érj el 15-ös rezisztanciát,
módosítók nélkül! 3.) Gyõzz le 7 topázcsápot! [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
21 (49) / 10.93 |
[15] regeneráció: |
10 (12) / 0 |
[20] savimmunitás: |
1 / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 / 0 |
[24] rezisztencia: |
11 (20) / 0.30 |
[25] illat: |
16 (19) / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.12 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.70 |
[47] zárnyitás: |
9 / 0.39 |
[48] mászás: |
8 / 1 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.71 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 2.40 |
[52] auraészlelés: |
10 / 1.57 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.80 |
[54] kereskedelem: |
7 / 0.72 |
[55] szívósság: |
11 / 1.29 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 (8) / 1.22 |
[57] gyógynövények: |
8 / 2.18 |
[58] nyomkeresés: |
9 (11) / 3.39 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.50 |
[60] pszi támadás: |
16 / 5.99 |
[61] pszi energia: |
34 / 4.24 |
[62] lopás: |
5 / 3.71 |
[63] éberség: |
9 / 3.11 |
[64] átokszórás: |
9 / 1.06 |
[65] álcázás: |
8 / 0.41 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 0.15 |
[67] régészet: |
1 / 0.10 |
[68] zene: |
9 / 4.12 |
[69] tanulás: |
6 / 1.56 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
12 / 2.22 |
[72] építés: |
8 / 3.75 |
[73] felderítés: |
5 / 0.17 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
2 / 0.39 |
[101] szakért.: |
3 / 1.17 |
|
|
|
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.81 |
|
|
az óriás
csonttõre |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.81 |
|
|
Yssuf tõre |
bal csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
a tökéletesség
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 (3) / 1.92 |
[142] átok: |
4 (5) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
3 (4) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
4 (5) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
5 (6) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (4) / 0.06 |
[156] éhínség: |
1 (2) / 0 |
[152] felejtés: |
5 (6) / 0.56 |
[17] gránitbõr: |
7 (8) / 0.08 |
[13] jégcsóva: |
2 (3) / 0.30 |
[15] jégpajzs: |
1 (2) / 0.08 |
[163] kineport: |
4 (5) / 2.72 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 (3) / 0.52 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (7) / 0.67 |
[158] láth. észlelése: |
2 (3) / 1.40 |
[157] láthatatlanság: |
2 (3) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (3) / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
5 (7) / 1.32 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
8 (9) / 0.80 |
[133] pszi acéltorony: |
4 (6) / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
34 (36) / 1.78 |
[30] sorvasztás: |
2 (3) / 0.44 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
6 (8) / 2.20 |
[159] szellemidézés: |
2 (3) / 1.32 |
[176] szélpajzs: |
1 (2) / 0 |
[177] tudati kohézió: |
7 (9) / 2.20 |
[132] tudati méreg: |
16 (18) / 0.32 |
[14] vakító fény: |
2 (3) / 0.12 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láth. észlelése (4).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Krampusz, az óriás skorpió |
61/0 |
87% |
125% |
8 / 1.15 |
ájult |
[2] Ördögfióka, a rovarsámán |
67/47 |
76% |
115% |
8 / 0.44 |
harcol |
[3] Kisördög, a quwarg katona |
69/40 |
88% |
123% |
8 / 1.57 |
harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 155 |
v 158 |
v 159 4640 3 |
e 9 50 |
mak 5 |
|
2. Makró |
pv 7 8 |
ism 4 |
p |
pv 7 6 4 3 5 |
|
3. Makró |
pv 4 7 5 3 2 |
p 5657 |
p 5657 |
|
4. Makró |
k 220 367 263 433 499 335 |
k 391 436 418 412 482 273 |
ep 4 20 13
|
|
5. Makró |
pv 7 8 |
ism 3 |
p |
pv 7 6 4 3 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #98. Prioritás: 60. |
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #34. Prioritás: 95. |
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 100. |
4: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #121. Prioritás: 160. |
5: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #189. Prioritás: 37. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 5 30 61; VI erõ:200% ép:1%; PV 7 6 4 3
5; PSZ 68 52 54 47; L 30 154 1090 2; TT 20; HE 3; PT 4; PTA 128 129
129 128 128; PTB 132 132 132 132 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #23 (8. épület), #29 (4. épület),
#214 (133. forduló), #391 (133. forduló), #428 (133. forduló), #253
(134. forduló), #383 (134. forduló), #238 (134. forduló), #493 (135.
forduló), #201 (136. forduló), #495 (137. forduló).
