Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 30. 13h:23' EZ A 380. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD 381. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 115 219 | elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal |
d 123 1 | eldobod a 123. tárgyat (1 darabot) |
a 15 5317 1 | átadod a 15. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot) |
a 11 5317 1 | átadod a 11. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot) |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [101,66] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy malmot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány mutáns pók nyomokat fedezel fel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Ó, a francba! Nem sikerült a mutáns pók csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sullár farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával eltalálod a sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [99,68] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Tharr templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpálcával eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [98,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a nektoraf jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával megütöd a nektoraf jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,71] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szőrlajhár közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a szőrlajhár fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőrlajhár bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
kt 68 9 | elkészíted a 68. tárgyat (9 darabot) |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,73] A terep továbbra is ritka erdő.
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
h 1602 68 99 | használod az 1602. tárgyat |
in 5518 638 645 | leírod az 5518. kalandozónak a 638. szörnyet a 645. tárgyat |
in 5518 645 650 | leírod az 5518. kalandozónak a 645. szörnyet a 650. tárgyat |
in 5518 768 657 | leírod az 5518. kalandozónak a 768. szörnyet a 657. tárgyat |
in 5518 773 658 | leírod az 5518. kalandozónak a 773. szörnyet a 658. tárgyat |
in 5518 7037 661 | leírod az 5518. kalandozónak a 7037. szörnyet a 661. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 10 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY) Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
Erő: | 21 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (23) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 317/308 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (33) | Varázspont: | 437/11 | Pénz: | 851 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 167/245 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 9 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 30 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 9 |
10. teológia: | 8 | 11. taumaturgia: | 28 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 7 | 14. szörnyismeret: | 21 | 15. pszi: | * 19 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | rücskös gigaféreg (#7039) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 4 | kék orchidea (#68) | |||
12 | kerek kő (#19) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 16 | púderkő (#119) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | tankány karom (#237) |