Karakterszám: |
5920 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
130 |
Játékhét: |
150 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
731 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 10. 9h:33' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. máj. 13. |
|
E-mail!
HEKTOR KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
4. NAP ** Eljön barlangodba
Emilia, egy áttetszõ köntöst viselõ, tökéletes
alakú, csábos mosolyú, álomszép nõ. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja.
A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, rubin
mágusbot, bronzmedál, Fairlight sipkája, szivárvány karkötõ, a pók smaragdgyûrûje,
a tárgyalás gyûrûje, a siker ezüstveretes öve, üvegszimbólum, az egyensúly
gyûrûje, a mágia smaragdja, óriás fülbevaló, a bérmágus aranyozott fülbevalója.
Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Emilia |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)24 |
(-20)0 |
Hektor |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-14)31 |
(+0)50 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+16% pszi támadás,
+16% pszi energia.)
**
8. NAP ** Bezörget hozzád
Liendra, egy csinos elfszerû, barna hosszú
hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. [aura: 3-as méretû 4-es
szintû jobb mancs.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Kiválasztottak
szövetségbe tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a kalmár nyaklánca,
az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing,
a füvész köpenye, a sólyom könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, a jég hosszúkardja,
a sólyom vándorcsizmája, a sólyom díszes karkötõje, a sas sárgaréz nyaklánca,
a majom karkötõje, a sólyom kerek pajzsa, a jég ezüst fejpántja, a tudás
zafírja, az Örökkévalóság Rubinja, a jég ezüst fülbevalója, a tökéletesség
csonttõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A vacsora
után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e
a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Jóllaktatok
és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8%
jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a szélfivér.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 20375.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy
galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 27.* Tritont kis híján megölte egy orgling fattyú.
*ápr. 27.* Tritont
legyõzte harcban egy móleg.
*ápr. 29.* Pindurutalagalát legyõzte harcban
egy orgling fattyú.
*máj. 3.* Emiliát kis híján megölte egy orgling kutya.
*máj. 3.* Fantuszt legyõzte harcban egy triklopsz.
*máj. 3.* Fantusz
teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott.
*máj. 3.* Yarea
teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*máj. 3.* Dorth
a Mérgek Urát legyõzte harcban egy orgling melák.
*máj. 3.* Dorth a Mérgek
Ura és Balu, az öreg pszi párbajt vívtak. Dorth a Mérgek Ura került ki
gyõztesen.
*máj. 5.* Jimmu Palimadrakoszt kis híján megölte egy orgling
melák.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 22.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Galócát.
*ápr. 26.* Baltazár
szolgálatába állt egy fekete özvegy.
*ápr. 27.* Alba Regina pszionikus
párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*ápr. 27.* Alba Regina és Woland,
a Felfedezõ pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*ápr.
27.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Toxit.
*ápr. 27.* Alba
Regina és Gralnian Matarel pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*ápr. 28.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*ápr. 28.*
Akadil Tel Katort kis híján megölte egy lidérczombi.
*ápr. 29.* Köpködõ
Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia felett.
*ápr.
29.* Köpködõ Méregzsák és Dark Selina pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák
került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
kf 158 142 |
bekészíted a 158. tárgyat |
Felveszed a rend kövét. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs)
ahhoz, hogy a kalmár nyakláncát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
hp 1 0 15 90 150 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled
#90. Prioritás: 150.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
hp 4 29 22 9 50 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél
ép-je 9 alatt van. Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
hf 18 24 20 99 |
harci feltétel |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél
ép-je 9 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb,
és ha ép-d 99% alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
kno 3 21 |
3. képességre 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
vi 150 40 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 150 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 40%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]
v 154 1 |
154. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot.
(+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Ellõsz egy láth. észlelése varázslatot. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni
a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet
kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben.