SZÖVETSÉGED: Fényhozók. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 3003. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 az entek átlátszó köntöse (#9702) |
|
1 szarvas sisak (#1078) |
* |
1
suhanó csizma (#195) |
* |
1 a villám vaspajzsa (#23563) |
* |
1 a villám díszes köpenye (#23638)
|
|
1 Pszichoklenész sisakja (#263) |
|
1 a villám ezüst fejpántja (#23607) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 a
nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 ezüst pszi váll-lap (#289) |
|
2 arany
pszi váll-lap (#288) |
|
1 elit lemezpáncél (#1003) |
|
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 a villám díszes pikkelyvértje (#23517) |
|
1 a kobra díszes fejpántja
(#7406) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 a szalamandra halotti maszkja (#25841) |
|
1 az elektromosság csatos
öve (#27266) |
* |
1 aranyozott villámöv (#182) |
|
1 a yeti zöld köntöse (#26351) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 az
erõ kerek pajzsa (#1511) |
Ékszerek, kincsek |
|
949 arany (#1) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 zafír érdemrend (#267)
|
|
1 a yeti háromszögszimbóluma (#26412) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a villám díszes karkötõje (#23742) |
* |
1 a villám ezüst fülbevalója (#23757) |
|
1 a légzés csontamulettje (#27747)
|
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a villám aranyozott nyaklánca (#23683)
|
* |
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 az
egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 a regenerálódás malachit
karkötõje (#24641) |
* |
1 a villám ónixgyûrûje (#23728) |
|
1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532)
|
* |
1 a villám aranyozott fülbevalója (#23758) |
* |
1 a villám keresztszimbóluma (#23713) |
* |
1 az ellenállás aranyozott
nyaklánca (#28633) |
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) |
|
21 drágakõ (#2) |
* |
1
görényfarok (#189) |
* |
1 a villám malachit karkötõje (#23741) |
|
1 kék szem szimbólum (#260)
|
|
1 a légzés malachit karkötõje (#27791) |
|
1 a természet szimbóluma (#16960) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1
a tûz karikaszimbóluma (#22361) |
* |
1 a bûz márványgyûrûje (#29126) |
|
2 asztrálgyöngy (#233) |
|
1 aranyozott
nyaklánc (#1183) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
4 varázskõ (#210) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
2 garling kristály (#209)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 az Õsök Bûvös Lantja (#315) |
|
1 void gyémánt (#280)
|
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 Enyészmester (#217) |
* |
1 a mágia harci nyílpuskája (#3538) |
|
5 kés
(#5) |
* |
1 az óriás csonttõre (#8951) |
* |
1 Yssuf tõre (#257) |
* |
1 a tökéletesség
csonttõre (#22001) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 a kobra görbekardja (#7616) |
|
1 sziklarepesz
(#13) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 a szalamandra könnyû íja (#26021) |
|
1 kõrisfa
íj (#1273) |
Varázsitalok és füvek |
|
7 winropu moha (#22) |
|
12 liánvirág (#24) |
|
16 üvegcse (#14) |
|
8 mitulen fû (#20) |
|
3 javítás itala (#108) |
|
12 ragálygomba (#26)
|
|
2 mézfû (#29) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
4 muskil (#37) |
|
3 hónakkupók (#30) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
12 csótányláb (#25) |
|
26 mátekel gomba (#21) |
|
2 waarkin (#38) |
|
9 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
21 sárkányvirág
(#32) |
|
2 mágiaellenállás (#76) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
3 rémcserje (#34)
|
|
2 immunitás itala (#71) |
|
1 bosszantás itala (#81) |
