132. forduló, 134. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 29. 9h:08'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX

SILVERLARD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,74] koordinátán.
Midőn unalmasan telik pihenésed, meglepődve szemléled az érkező ismerőst. Nahát! Újra meglátogatott a FÉNY hordozóinak hírnöke! Szomorúan veszi észre, hogy te még nem léptél be közéjük. Barátságosan megdorgál. Mesél a csapatról, s miután távozott, sokáig gondolkodsz a halottakon...
Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

f 282 kísérletezel a 282. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Valahogy most csődöt mondott a fejed. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 279.]

m 6 2 3 mozogsz nyugatra, keletre, délkeletre
[98,74] Tovább barangolsz a fák között. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,74] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pókvadász nyomokra bukkansz! Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Felsültél, de nagyon! Vagy a pókvadász sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,75] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. [63 pontot használtál fel, van még 216.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[100,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [98,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kőevő Hansy formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy márványtorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét bal oldalát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 177.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+77 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 137.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[98,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [99,75] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 105.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz mérgezett vasnyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 133. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 22 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 269/269 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 218/134 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 510 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1349 TP-t kaptál. Jelenleg 136529 TP-d van. A következő szinthez még 43471 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 18 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 26 3. lopás: 3
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 63 8. teológia: 10 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

Összsúly: 69.06 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 9 tüske (#22)
1 vadász tatu bőr (#15) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,74) kardfogú fülemüle (#146)
(98,75) Leah rúnaköve, tavacska, Elenios oltár, 44. jellempróba
(98,76) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 24. jellempróba, művészi porolit (#720), piromenyét (#99)
(99,74) pókvadászok (#59), Dornodon rúnaköve
(99,75) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(99,77) ryuku gárdista (#360), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(100,75) vadász tatuk (#10), oltár, 31. jellempróba, tetemember (#123)
(100,76) ork sámán (#345), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 28. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek