Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 26. 9h:20' EZ A 485. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 486. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5750 SZÁMLA : XXXX |
v 15 116 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 6 2 2 | mozogsz nyugatra, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [99,74] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy pókvadász jelenlétét jelzi. Felkészülsz a szörny elfogására - keresel egy fát, majd hurokcsapdát készítesz. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Tágranyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a pókvadász megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [100,74] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár farkát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a sullár jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 6 2 | mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre |
Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lajhárlord bal karját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lajhárlord megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [98,74] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
(Továbbmész...) [99,74] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a halálmadár farkát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [99,74] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. Itt csata lesz.
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY) A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled. |
Erő: | 25 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 269/271 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 218/97 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | * 19 | lőfegyverek: | 17 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 26 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 63 | 8. teológia: | 10 | 9. taumaturgia: | 9 |
10. harcművészetek: | 5 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
Összsúly: 67.93 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | 2 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | sullár hólyag (#168) |