133. forduló, 135. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 15. 12h:06'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 4. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Métely páncélját (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 1 mozogsz 1
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Ép (?) bőrrel elhagyod a palotaszárnyat!
[10 pontot használtál fel, van még 262.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,52] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával kilukasztod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy sötét kastplom (569. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 252.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [180 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Nehéz a mi életünk! A város elöljárói mély, vízzel teli árkot ástak a város körül. Nem titkolt szándékuk a város vízzel történő elárasztása! Ezt megakadályozandó, ki kell szabadítanod a városon kívül található börtönből munkatársunkat, aki szakértője az árkok leeresztésének és betemetésének. Rajtad múlik a város sorsa! Itt a börtön térképe.

1 2 3 4 5
20 17 15 12 10 8
19 14 7 6
21 18 16 13 11 9
22 24 25 26 28 29
23 27 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 51. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6 mérföldre található.

Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

f 19 kísérletezel a 19. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [10 pontot használtál fel, van még 237.]

f 350 kísérletezel a 350. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

m 2 mozogsz keletre
[93,52] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {támadása: 6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 217.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
filofaxáció (#277) 800 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért,
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[94,51] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Vemhes Guppi irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy relikviagyűjtő háza van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo-skorpió. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával alaposan megvágod a bo-skorpió jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy mind. topázát és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy törpemammut trófea és egy sötét gnóm trófea díszíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Álnok Feldon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, csillogó szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight híve. Egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy alpesi tehén trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Roxati Kalmár. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [95,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a khór darázs testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 16 ütő ellen.}

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az élőholt sullár jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,49] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Scipio előtt. Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 182.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[97,48] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy ongóliant. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi mester.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [99,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő bibircsók-óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 15 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 152.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 132.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[100,46] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Találsz egy oltárt. Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [101,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy hegymélyi lidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 112.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
SZK 111 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 107.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.]

[37 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-13 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a goldugar. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 134. fordulód.

Erő: 21 (34) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 150 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (32) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 451/430 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (37) Varázspont: 467/167 Pénz: 5299 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/12 Pszi pont: 23/17
Eddig összesen 1359 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 648 TP-t kaptál. Jelenleg 458 884 TP-d van. A következő szinthez még 141 116 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, élőholt quwarg, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/0 szúrófegyverek: 20/50 (+2%) vágófegyverek: 18/49 (+38%)
ütőfegyverek: 15/72 lőfegyverek: 13/83 (+12%) dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/52 (+120%) 2. nyomkövetés: 24/35 (+28%) 3. mászás: 9/54 (+6%)
4. csapdakészítés: 12/21 (+36%) 5. csapdaészlelés: 2/44 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/93 8. felderítés: 10/69 9. szörnyidomítás: 8/25
10. teológia: 11/2 (+19%) 11. taumaturgia: 10/7 12. harcművészetek: 24/0
13. zene: 3/20 14. szörnyismeret: 8/14 15. pszi: 3/69 (+3%)
16. zárnyitás: 1/37 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 14/82 (+22%)
19. főzés: 8/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 570 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34497.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 82 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 30 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 106.54 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 helytartói jogar (#228) 5 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
2 gyenge méreg (#26) 9 kaja (#2) 1 téfea-agy (#172)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(92,52) sötét kastplom (#569), útonálló (#130)
(93,52) útonálló (#130), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,53) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(94,51) rájanyékek (#58), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), bo-skorpió (#54), Álnok Feldon (2439. kalandozó), Roxati Kalmár (4087. kalandozó)
(95,50) khór darázs (#348), élőholt sullár (#216), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393)
(96,49) sóhajtó dorony (#112), Thargodan csontváz (#297), gumifa (#38), 47. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,48) ongóliantok (#159), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(98,47) világítótorony (#156), törpe bánya (#435), zombi mester (#251)
(99,47) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117)
(100,46) oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(101,46) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, alpesi tehenek (#91)

Üzenet küldése a karakternek