Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 14. 12h:01' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
kf 420 2 | kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe |
f 19 | kísérletezel a 19. tárggyal |
f 83 | kísérletezel a 83. tárggyal |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a fabontó szójer testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs bal vállát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,52] Tovább barangolsz a fák között. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmazsin huhogó. {támadása: 11.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a karmazsin huhogó jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a csontváz fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,53] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 259 4 | elkészíted a 259. tárgyat (4 darabot) |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával végigmetszed a zombi jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [90,53] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku szablyával kilukasztod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku szablyával kilukasztod a csontváz jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a manifesztátor testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 569 | bemész az 569. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku szablyával alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 572 1 | bemész az 572. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
be 50 | bemész az 50. titkos labirintusba |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 3 5 15 | mozogsz 3 5 15 |
lm 1 | mozogsz 1 |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
kut 100 | kutatsz 6 pontért |
* 1. BP: szk 111 0 0 | keresed a 111. szörnyet |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
RÁKPAJZS (98. TÁRGY) Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez). |
SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.) |
VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT) Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni. |
Erő: | 21 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 21 (28) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (32) | Védekezés: | 47 (51) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (29) | Életpont: | 451/451 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (35) | Varázspont: | 467/168 | Pénz: | 5226 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 24/6 | Pszi pont: | 23/17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/0 | szúrófegyverek: | 20/47 (+6%) | vágófegyverek: | 18/5 (+42%) |
ütőfegyverek: | 15/72 | lőfegyverek: | 13/71 | dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
93,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/32 (+75%) | 2. nyomkövetés: | 24/7 (+27%) | 3. mászás: | 9/48 |
4. csapdakészítés: | 11/49 (+36%) | 5. csapdaészlelés: | 2/44 | 6. gyógyítás: | 8/7 |
7. titkosírás: | 2/93 | 8. felderítés: | 10/69 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 8/25 |
10. teológia: | 10/79 (+16%) | 11. taumaturgia: | 10/7 | 12. harcművészetek: | 23/0 |
13. zene: | 3/20 | 14. szörnyismeret: | 8/14 (+24%) | 15. pszi: | 3/63 (+3%) |
16. zárnyitás: | 1/37 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 14/60 |
19. főzés: | 8/6 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 567 (limit: 1205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34152. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 82 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 30 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 106.06 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
300 | arany (#50) | 3 | gyenge méreg (#26) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 5 | drótszőr (#37) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 1 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | ugh méreg (#166) |
87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|