Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 11. 15h:04' EZ A 505. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD 506. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: v 1 1 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: v 59 0 0 | elmormolod az 59. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
fl 6 147 | lopsz a 6. fajúaktól a 147. tárgyat |
fl 7 147 | lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat |
fl 8 147 | lopsz a 8. fajúaktól a 147. tárgyat |
ef 4 509 | energia fejlesztése 4 |
t 98 1 | támadod a 98. szörnyet |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 13, gyógyulás: 45, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [85,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyeljétek a domborműveket az oszlopokon. Tsochy " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt templomot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e templom a halál urának Leahnak és az Ördögi Körnek hatalmasságát. Tour-Mix. " Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [86,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis erszényes elkarog trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt quwarg trófeát. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 46, gyógyulás: 20, összesen: -26 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
A lény mereven rádnéz. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-50 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut bal vállát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [88,3] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy bolhakutya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,3] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-50 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
szk 98 | keresed a 98. szörnyet |
e 40 | élelemszerzés -4 pontért |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 21 (23) | Támadás: | 15 (16) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 23 (26) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 257/257 | Jellem: | gonosz (111) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 182/0 | Pénz: | 221 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 20/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 20/47 (+3%) | vágófegyverek: | 15/81 |
ütőfegyverek: | 13/99 (+9%) | lőfegyverek: | 17/10 (+8%) | dobófegyverek: | 8/8 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) << vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
89,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/40 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 37/57 (+23%) | 3. lopás: | 4/60 |
4. mászás: | 9/71 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 15/33 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/89 |
7. gyógyítás: | 16/35 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 5/1 |
10. szörnyidomítás: | 5/24 | 11. teológia: | 11/37 (+4%) | 12. taumaturgia: | 7/83 (+7%) |
13. versengés: | 3/24 | 14. zene: | 2/90 | 15. szörnyismeret: | 14/12 (+20%) |
16. zárnyitás: | 3/35 | 17. vadászat: | 17/42 | 18. bányászat: | 14/86 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 16 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 63 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 66.11 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 5 | kaja (#2) |
82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|