132. forduló, 134. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 14. 15h:02'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Egy örökkéval. rubinját visel. Jobb kezében egy obszidián pengét, bal kezében egy kőkést tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: rejtőzködés (8).} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kael Dace. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz Lisszia Ariarallal. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy Eldereth kristályt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy mind. topázát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Dögvész trófea, egy Brod trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

kno 12 1 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 263.]

f 83 kísérletezel a 83. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

f 83 kísérletezel a 83. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 243.]

m 4 mozogsz délre
[93,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 233.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a palota melléképületét, ahol állítólag a NODONROD jogarát őrzik. A bejárat körül minden csendes! Odabent sötét van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, rossz előérzet száll meg: ezt nem fogod megúszni harc nélkül! [5 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 3 5 15 mozogsz 3 5 15
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Benézel. Egy díszes szobát látsz, a polcokon könyvekkel. Az asztalon gyertya ég - valaki úgy látszik, nem tud aludni! [3. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az udvari mágus bal vállát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az udvari mágus fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 vaskulcsot, 3 kaktusztüskét és 1 pirkitet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Osonsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy, az eddig megszokott fényűzéssel berendezett szobát látsz. [5. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 arany, 1 aranygyűrű (ld. enc.) és 1 obszidián függő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Osonsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összefutsz egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Dornodon ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy élőholt sullár trófea, egy dermesztő lidérc trófea és egy Öregsámán Krough trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó kanyarodik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Belépsz. Ah, a központi terem! Valahol itt lehet elrejtve a rend szent jogara. [15. PONT] Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 helytartói jogar (ld. enc.), 32 arany és 1 ezüst gyűrű. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[140 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 1 mozogsz 1
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó kanyarodik. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT]
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT]
Osonsz tovább. [4. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [80 pontot használtál fel, van még 8.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 51 bemész az 51. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 6 15 1 mozogsz 6 15 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 35 1 mozogsz 35 1
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: szk 111 0 0 keresed a 111. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL)
Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY)
Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 21 (34) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 150 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (32) Védekezés: 47 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 451/451 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (38) Varázspont: 467/191 Pénz: 5278 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/9 Pszi pont: 23/17
Eddig összesen 1346 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 414 TP-t kaptál. Jelenleg 451 236 TP-d van. A következő szinthez még 148 764 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, élőholt quwarg, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/0 szúrófegyverek: 20/48 (+1%) vágófegyverek: 18/11 (+6%)
ütőfegyverek: 15/72 lőfegyverek: 13/71 dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5
93,53 mezőn táborozol, az 50. labirintusban, 1. szinten, 4. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 68/32 2. nyomkövetés: 24/7 3. mászás: 9/48
4. csapdakészítés: 11/85 (+36%) 5. csapdaészlelés: 2/44 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 2/93 8. felderítés: 10/69 9. szörnyidomítás: 8/25
10. teológia: 10/83 (+4%) 11. taumaturgia: 10/7 12. harcművészetek: 24/0 (+100%)
13. zene: 3/20 14. szörnyismeret: 8/14 15. pszi: 3/66 (+3%)
16. zárnyitás: 1/37 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 14/60
19. főzés: 8/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 567 (limit: 1205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34152.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 82 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 30 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 109.96 kg Megterheltség: 52%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 bunkósbot (#9)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 helytartói jogar (#228) 3 kaktusztüske (#114)
1 obszidián függő (#195) 1 pirkit (#153) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
51
52
53
54
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,53) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), útonálló (#130), udvari mágus (#142), egy árnymanó férfi

Üzenet küldése a karakternek