( +2 bûz, +2 rugalmasság.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
be 30 |
meglátogatod a 30. épületet |
Beugrasz a szövetségi arénába. A porond épp üres, lehetõséged van hát, hogy
próbát tegyél! A lelátókon ülõ nézõk - legtöbbjük szövetségi társad - lelkesen
biztatnak. Odakullogsz az arénamesterhez. Megtudod, hogy a legügyesebb
arénaharcos Nomis Leinád, a Békeidõk Hírmondói szövetség tagja. A legerõsebb
csoport, amit sikeresen legyõzött: egy szárazföldi cápa, egy tûzcsontváz,
egy pusztító szójer és egy márvány atka. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa
Zander. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy õselementál
fatty és egy óriás denevér. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek
tagjai összesen 913 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 94 gyõzelmet
aratott. Köszöntöd, és 120 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron
következõ teremtményt. Ellenfeleid egy voharai szellem (#121), egy rovarsámán
(#77) és egy orgling szolga (#23) (vibráló kék aura veszi körül).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elmond egy tombolás varázslatot. Magában
motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. Bauldric ellõ
egy sebezhetetlenség varázslatot. Bauldric elmormol egy gránitbõr varázslatot.
A rovarsámán elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégpajzs. A voharai szellem
feléd rohan. A voharai szellem irányába mozogsz. Az orgling szolga elindul
Bauldric felé. A voharai szellem téged támad. Támad fogával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. A voharai szellemet próbálod megsebezni. Benyomsz
egyet bal mancsoddal. Elhibáztad. Lecsapsz farkaddal. Nem találtál. Trollagyart
forgatva támadsz.
(14 ép-t sebeztél). Az orgling szolga Bauldricot támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol egy
energiatüskét. A voharai szellem
sebzõdik 23 ép-t. A rovarsámán a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy elbájolás! Az arhomad varangy csatlakozik
a rovarsámán oldalához. Az arhomad varangy odajön hozzád. A voharai szellem
rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(16 ép-t sebzõdtél).
Érintése rothaszt! (-1 méret.) Az arhomad varangy rád támad. Lecsap rád
nyelvével. Elkerülted. Megpróbál megmarni fogával.
(28 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a voharai szellemet. Beversz egyet bal mancsoddal.
(35 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal.
(53 ép-t
sebeztél). Trollagyarral támadsz. Nem találtál. A voharai szellem halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az orgling szolga Bauldricot támadja. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Bauldric létrehoz egy energiatüske
varázslatot. Az arhomad varangy
22 ép-t sebzõdik. A rovarsámán elmond egy
elbájolás varázslatot. Bauldric megúszta! Az arhomad varangy téged támad.
Elõresuhint nyelvével.
(15 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-19%).
Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(25 ép-t sebzõdtél). Támadod az arhomad
varangyot. Odacsapsz bal mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz
farkaddal.
(31 ép-t sebeztél). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(4 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(7 sebzés). Az arhomad varangy halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az orgling szolga Bauldricot támadja. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, Bauldric létrehoz egy energiatüskét. A
rovarsámán
21 ép-t sebzõdik. A rovarsámán varázshatalma segítségével elmond
egy elbájolást. Bauldric csatlakozik a rovarsámán oldalához. Az orgling
szolga odajön hozzád. Támadod az orgling szolgát. Odakensz neki bal mancsoddal.
(50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(50 ép-t sebeztél).
Trollagyarral lesújtasz.
(15 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(8 sebzés). Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol egy
energiatüskét.
Sebzõdsz 17 ép-t. A rovarsámán elmond egy gigaököl varázslatot.
Nem hat rád. Megközelíted a rovarsámánt. Megtámadod a rovarsámánt. Odakensz
neki bal mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz
farkaddal.
(42 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz.
(16 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(8 sebzés). A rovarsámán hörögve elterül.
Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 396 sebzést okoztál, és 101 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 83/9, az arhomad
varangy: 68/94.] Menekülsz, mented az irhádat. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni!
Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek
eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-8 vp.) Gyógyulsz 27 életpontot. (-8
vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-8 vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]
szl 30 130 |
szolgák lélekenergia-részesedése 30% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 30 százalékát engeded át szolgáidnak.
Ha jóllakottságod 130% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz
egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú
mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod
a megfelelõ élelemadagot. Arhomad varangy jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]
be 4 73 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a felderítés képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik oktatótermébe
irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi
mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt
tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]
be 15 4 22 |
meglátogatod a 15. épületet |
Elmész a Katonák Klánjának épületébe. Ergrand kapitány átveszi a füveket,
és biccent.
