Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 13. 9h:01' EZ A 382. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD 383. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a halálmadár farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
le 266 254 | leveszed/lerakod a 266. tárgyat a 254. tárgyat |
a 223 2572 1 | átadod a 223. tárgyat a 2572. kalandozónak (1 darabot) |
aa 266 254 480 | átadod a 266. tárgyat a 254. tárgyat a 480. tárgyat |
aa 1139 117 158 | átadod az 1139. tárgyat a 117. tárgyat a 158. tárgyat |
aa 251 1107 685 | átadod a 251. tárgyat az 1107. tárgyat a 685. tárgyat |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [94,68] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy korongfát.
(Továbbmész...) [93,67] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Páncélod 12 életpontot sebez ellenfeleden. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
589 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [93,65] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Hideg borzongás fut rajtad végig, amikor egy nagy, fekete test bukkan fel a közeledben a vízből, de aztán alámerül. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Utad során felfedezel egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [93,64] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a téfea magoflux testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyíkfű csomót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [95,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
t 64 | támadod a 64. szörnyet |
in 1734 46 240 | leírod az 1734. kalandozónak a 46. szörnyet a 240. tárgyat |
in 1734 71 241 | leírod az 1734. kalandozónak a 71. szörnyet a 241. tárgyat |
in 1734 75 251 | leírod az 1734. kalandozónak a 75. szörnyet a 251. tárgyat |
h 1602 119 99 | használod az 1602. tárgyat |
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 10 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
Erő: | 21 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (23) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 317/266 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (33) | Varázspont: | 443/16 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 167/253 | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 (+1) | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 9 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 30 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 9 |
10. teológia: | 8 | 11. taumaturgia: | 29 (+1) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 8 (+1) | 14. szörnyismeret: | 22 (+1) | 15. pszi: | * 19 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), varkaudar (#64) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | rücskös gigaféreg (#7039) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | púderkő (#119) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 3 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |