| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. dec. 16. 15h:17' EZ A 410. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD 411. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 21 életpontot sebeztél. [+1% tau] A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos jobb lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| be 698 1 | bemész a 698. épületbe |
| be 698 2 | bemész a 698. épületbe |
| gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
| gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. [+2% tau] A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| v 7 111 | elmormolod a 7. varázslatot |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| ff 28 | felt. fegyverváltás: 28 |
| tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
| be 376 | bemész a szentélybe |
| * 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
| SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
| Erő: | 23 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
| IQ: | 28 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/171 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 248/220 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 308/230 | Pénz: | 591 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 16/8 | Pszi pont: | 89/26 | EFejl: | 1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/39 (+139%) | szúrófegyverek: | 20/2 (+2%) | vágófegyverek: | 8/55 (+2%) |
| ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 20/63 (+6%) | dobófegyverek: | 1/0 |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| Eltaposott quwargok: össz.: 127 időszaki: 43 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7/34 | 2. nyomkövetés: | 20/76 | 3. lopás: | 2/55 |
| 4. mászás: | 6/41 | 5. csapdakészítés: | 9/22 (+8%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
| 7. gyógyítás: | 30/46 | 8. titkosírás: | 1/30 | 9. felderítés: | 12/13 |
| 10. szörnyidomítás: | 3/61 | 11. teológia: | 3/27 (+8%) | 12. taumaturgia: | 19/42 (+7%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/26 | 14. versengés: | 1/63 | 15. harcművészetek: | 5/56 (+171%) |
| 16. zene: | 1/20 | 17. szörnyismeret: | 7/91 | 18. pszi: | 15/30 (+20%) |
| 19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 16/3 | 21. bányászat: | 12/60 |
| 22. főzés: | 1/0 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| udvarolsz a 2. fajúaknak |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
| elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
| quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), fémbontó szójer (#150), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
| 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
| 3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 288 | arany (#50) | 1 | hosszú íj (#111) | 3 | kaja (#2) | |||
| 2 | kaktusztüske (#114) | 4 | kerek kő (#19) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||||||