- Az elsõ feladat nem okozhatott nagy nehézséget, mint ahogy
a második sem fog. Tanúsíts különleges nagy hõsiességet egy nehéz kaland
során! [Költs el egyetlen próba során legalább 5 hõsiesség pontot, ezután
bármikor jelentkezhetsz a BE 15 4 paranccsal.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]
k 23 3 |
kaland elvállalása |
(23. kaland:) Itt az ideje, hogy kiváltsd a VIP kártyát.
[Tárgyhasználat: 150 arany]
Az ügynök szívélyesen bekísér egy különterembe. Némi kóstolóval lát vendégül
(+10% jóllakottság), majd megmutatja az aukciósház titkos kincsét. Egy
kristályüveggel letakart állványon, egy csillogó tárgyat látsz egy vörös
bíborpárnán. A kristályüveg körül mágikus fények villódznak. Közelebb lépsz,
közben a lélegzeted is visszafojtod. Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcsfej!
A Ragyogás kulcsának egyik darabja!
- Nos, meggondolom még, hogy meg
akarom-e vásárolni. Mennyibe kerül?
- 1000 arany - válaszol az ügynök.
Igyekszel elleplezni megdöbbenésedet, pókerarccal bólintasz.
- Majd
még gondolkodom rajta. - (ha meg akarod venni, látogass el ide a következõ
fordulódban újra, és add ki a K 25 parancsot).
(3. kaland:) Jelentkezel az építésvezetõnél. A helytartói palota eddig sem
volt az a rozzant viskó, de most a hátulról támasztó óriási cseppkövek
belsejét is kivésik, és luxusbarlangot építenek bennük a helytartó leányának.
Nos, egy ilyen szépségért te is mindent megtennél! Kemény fizikai munkát
végzel.
[Építés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hosszasan dolgoztok, vésed a követ, hordod a követ, nyeled a port... Remélhetõleg
az a mágikus kalapács megéri a fáradtságot! Igazi változatosságot jelent,
amikor végre a belsõ fémszereléseknél segédkezhetsz.
[Javítás próba 7-es
küszöbre: sikeres]
Vasrudakat szereltek be, amelyekre a kényelmes ágyat (valószínûleg a legkényelmesebb
a szinten), a fegyverállványt, a bútorokat rögzítik. Hamar elsajátítod
a mesterség alapfogásait a kovácsoktól. A nap végén koszosan és fáradtan
távozol, és még a leendõ lakót sem láthattad... Miután valamennyire rendbeszedted
magad, jelentkezel a helytartónál.
- Köszönjük a segítséget, kedves Hektor.
Most már csak ki kell fizetned a kalapács központi támogatással csökkentett
díját, 150 aranyat, és készen is vagyunk!
[Tárgyhasználat: 150 arany]
Átveszed a kalapácsot, és megcsodálod. Bizony, ez a fantasztikus holmi megérte
a fáradtságot!
[ld. enc.]
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
m 8 2 8640 1774 4444 2424 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 640) A legközelebbi feladat megoldásánál 640 lesz a válaszod.
(M 8,1) Irány észak! Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik
meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára
akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod!
A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Ha 7 polipfej 8 hét
alatt 448 kiló denevért és pókot fal fel, akkor 8 polipfej 10 hét alatt
hány kiló denevért és pókot eszik meg?
Némi habozás után válaszolsz.
[640] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz!
(+20% lélekenergia.)
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. (M 7,1) Nyugat felé mész. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy voharai szellem
(#121).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy
tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy
féreg érintése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Bauldric létrehoz
egy sebezhetetlenség varázslatot. Bauldric elmond egy gránitbõr varázslatot.
Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz egy tombolás
varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) A voharai szellem közelebb
jön, hogy támadhasson. A voharai szellem rád támad. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Bauldric a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske!
A voharai szellem
18 ép-t sebzõdik. A voharai szellem rád támad. Elõrehajolva
harapni próbál fogával. Félrehajoltál. Az arhomad varangy a voharai szellemet
támadja. a voharai szellem testébe kontaktméreg hatol. A voharai szellem
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 18/0, az arhomad
varangy: 37/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+26%). Szolgáidnak 10% jut.
