12. forduló, 14. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jan. 29. 1h:21'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.)

ba 119 nem támadod a 119. szörnyet
BA 119 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

t 130 támadod a 130. szörnyet
FT 130 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy útonálló! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


tno 5 6 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 6 mozogsz nyugatra
[42,10] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összefutsz Agyrákkal. Ruházatát egy bo-skorpió trófea ékesíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Silistrával. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Utad során felfedezed egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfi táborát. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 141.]

ea 48 3 eladod a 48. tárgyat 3
Eladtál 3 antilopbőrt. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ea 390 1 eladod a 390. tárgyat 1
Eladtál 1 halcsontot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ea 112 5 eladod a 112. tárgyat 5
Eladtál 5 madártollat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ea 41 1 eladod a 41. tárgyat 1
Eladtál 1 grákóbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ea 105 2 eladod a 105. tárgyat 2
Eladtál 2 evaporőr hájat. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ea 130 1 eladod a 130. tárgyat 1
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 88 megveszed a 88. tárgyat
Vásároltál 1 bronzsisakot. 18 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 247 megveszed a 247. tárgyat
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 78 megveszed a 78. tárgyat
Vásároltál 1 mászókarmot. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 249 3 megveszed a 249. tárgyat 3
Vásároltál 3 bumerángot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 141.]

kf 247 18 249 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat a 18. tárggyal a 249. tárgyat
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[43,9] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy sakál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sakál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (dobófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [43,8] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett evaporőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy vízionár. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vízionár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vízionár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Legyártottál 1 kőkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 99.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[43,6] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy emberevő közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek északra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,5] A hegyvidéket síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woor-antilop közeledik. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a woor-antilop testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [44,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr hengertestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 8 mozogsz északra
[44,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 29 gyógyítás 29 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+10 életerő.) [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 152 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 13. fordulód.

Erő: 20 Szint: 7 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 8 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 15 Életpont: 102/88 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 23 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 67 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 614 TP-t kaptál. Jelenleg 3 178 TP-d van. A következő szinthez még 822 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 ütőfegyverek: 6 dobófegyverek: 1 (+1)

44,21 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. gyógyítás: 7
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
emberevő (#119)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
3 * bumeráng (#249) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyűrű (#193) 1 * obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 2 evaporőr háj (#105) 1 kavadu lebeny (#24)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 22.00 kg Megterheltség: 44%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 148 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
61 arany (#50) 2 antilopbőr (#48) 1 grákóbőr (#41)
1 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 1 szögletes kő (#17) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzsisak (#88) 3 bumeráng (#249) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 kőkalapács (#13) 1 mászókarom (#78) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
(42,10) útonálló (#130), fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Agyrák (5586. kalandozó), Silistra (6107. kalandozó), egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(43,5) woor-antilopok (#31), 6. jellempróba
(43,6) emberevő (#119)
(43,7) Tharr oltár, 20. jellempróba, vízionár (#66)
(43,8) evaporőr (#69), mély kút (#93), Raia oltár
(43,9) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), 28. jellempróba
(43,10) útonálló (#130)
(44,3) mély kút (#93), oltár, 25. jellempróba, tintacsigák (#74)
(44,4) evaporőrök (#69), 7. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek