Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 22. 9h:13' EZ A 379. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 380. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
h 341 123 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 417 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 34 3 | használod a 341. tárgyat |
t 80 | támadod a 80. szörnyet |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa vastag törzsét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trollfa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [111,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
(Továbbmész...) [110,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 62 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Páncélod 3 életpontot sebez ellenfeleden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [108,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Továbbmész...) [107,60] A bozótost ritka erdő váltja fel.
a 27 5317 60 | átadod a 27. tárgyat az 5317. kalandozónak (60 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kérődző etra fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra jobb első lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [105,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [104,63] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
in 5317 283 481 | leírod az 5317. kalandozónak a 283. szörnyet a 481. tárgyat |
in 5317 637 527 | leírod az 5317. kalandozónak a 637. szörnyet az 527. tárgyat |
in 5317 643 956 | leírod az 5317. kalandozónak a 643. szörnyet a 956. tárgyat |
in 5317 781 1100 | leírod az 5317. kalandozónak a 781. szörnyet az 1100. tárgyat |
in 5317 960 1117 | leírod az 5317. kalandozónak a 960. szörnyet az 1117. tárgyat |
in 1896 947 670 | leírod az 1896. kalandozónak a 947. szörnyet a 670. tárgyat |
in 1896 962 673 | leírod az 1896. kalandozónak a 962. szörnyet a 673. tárgyat |
in 1896 7168 693 | leírod az 1896. kalandozónak a 7168. szörnyet a 693. tárgyat |
in 4528 756 359 | leírod a 4528. kalandozónak a 756. szörnyet a 359. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 10 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 20 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (23) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 317/229 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (33) | Varázspont: | 437/6 | Pénz: | 3209 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 167/240 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 20 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 9 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 30 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 9 |
10. teológia: | 8 | 11. taumaturgia: | 28 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 7 | 14. szörnyismeret: | 21 (+1) | 15. pszi: | * 19 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | rücskös gigaféreg (#7039) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ásó (#34) | 1 | kaja (#2) | 12 | kerek kő (#19) | |||
1 | teknőcpajzs (#417) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | smirglilevél (#29) | 17 | víz (#27) |