(M 6,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy zombi herceg (#140).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol
egy féreg érintését. Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot.
Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Mormolsz a mágia
különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.)
Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol egy sebezhetetlenséget.
Bauldric mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A zombi
herceg megidézi a zombi mestert. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét.
A zombi herceg
21 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy a zombi mestert rohamozza.
A zombi herceg közelebb jön, hogy támadhasson. A zombi mester az arhomad
varangy felé mozog. Megindulsz a zombi herceg felé. Már ott is vagy! Az
arhomad varangy és a zombi mester egymással harcolnak. a zombi mester testébe
kontaktméreg hatol. A zombi mester kileheli lelkét. A zombi herceg rád
támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Ez mellément. A zombi
herceget próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél).
Roncsoltál. Lesújtasz farkaddal.
(33 ép-t sebeztél). Trollagyart forgatva
támadsz.
(12 ép-t sebeztél). A zombi herceg halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 21/0, az arhomad
varangy: 23/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 17%.
(M 5,1) Tovább nyugatra - biztatod magad. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 4,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Furcsa dolgot
látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére
rakott gyertyák nem égnek. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a
gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (teljesen meggyógyultál.)
(M 3,1) Nyugatra mész tovább. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 4,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Furcsa dolgot látsz:
egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott
gyertyák nem égnek. Hmm, itt már voltál.
(M 3,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 4,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus
idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák
nem égnek. Hmm, itt már voltál.
(M 3,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a gólem szarvas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
gy 60 12 40 50 61 153 |
felt. gyógyítás 60%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 40 TVP-d marad
a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni.
Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik,
jöhet a 153. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos
gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Kimész a Csarnokból. [Molitár torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod,
hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Aha, torzszülött
szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egy árny suhan
el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is
egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy mélységi
ent (#133).
*** 1. KÖR *** Bauldric a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sebezhetetlenség!
Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Összegyûjtve
mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Az
arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Varázshatalmad segítségével
elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy tombolást. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) A mélységi ent
közelebb jön, hogy támadhasson. A mélységi ent rád veti magát. Ütni próbál
jobb mancsával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Bauldric elmormol egy energiatüskét.
A mélységi ent
20 sebzést kap. Az arhomad varangy a mélységi entet támadja.
a mélységi ent kontaktméreg áldozata lett. A mélységi ent halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric:
20/0, az arhomad varangy: 15/8.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró
villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak
is jut 10%. Összegyûjtöd a "kincset": 45 arany. Az arhomad varangy zabál.
(+25% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
[Orgling disznó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer
szûk és sötét folyosói közé. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat
pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték,
lerombolták õket. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled
egy orgling disznó (#84) (vibráló kék aura veszi körül).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy féreg érintése. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy tombolás. Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol
egy sebezhetetlenséget. Heves kézmozdulatok közepette Bauldric elmormol
egy gránitbõrt. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Ellõsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.)
Az orgling disznó odajön hozzád. Az orgling disznó rád veti magát. Harapásra
nyitja száját, támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bûze
fojtogat.
(-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét.
Az orgling disznó
23 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy az orgling disznót
támadja. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz
bal mancsoddal.
(35 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz
farkaddal.
(39 ép-t sebeztél). Trollagyart forgatva támadsz.
(14 ép-t sebeztél).
Az orgling disznó holtan terül el.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 23/0, az arhomad
varangy: 28/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+26%). Szolgáidnak is jut 10%. Viszed, ami mozdítható: egy orglinggyökér
és egy xenópete.
[ld. enc.] Ez legendás gyõzelem volt. (+1 hõsiesség pont.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
[Káoszkígyó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most
vadászni egyet. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában
megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás
nélkül leereszkedsz. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani.
A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan
fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz
róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(255. kaland, összköltsége 20 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod.
Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit
üldöztek. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: auraészlelés: 5.].
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Az
arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Bauldric mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy sebezhetetlenséget. Bauldric elõhív
egy gránitbõr varázslatot. A 2. káoszkígyó elmormol egy csendvarázs varázslatot.