|
1 kincskeresés
itala (#64) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
1 velparaj (#35)
|
|
2 elfu moha (#33) |
|
3 szemani gomba (#36) |
|
1 kék manaital (#75) |
Egyéb kacatok |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
6 szójer csáprágó (#231) |
|
4 yeti csont (#160)
|
|
2 pirgamit (#152) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
5 elektronit (#141) |
|
11 asztrálesszencia (#154)
|
|
14 mandibula (#157) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
2 xenópete (#278) |
|
3 smaragd esszencia (#229) |
|
1 khazdar taréj (#268) |
|
1 molad púp (#16)
|
|
8 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
3 patkányfog (#270) |
|
1 oprasszum sörte
(#299) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a villám
lovagi lemezpáncélja #23502 (11), az élet gyalogos lándzsája #5382 (10),
a regenerálódás könnyû nyílpuskája #24686 (6), a bérmágus csonttõre #17501
(9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PATKÁNYFOG (270. TÁRGY) Egy egyszerû patkányfog csak büdös szemét, amitõl
mihamarabb meg kell szabadulni. Azonban egy pokolpatkány igazi és ép foga
különleges trófea. Ezek a hatalmas és kemény fogak egyaránt alkalmasak
fogpiszkálásra, barlangrajz vésetek készítésére, hússütõ nyársnak és az
elhullott tüskéid pótlására. Ezért aztán érdemes minél többet összegyûjteni
belõlük!
CSONTMESTER (186. LÉNY) Ezek a csupacsont lények már régóta nem a saját
testüket uralják. A csontmesterek ugyanis olyan élõholtak, akik hihetetlen
hatalmmal bírnak a csontok felett. Ez a hatalom azzal a képeséggel is felruházza
õket, hogy csontestük elpusztulása után, amint újabb csontokra bukkannak,
új testet alkothatnak belõlük. Emiatt végleges megölésüknek egyetlen módja,
ha testük elpusztításakor, nem csak a felszabaduló lélekenergiát, hanem
a csontmester teljes esszenciáját elnyeli az õt legyõzõ galetki. Persze
erre csak a leghatalmasabb nekromanták képesek, így a csontmesterek a torzszülöttek
egyik legrettegettebb csoportját alkotják. Csatában elsõsorban mágikus
érintésük fagyasztó hatására támaszkodnak, csonttestük ellenálló az ütésekkel
szemben, és a kusza, kiálló csontjaik a tüskés bõrhöz hasonló hatást érnek
el. Érdekes módon a csontmesterek esszenciája különösen érzékeny a halál
alapú mágiákra, és a fizikai erejük sem túl nagy. A kõevõk és a mágiafalók
ízletesnek találják a csonmester csontjaiból fõzött csontlevest.
SÖRTÉS OPRASSZUM (235. LÉNY) Ezek a fehér bõrû, nagytestû, tüskés teremtmények
nem igazán hasonlítanak semmire. Mellsõ végtagjaik, a rákszerû ollók alatt
hosszú és izmos csápok tekergõdznek. Hatalmas hátsó lábaikkal nagy ugrásokra
képesek, nyelvüket kilõve megbénítják áldozatukat, fogaikkal egy pillanat
alatt átharapják az áldozat torkát. Életképes teremtmény? Bármennyire is
annak tûnik, az általa felraktározott lélekenergia miatt annyira intenzíven
vadászták a galetkik, hogy mára a kipusztulás veszélye fenyegeti - a csatornákban
vadászva nem valószínû, hogy találkozni fogsz vele.
OPRASSZUM SÖRTE (299. TÁRGY) A sörtés oprasszum félelmetes ellenfél,
nyilvánvaló, hogy minden valamirevaló galetki lemetszi a sörtéjét, akár
emlék, akár trófea gyanánt. Mint ilyen, természetesen nem átadható és nem
valószínû, hogy bárki is el fogja tudni lopni tõled.
KÉK MANAITAL (75. TÁRGY) Ki használja az elavult, ósdi, alacsony hatásfokú
zöld manaitalt, amikor van kék is? Ennek hatásfoka pontosan dupla, azaz
elfogyasztásakor 80 VP-t kapsz vissza, 3 TVP árán. A kék manaitalt automatikusan
fogod használni, ha varázsolni akarsz, és nincs varázspontod, ha beállítod
az I parancsban.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|