130. forduló, 132. forduló, Don Hernan Cortes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 11. 15h:04'
EZ A 312. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
313. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1005

DON HERNAN CORTES KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,42] koordinátán.
A táborozás 8. napján találkozol egy tüsi aranyhajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 719. hetének nyerőszámai: 3, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[96,43] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Apa Tifusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás skorpió került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [97,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Éhes vagy.

(Továbbmész...) [98,45] Dombos vidékre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei!

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 277.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,46] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Leah híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Éhes vagy. [8 pontot használtál fel, van még 269.]

im imádkozol
Képtelen vagy belépni a templom kapuján - mintha egy erőtér védené. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[98,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,45] Még mindig hegyvidéken vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elhagyott bányát. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 245.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[95,44] Még mindig hegyvidéken vagy. Látsz egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő jobb karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,43] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [93,43] Továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy goldugar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a goldugar jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1980 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy vadász quwarg trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Változás. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy óriás csontváz trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Al'khabrankah. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[24 pontot használtál fel, van még 221.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 221.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a külső falak építését. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Jól megizzadsz a munkában. 100 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 121.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a külső falak építését. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Jól megizzadsz a munkában. 100 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 10.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 160 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 11, 7.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Don Hernan Cortes, egy szőke hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (55). Ez a 131. fordulód.

Erő: 31 (34) Szint: 16 Merészség: 5/4 Magasság: 168 cm
IQ: 30 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 Életpont: 291/245 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 377/332 Pénz: 2090 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/3 Pszi pont: 139/41 EFejl: 16
Eddig összesen 493 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3147 TP-t kaptál. Jelenleg 155315 TP-d van. A következő szinthez még 24685 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, tüskés harci gromak, quwarg harcos. A 125. fordulódban 4518 arany került a bankszámládra. 4789 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 9
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 15

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -997.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 23 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 5
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 19 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 16 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 5
16. pszi: 21 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 4
19. bányászat: 4 (+1) 20. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 54 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar mágus (#128) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi rák (#61) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany papi karkötő (#309) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
165 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 ugh méreg (#166)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,43) goldugar (#65), oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, Lady Változás (5098. kalandozó), Al'khabrankah (5865. kalandozó)
(94,43) egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(95,44) vaskohó (#155), világítótorony (#156), emberevő (#119)
(96,43) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(96,45) Tharr oltár, vaskohó (#155), elhagyott bánya (#1685)
(97,44) egy ismeretlen isten rúnaköve
(97,46) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(98,45) oltár, vaskohó (#155)
(98,46) fémbontó szójer (#150), Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), érclelőhely
(99,46) bibircsók-óriás (#120), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.07.11 15:01 Változások a számládon! 155 zsetont átutaltak a(z) 5386. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.

Üzenet küldése a karakternek