Ezt most megúsztad. Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod
megnõ (+21%). (-5 vp.) Az 1. káoszkígyó elmond egy csendvarázs varázslatot.
Rezisztálod a varázslatot.
*** 2. KÖR *** Az 1. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst.
Rezisztálod a varázslatot. A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy csendvarázs. Ezt most megúsztad. Heves kézmozdulatok közepette
Bauldric elmormol egy energiatüskét. Az 1. káoszkígyó
21 ép-t sebzõdik.
Az arhomad varangy az 1. káoszkígyó irányába megy. Megközelíted a 2. káoszkígyót.
Az arhomad varangy az 1. káoszkígyót támadja. Támadod a 2. káoszkígyót.
Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
Rávágsz farkaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Meglengetve a Trollagyart,
próbálsz lesújtani.
(17 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(10 sebzés).
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol
egy csendvarázst. A varázslat nem hatott rád. Heves kézmozdulatok közepette
az 1. káoszkígyó elmormol egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád.
Bauldric mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. Az 1.
káoszkígyó
19 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy az 1. káoszkígyót támadja.
az 1. káoszkígyó kontaktmérget kapott. Az 1. káoszkígyó halálhörgés közepette
a földre zuhan. A 2. káoszkígyót próbálod megsebezni. Beversz egyet bal
mancsoddal.
(36 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(43 ép-t
sebeztél). Trollagyarral lesújtasz.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára
(8 sebzés). A 2. káoszkígyó hörögve elterül.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 40/0, az arhomad
varangy: 34/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+58%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 24% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 2 káoszkígyó pikkely. Bauldric
eszik. (+25% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
kf 8278 |
bekészíted a 8278. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a gólem szarvas sisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
gy 80 12 40 153 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 40 TVP-d marad
a gyógyítás után.) Elsõsorban a 153. varázslatot/tárgyat fogod használni.
Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a
vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. Éppen a helytartói hivatal mellett õgyelegsz,
amikor megszólít a kapuõr.
- Fiam, nincs kedved egy kis futármunkához?
Ha igen, gyere be, nagy szükség lenne rád!
(21. kaland, összesen 25 TVP-t
igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
mak 1 6 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
gy 60 12 40 50 61 153 |
felt. gyógyítás 60%-ra |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted
60 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak
akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Ha
ez sem mûködik, jöhet a 153. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad
a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
pv 1 7 4 3 2 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára
hívod ki a másik galetkit. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra.
Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon?
Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz,
hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik
Liendra, egy csinos elfszerû, barna hosszú hajú,
mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú
tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc,
a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, a tárgyalás
gyûrûje, ében láncing, a füvész köpenye, a sólyom könnyû nyílpuskája, ozin
fülkarika, a jég hosszúkardja, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom díszes
karkötõje, a sas sárgaréz nyaklánca, a majom karkötõje, a sólyom kerek
pajzsa, a jég ezüst fejpántja, a tudás zafírja, az Örökkévalóság Rubinja,
a jég ezüst fülbevalója, a tökéletesség csonttõre. Megpróbálod rávenni,
hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való
jártasságotokat. Levonultok a csatornaszintre, és torzszülött nyomokat
kerestek. Ha valamelyikõtök nyomra bukkan, kiáltozva odahívja a másikat,
és mindketten megpróbáljátok megállapítani, hogy az milyen lénytõl származik,
fiatal-e vagy öreg, egészséges vagy beteg, stb. A vetélkedõ végeztével
Liendra letörten elismeri: te vagy a jobb!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél
galetkitársaid között. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nem
habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt
egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda.
Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Megindulsz befelé.
A galetki, aki itt lakik
Wharyoo, egy magas, csontos, kopasz, fényes fekete
bõrû, sárga szemû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Tudás
Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az enyészet márványgyûrûje,
az enyészet ónix karkötõje, ozin fülkarika, a szellemek malachit karkötõje,
az ügyesség sárgaréz nyaklánca, az enyészet kék köpenye, az enyészet vassisakja,
az entek könnyû íja, a tökéletesség malachitgyûrûje, a ragadozó ezüst láncinge,
a gepárd kõamulettje, kék gömb, ezüst nadrág, az enyészet sárga öve, Enyészmester,
a regenerálódás vaspajzsa, a gyorsaság görbekardja, görényfarok, a remete
hosszúkardja, a szívósság malachit karkötõje, az ellenállás keresztszimbóluma,
az óriás vándorcsizmája, a sav aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja,
az elefánt malachitgyûrûje. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tombolás! Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy féreg érintését. Bauldric mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
sebezhetetlenséget. Néhány rövid kézmozdulat után Bauldric létrehoz egy
gránitbõr varázslatot. Wharyoo közelebb jön, hogy támadhasson. A molitár
Bauldric irányába megy. Megindulsz Wharyoo felé. Már ott is vagy! Wharyoo
rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(80 ép-t sebzõdtél).
Szagától fuldoklasz.
(-29 ép.) A molitár Bauldricot támadja. Támadod Wharyoot.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal.
(51
ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyarral lesújtasz.
(21 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+4 ép) Wharyoo regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget.
Wharyoot védi rezisztanciája. Az arhomad varangy Wharyoo irányába megy.
Wharyoo téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(84 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-31 ép.) Összerogysz. Az arhomad varangy
és Wharyoo egymással harcolnak. A molitár Bauldricot támadja. Bauldric
holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A molitár az arhomad varangyot rohamozza. Wharyoo és az arhomad
varangy egymással harcolnak. Az arhomad varangy hörögve elterül.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 224 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 0/27, az arhomad
varangy: 48/121.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan
magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5
TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
hájas worpel újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz
gyógyításra. 28 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
20 ép-t. (-8 vp.) 25 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 25 ép-t. (-8 vp.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
pv 1 2 5 7 3 4 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Végül szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Legutolsó esetben átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
gy 80 12 40 153 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted
80 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak
akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 153.
varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos
gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. jún. 21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ
olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is
harcolni fognak az oldaladon!
[ld. enc.]
Ebben a körben +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 804 sebzést okoztál,
és 344 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
9
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul
pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 146 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
434 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Hektor, egy sorsával szembenézõ, a halál arcába visszamosolygó
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 130. fordulód.
|
[1] erõ: |
18 (26) / 6.99 |
[2] IQ: |
13 / 1.25 |
[3] ügyesség: |
25 (28) / 21.21 |
[4] egészség: |
8 / 1.08 |
[5] mágia: |
7 (15) / 5.59 |
[6] gyorsaság: |
6 (7) / 2.82 |
[9] Méret/ép: |
132 (135) / 99 |
Min. méret: |
113 |
Barlangméret: |
133 |
|
|
Varázspont: |
166 / 45 |
Képességpont: |
14 / 37% |
Hõsi pont: |
19 (7) |
Tám.bónusz: |
25% |
Véd.bónusz: |
48% |
Galetki erõ: |
653 / 282 |
Hírnév : |
888 |
Jóllakottság: |
139% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
110 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
25 (0) |
Torzsz. csaták: |
664 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
533 (5) |
Leölt torzszülött: |
951 (10) |
Pszi csaták: |
88 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
42
(1) |
Ájulások száma: |
65 (1) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: katona (25)
Speciális képességeid:
+5 éberség, +13% támadás. 12% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres
Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 40 galetki gyõzelmet.
[ld. Statisztikák.] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl
vagy tulajdonságból! 3.) Ölj öt quwarg harcost - kizárólag végtagjaidat
használd! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
4 (9) / 0 |
[24] rezisztencia: |
24 / 0 |
[25] bûz: |
7 (11) / 0.47 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.69 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 0.40 |
[47] zárnyitás: |
8 / 0.89 |
[48] mászás: |
7 / 1.68 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.50 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 4.24 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.48 |
[52] auraészlelés: |
5 / 0.85 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.97 |
[54] kereskedelem: |
8 / 4.46 |
[55] szívósság: |
11 / 0.25 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.90 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.59 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 9.10 |
[59] vezetõkészség: |
7 (8) / 0.65 |
[60] pszi támadás: |
9 / 6.24 |
[61] pszi energia: |
10 / 4.29 |
[63] éberség: |
7 (12) / 0.54 |
[64] átokszórás: |
9 (11) / 2.32 |
[65] álcázás: |
9 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 0.85 |
[67] régészet: |
7 / 3.86 |
[68] zene: |
5 / 0.25 |
[69] tanulás: |
8 / 3.79 |
[70] idézés: |
3 / 0.05 |
[71] javítás: |
5 / 0.95 |
[72] építés: |
9 (10) / 5.31 |
[73] felderítés: |
1 / 0.15 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
18 (19) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 6.93 |
[102] roncsolás: |
8
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
19 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 6.58 |
[105] rothasztás: |
4 / 0 |
|
jobb mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 4.08 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
13 / 0.14 |
[147] alkímia: |
1 / 0.56 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
2 / 0.84 |
[160] esszenciaelnyelés: |
12 / 1.68 |
[29] életszívás: |
5 / 0.12 |
[152] felejtés: |
11 / 0.80 |
[172] gázpajzs: |
2 / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[33] halál csókja: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 1.18 |
[163] kineport: |
7 / 0.20 |
[154] kisebb erõpajzs: |
13 / 0.32 |
[27] kisebb gyógyítás: |
12 / 1.29 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.20 |
[158] láth. észlelése: |
7 / 0.98 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
7 / 1.63 |
[148] méregsemlegesítés: |
4 / 0.32 |
[141] mérges csípés: |
1 / 0.40 |
[153] nagyobb gyógyítás: |
5 / 0.80 |
[128] pszi csáp: |
3 / 0.52 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
4 / 1.12 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[144] titánok szele: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
7 / 4.74 |
[16] tûzpajzs: |
2 / 1.06 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (30%): |
11 |
15 jégpaj |
28 |
167 tombo |
141 mérge |
160 esszen |
29 életsz |
|
|
|
2. lista (55%): |
11 |
15 jégpaj |
28 |
167 tombo |
141 mérge |
160 esszen |
|
|
|
|
3. lista
(80%): |
11 |
15 jégpaj |
28 |
167 tombo |
160 esszen |
|
|
|
|
|
5. lista (130%): |
167 tombo |
60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (4), láth. észlelése (7).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Bauldric, a hájas worpel |
35/35 |
184% |
195% |
8 / 2.62 |
harcol |
[2] arhomad varangy |
67/0 |
170% |
167% |
6 / 0.81 |
ájult |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
130% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 60 12 40 50 61 153 |
pv 1 7 4 3 2 |
p |
p |
pv 1 2 5 7 3 4 |
gy 80
12 40 153 |
|
2. Makró |
vd 35 |
vd 84 |
vd 146 |
|
3. Makró |
kf 194 |
gy 60 12 40 50 61 153 |
mak 2 |
kf 8278 |
gy 80 12 40 153
|
|
4. Makró |
vi 150 40 |
v 154 1 |
v 158 |
bsz |
be 30 |
szl 30 130 |
|
5. Makró |
vi 200 1 |
v 152 28 |
szl 90 130 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 150. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #78. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #92. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #144. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #73. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #77. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #86. |
9: mérges csípés t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 180. |
10: Közelharc támadás ha ellenfeled #90. Prioritás: 150. |
11: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van, Prioritás: 50,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha ép-d 99% alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 12 40 153;
VI erõ:150% ép:40%;
PV 1 2 5
7 3 4;
PSZ 58 45 46 47;
BA 15017;
HE 1;
PTA 131 130 131 1 1;
PTB 1
1 1 1 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 7 sebzés: 21-29
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 22.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (1. épület), #21 (7. épület), #22 (3. épület),
#29 (8. épület), #52 (20. épület), #467 (119. forduló), #383 (120.
forduló), #307 (123. forduló), #227 (124. forduló), #249 (125. forduló),
#328 (128. forduló), #350 (128. forduló), #438 (128. forduló), #399
(129. forduló), #255 (130. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Fény Apostolai (#15017). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7945. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Ssseitak, a káoszkígyó. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bûz csatos öve (#29066) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a gólem
szarvas sisakja (#8278) |
* |
1 a mágia vaspajzsa (#3313) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1
a természet kerek pajzsa (#16811) |
|
1 a túlélés köpenye (#21385) |
|
1 arany nadrág (#181) |
|
1 az angyalok
vassisakja (#28076) |
|
1 az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) |
|
1 bíbor láncing (#1032) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
2 bõrpáncél (#9) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
* |
18 ében láncing (#134)
|
|
1 elit lemezpáncél (#1003) |
|
2 kék köpeny (#1137) |
|
1 kemény bõrpáncél
(#3) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
2 maszk (#1090)
|
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak
(#1077) |
|
1 szarvas sisak (#1078) |
|
7 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vándorcsizma
(#1121) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 villámöv (#172)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 aréna kõ érme (#441) |
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 a kalmár
nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia nyaklánca (#3430) |
* |
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597)
|
* |
1 a rend köve (#158) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
773 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
18 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
2 kõamulett (#1196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
2 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
4 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 faragott idol (#282)
|
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
3 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gladiátor csonttõre (#6251) |
|
1 a légzés harci nyílpuskája (#27838)
|
* |
1 a mentát íja (#12970) |
|
1 a sebezhetetlenség görbekardja (#19766) |
|
1 a sebezhetetlenség hosszúkardja
(#19767) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 az enyészet könnyû íja (#23321) |
|
2 barbár lándzsa (#1331) |
|
19 ében
nyílpuska (#133) |
|
8 ében tündekard (#132) |
|
3 fogazott tõr (#6) |
|
1 gyalogos lándzsa
(#1332) |
|
8 harci fejsze (#12) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
2 hosszúkard (#1317)
|
|
1 kard (#1315) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
7 kés (#5) |
|
1 kõbalta (#18) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
2 nyílpuska (#1285) |
|
2 parittya (#10) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
7 rozsdás kard (#131) |
|
17 sziklarepesz (#13) |
|
3 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
13 csótányláb (#25) |
|
10 elfu moha (#33) |
|
7 gyilkos boróka (#27) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
4 liánvirág (#24)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
17 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás
itala (#51) |
|
13 mitulen fû (#20) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
6 rémcserje (#34) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
8 sötét mák (#23)
|
|
1 szemani gomba (#36) |
|
12 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
2 velparaj (#35) |
|
5 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny
(#15) |
|
19 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
11 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 khazdar taréj (#268) |
|
3 molad púp
(#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
2 orglinggyökér (#457)
|
|
6 õsi relikvia (#17) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236)
|
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete
(#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bölcsesség
csatos öve #17816 (8), a mágia ezüst nyaklánca #3432 (10), a mágia vándorcsizmája
#3371 (7), az ügyesség csontamulettje #2547 (10), a tökéletesség halotti
maszkja #21791 (11), az óriás csatos öve #8816 (8), az ügyesség kõamulettje
#2546 (7), nagy pajzs #1062 (3), a harcmûvész ónixgyûrûje #13828 (14),
a bûz sárga öve #29067 (9), az óriás sárgaréz nyaklánca #8831 (9), a regenerálódás
könnyû nyílpuskája #24686 (6), a szívósság átlátszó köntöse #14652 (11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng
Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál
kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az
ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési
lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön,
középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat
kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A
találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való
jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én!
A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÉLFIVÉR (179. LÉNY) A szélfivérek a levegõ elemi síkjáról származó
bajkerverõk - apró dzsinnek, amelyek a csatornaszint járataiban röpködve
vadásznak a torzszülöttekre és galetkikre, amióta valahol a Hegy mélyében
egy felelõtlen mágus kaput nyitott a létsíkjukra. A szélfivérek harcban
mágikus íjukat használják, amelybõl nagyerejû gázlövedékeket képesek kilõni.
KÕMÛVES KALAPÁCS (250. TÁRGY) Ez a mágikus tárgy kiváló segítséget jelent,
amikor a szövetséged barlangjában keményen dolgozol, hogy újabb és újabb
épületeket húzz fel, illetve alakíts ki a kemény kõbõl. Ha valamelyik végtagodba
veszed, 3-mal megnöveli az építés szakértelmedet.
XENÓPETE (278. TÁRGY) Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan
él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen
érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál
volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell
kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital
analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható,
és nem ellopható.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
(és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés
pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden
körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van.
A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción
az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör
elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag
harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget
akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és
tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.